Onko kellään kokemuksia minkälainen väliaikainen eläinlääkäri Jämsässä on?
eläinlääkäri
9
5161
Vastaukset
- .....
itse en mistään hinnasta vie koiriani jämsän eläinlääkärille.
Mielummin ajan korpilahdelle varmaan ja turvalliseen "hoitoon".
Näin olen tehnyt jo yli 10vuotta,eli niin kauan kun koiria on taloudessa ollut.- Jämsässäkin
Minkälaisia koiria teillä oikein on? Omat koirani ovat saaneet hyvää hoitoa Jämsän eläinlääkäreiltä, niin entiseltä, nykyiseltä kuin tilapäisiltäkin.
- iinari
oli aikas outo, Lääkäri puhuu hoono soomi, ei tullut kommunikoinnista mitään ja olis pitänyt vielä pennusta kysellä. Tuikkas nopeasti rokotuksen ja sillä aikaa oli toinen koira unessa toimenpidepöydällä.Sanoi vielä, että minula hiuka kiire nyt, tulla joskus uusi kerta!
- RVML
Minuakin epäillyttää justiin tuo kun on virolainen ja ei ymmärrä suomea kunnolla.Olen kerran hänen luonaan käynyt.Jouduin viemään rakkaan koirani viimeiselle piikille kesällä.Koira oli jo 13 vuotta vanha.Sydän ei enään jaksanut.2,5 vuotta söi lääkkeitä vaivaan.Se toimitus meni kyllä ihan hyvin.Juteltu ei juuri mitään.Eipä siinä kyllä juttu tuulella ollutkaan.Toivottavasti Jämsään saadaan pikaisesti oma lääkäri.Nyt ei oikein tiedä mihin veisi.Keuruulla olen muutamasti käynyt se on ihan hyvä paikka.
- toinenkin eläinlääkäri
RVML kirjoitti:
Minuakin epäillyttää justiin tuo kun on virolainen ja ei ymmärrä suomea kunnolla.Olen kerran hänen luonaan käynyt.Jouduin viemään rakkaan koirani viimeiselle piikille kesällä.Koira oli jo 13 vuotta vanha.Sydän ei enään jaksanut.2,5 vuotta söi lääkkeitä vaivaan.Se toimitus meni kyllä ihan hyvin.Juteltu ei juuri mitään.Eipä siinä kyllä juttu tuulella ollutkaan.Toivottavasti Jämsään saadaan pikaisesti oma lääkäri.Nyt ei oikein tiedä mihin veisi.Keuruulla olen muutamasti käynyt se on ihan hyvä paikka.
Riikka Kolhinen on nuori ja ainakin minun tietojeni mukaan hyvä eläinlääkäri. Huono puoli on, että hän asuu Lahdenkylässä Jämsän Mäntänpuoleisella laidalla. Ei kai sinne sen pitempää matkaa kuitenkaan tule kuin naapurikuntiinkaan.
- minä vaan
RVML kirjoitti:
itse käytän korpilahdella mutta eläinklinikka se jämsäänkin olis hyvä juttu...lue eläinklinikasta juttu jos kiinnostaa..
- potilaan saattaja
toinenkin eläinlääkäri kirjoitti:
Riikka Kolhinen on nuori ja ainakin minun tietojeni mukaan hyvä eläinlääkäri. Huono puoli on, että hän asuu Lahdenkylässä Jämsän Mäntänpuoleisella laidalla. Ei kai sinne sen pitempää matkaa kuitenkaan tule kuin naapurikuntiinkaan.
riikka on hyvä eläinlääkäri . matka jämsästä ei ole pitkä samakuin korpilahdelle tai keuruulle ehkä lyhyempikin
- kissan omistaja
Riikka Kolhinen on hyvä lääkäri ja 10 pisteen ihminen,suosittelen.
- Ma-pe?
Joko Riikalla on vastaanotto avoinna ma-pe? Aina ei voi valita minä päivänä lääkäriä tarvitaan. Muuten hyviä kokemuksia minullakin Riikasta.
Meidän koirat ovat käyneet jo monta vuotta Keruulla. Siellä on hyvät tilat. Röntgenkin löytyy jos täytyy kuvata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797