Ostin tässä kaupan porkkanalaatikkoa ja annoin maistiaiset koiralleni, joka on huono syömään. Nyt löytyi mieluinen herkku. Suolaakaan ei ole paljoa ja lihapaloja sekaan niin kyllä maistuu. En tietenkään anna jatkuvasti tätä herkkua, pari kertaa viikossa. Ei ole oksentanut eikä ripuloinut. Onko muiden koirilla samaa herkkua menyyssä?
Porkkanalaatikkoa
6
2773
Vastaukset
- itsekään
syö tollasta lisäainemoskaa, joten en taatusti syötä myöskään koiralleni.
Se nirsous on korvien välissä.
Joko koira saa (liian) vähän liikuntaa -> ei ole energiavajausta eli nälkää
Tai se pistää teitä 6-0 ruokintatilanteissa. Kiva tapa pomottaa!- elämipelastanit
minäkin yllätyin , koska itse en välitä porkkana laatikosta , meitin koira rakastuu siihen heti , olin laittamassa sen jo pois vieraiden lähdettyä tämä h
astelee et , mitä herkkua menee roskiin, nyt laitan laatikkoa ,
jauhelihaa sekään, päivän herkku ja toinen herkku on perunarieskat itse tehdyt .muuten on hau hau n
apilat .
- ....
soseuta porkkanaa ja laita riisiä sekaan: taatusti ravinteikkaampi ja lisäaineettomampi.
- porkkanakoira
Lueskelin porkkanalaatikon kyljestä aineosia: 79% porkkanaa, riisiä, kasvimargariinia, maitoa, sokeria suola 0,9%. En tunnista näistä muita varsinaisiksi lisäaineiksi kuin ehkä margariinin. Itse ainakin olen antanut porkkana laatikkoa lihan lisukkeena. Hyvin on maittanut.
- luomuhurtta
kyllä porkkanalaatikolle. Sekä kaupan valmisteelle että kotitekoiselle jossa rusinoita lisänä. ( myös imelletty perunalaatikko maistui) Maksalaatikkohan o sitten se perinneherkku jolle suorastaan ulvotaan
- raakanaparas
Mielummin koiralle lihaa ja luita raakana,ihan parasta ja luonnollista.
Syötän myös raakoja maustamattomia broikun koipia ja siipiä,ja koira tykkää.
On kivaa lisuketta ja ajankulu purtavaa hampaille laatunappulan lisänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"819052Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1645769Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1425144Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään263960Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m863509Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta563428Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El112972Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1082808Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä432780En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102771