Rahaa rittää kaupungilla

persaukinen veronmaksaja

Tietääkö veronmaksaja mikä on toveri kyläpäällikölle maksettava liksa. Ja tietääkö kansa kaiken maksava että meidän kaikki fiksut päättäjät lupasivat vielä käyttöön autonkuljettajan!!! Niin että taas on kaupungintalolla yksi turhake virkamies, jonka toimenkuvana on odotella, josko johtaja lähtis tänään jonnekin päin suhailemaan.Ja kateellisten huhut kertoo, ettei palvelu koske pelkkiä virka-ajoja. Eihän tämä ole mahollista demarit, kristilliset, kokoomus, kepu, vassut, vihreät, eihän???

10

2321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joujou

      ja eipä kai edellisen turan, Hymy-Matin, jäljiltä kukaan tuota pienemmällä liksalla olis tullutkaan. Siinä on hommaa kun setvii edellisen töppäyksien ja maailmaa syleilevien hankkeiden jäljiltä tämän laivan pinnalle. Jos Hane saa kaupunkilaivan takaisin pinnalle ja talouden hallintaan, niin minusta nähden voitas laittaa vaikka pari tonnia sit lisää liksaa, vähän niin kuin tulospalkkioo.

    • Turha sitä on puhua palkasta vaan teoista. Mehän olemme äänestäneet ne jotka tämän ahdingon on aikaan saaneet. Kaupunginjohtaja vain esittelee lautakuntien työn jotka meidän valitsemat valtuutetut ovat valinneet. Kannattaisi käydä kurkkaamassa Hämeenlinnan tilannetta jossa demari kaupunginjohtaja on hoitanut asiat hyvin onhan sillä koordinoiva mahdollisuus. Toivotaan että kaikessa viisaudessaan uusi johtajamme kysyisi neuvoa vaikka neljännesvuosittain pitämällä jokin tilaisuus kaikille kiinnostuneille josta tehtäisiin muistiinpanot ja sitä seurattaisiin. Warkauden lehtihän ei kirjoita muuta kuin pahaa kaupungista mutta senhän omistaa Kuopiolainen lehti eli siitä ei apua saada.

      • Tosi F

        demaripäälikkö väenvängällä haalattu tänne vaikka muitakin oli tarjolla. Jäsenkirja ratkaisi asian. Luulen, että veljeskunta oli pakkotoimien edessä ja velli lahkeenvälistä lorahtanut jos oikean johtaja olisi kärkipaikan vienyt. Ei auttanut vaikka epävirallisesti Kuopion kanditaatti sanoi olevansa "lempeä", ainakin ensialkuun -- jos valituksi olisi tullut.

        Herranpelko se Varkautelaisia vaivaa kun haalarikansaa valtuustoon äänestää. Tyhmästä valtuustosta kärsii koko kaupunki -- vai miten se sananlasku menikään...


      • kuka mitäkin

        Keskisuomalainen Oyj:n muodostamaan konserniin kuuluvat emoyhtiö Keskisuomalainen Oyj:n lisäksi täysin omistetut tytäryhtiöt Sanomalehti Keskisuomalainen Oy, Lehtisepät Oy, Maakunnan Sanomat Oy, Suur-Jyväskylän Lehti Oy ja Jakeluporras Oy sekä Savon Mediat Oy, josta Keskisuomalainen Oyj omistaa 100,0 %.
        Savon Mediat Oy:n alakonserniin kuuluu useita yhtiöitä; mm. Savon Sanomat Oy, Warkauden Lehti Oy, Iisalmen Sanomat Oy, Savon Jakelu Oy, Viikkosavo Oy sekä kiinteistöyhtiöitä.


      • ,,,,,,,,,,,,,,
        kuka mitäkin kirjoitti:

        Keskisuomalainen Oyj:n muodostamaan konserniin kuuluvat emoyhtiö Keskisuomalainen Oyj:n lisäksi täysin omistetut tytäryhtiöt Sanomalehti Keskisuomalainen Oy, Lehtisepät Oy, Maakunnan Sanomat Oy, Suur-Jyväskylän Lehti Oy ja Jakeluporras Oy sekä Savon Mediat Oy, josta Keskisuomalainen Oyj omistaa 100,0 %.
        Savon Mediat Oy:n alakonserniin kuuluu useita yhtiöitä; mm. Savon Sanomat Oy, Warkauden Lehti Oy, Iisalmen Sanomat Oy, Savon Jakelu Oy, Viikkosavo Oy sekä kiinteistöyhtiöitä.

        2001
        Vuoden lopulla Keskisuomalainen osti osake-enemmistön Savon Mediat Oy:stä, Yhtiöön tuli kaksi 7-päiväistä lehteä Savon Sanomat ja Iisalmen Sanomat sekä 6-päiväisenä lehtenä Warkauden Lehti. Lisäksi yhtiöön tulivat 12 paikallislehteä ja ilmaisjakelulehti Viikkosavo. Painopalvelut liiketoiminta-alueseen tulivat uusina painoina Kuopion paino ja Pieksämäen paino.
        2006
        Keskisuomalainen Oyj lunasti Savon Mediat Oy:n vähemmistöosakkailta TS-Yhtymä Oyj:ltä ja Ilkka-Yhtymä Oyj:ltä 21.12.2006 allekirjoitetulla kaupalla niiden osuudet ja näin Savon Mediat Oy:stä tuli Keskisuomalainen Oyj:n 100 %:sti omistama tytäryhtiö


      • tuo
        Tosi F kirjoitti:

        demaripäälikkö väenvängällä haalattu tänne vaikka muitakin oli tarjolla. Jäsenkirja ratkaisi asian. Luulen, että veljeskunta oli pakkotoimien edessä ja velli lahkeenvälistä lorahtanut jos oikean johtaja olisi kärkipaikan vienyt. Ei auttanut vaikka epävirallisesti Kuopion kanditaatti sanoi olevansa "lempeä", ainakin ensialkuun -- jos valituksi olisi tullut.

        Herranpelko se Varkautelaisia vaivaa kun haalarikansaa valtuustoon äänestää. Tyhmästä valtuustosta kärsii koko kaupunki -- vai miten se sananlasku menikään...

        krisujen janne haalarikansaa fiksumpi,ei ainakaan teoista päätellen,neljä vuotta ihan suotta


      • se velli
        Tosi F kirjoitti:

        demaripäälikkö väenvängällä haalattu tänne vaikka muitakin oli tarjolla. Jäsenkirja ratkaisi asian. Luulen, että veljeskunta oli pakkotoimien edessä ja velli lahkeenvälistä lorahtanut jos oikean johtaja olisi kärkipaikan vienyt. Ei auttanut vaikka epävirallisesti Kuopion kanditaatti sanoi olevansa "lempeä", ainakin ensialkuun -- jos valituksi olisi tullut.

        Herranpelko se Varkautelaisia vaivaa kun haalarikansaa valtuustoon äänestää. Tyhmästä valtuustosta kärsii koko kaupunki -- vai miten se sananlasku menikään...

        lorahtanut omille housuille,näin se kerrotaan ja taitaapi pitää myös paikkansa.


    • Jozo-suola

      Onhan se hyvä, että persaukiset veronmaksajatkin heräävät!
      Sieltähän se raha on on yhteiseen kukkaroon virrannutkin kautta aikojen.
      Persaukisethan menettävät omia rahojaan,jos jotain joku yhteisö tai yritys yleensä puuhailee jotakin.
      Kun ei tee mitään, onnistuu aina, YES!
      Näinhän se toimii!

      • karavaani kulkee ja koirat ...

        kun otetaan huomioon minkä vastuun missä harteilleen sai.
        Mutta miten lie pikkuherrojen (näiden ruskeekielisten) liksat? Mutta nehän onkin pätevämpiä kuin muut ja ainakin paremmat jutut, niin kyllä ne on palkkansa ansainneet


      • palkkansa on ansainnut
        karavaani kulkee ja koirat ... kirjoitti:

        kun otetaan huomioon minkä vastuun missä harteilleen sai.
        Mutta miten lie pikkuherrojen (näiden ruskeekielisten) liksat? Mutta nehän onkin pätevämpiä kuin muut ja ainakin paremmat jutut, niin kyllä ne on palkkansa ansainneet

        Kuka ...tana kadehtii Hanen autonkuljettajaa? Tälläkin palstalla joku veronmaksaja. Kantsis muuttaa maalle, jos ei oo veronamaksukykyä. Liekö sama joka eilen paikallisessa lehdessä urputtaa. Kyllä duunarikaupungin johtajalla KUULUU olla oma autonkuljettaja. Imakoo, imakoo veronmaksajat. Pitää nyt ymmärtää taulapäidenkin että tämä on priorisointia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe