Kertokaapa miten saan froteepyyhkeet pesussa pehmeiksi? olen nyt pilanut liudan pyyhkeitä pesussa pyyhkeet ovat suorastaan korpun kovia...Pesuaineena olen käyttänyt Luvilia ja erilaisia eri merkkisiä huuhteluaineita joiden luulisi pehmentävän mutta ei..
frotee pyyhkeet
7
1169
Vastaukset
- korkea pesulämpötila
tekee pyyhkeistä pehmeitä. Valkoiset pesen aina 95° ja muut 60°.
- pehmenevät
kuivausrummussa. Siihen tarkoitukseen käytetään Fabric Softeneria (suomalaista nimeä en tiedä. Olisiko kankaan pehmentäjä) Softenerit ovat kuin ohuita paperiliuskoja.
Laita märkä pyykki kuivuriin ja heitä päälle yksi tai kaksi liuskaa softeneria. Sitten kone käyntiin. Pehmeää tulee takuuvarmasti.- voi ostaa?
Kun olet tuollainen kuivurivirtuoosi, tiedätkö miten kuivurissa saa pyykkiin hyvän tuoksun?
- kuuden sadan
voi ostaa? kirjoitti:
Kun olet tuollainen kuivurivirtuoosi, tiedätkö miten kuivurissa saa pyykkiin hyvän tuoksun?
listan paketin pari vuotta sitten. En muista mistä. Ovat luultavasti siellä missä pesupulveritkin.
Papereita sai monen tuoksuisina. - Ostan heti,
kuuden sadan kirjoitti:
listan paketin pari vuotta sitten. En muista mistä. Ovat luultavasti siellä missä pesupulveritkin.
Papereita sai monen tuoksuisina.kun vain näen kyseisiä liuskoja:D
- saa nesteenäkin
Ostan heti, kirjoitti:
kun vain näen kyseisiä liuskoja:D
Googlaa: fabric softener.
Siellä on aineista runsaasti tietoa.
- ei ilmesty näkyviin
Fabric softeneria saa nesteenäkin.
Googlaa: fabric softener. Tietoa löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374876- 823476
- 302943
- 612905
- 72689
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552260- 371742
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 181671
- 161574