Esko 1.3 vm-88.Mikä ihme sitä riivaa,kun vilkut ei pelaa,mutta hätävilkut kyllä.Jos rele olis sökö,ni eihän hätävilkkujenkaan pitäis toimia,vai?Tuuletin heittäytyi myös mykäksi.Joskus saattaa hurahtaa käyntiin.Mistä mä lähden vikaa hakemaan?Ei viittis turhaan ostaa uutta relettä,kun hintaa on kuitenkin 22 ekee ja palautusoikeutta ei oo.A-puva!
Rele sökö?
Mimeli
2
658
Vastaukset
- diplinssi
yleensä. Tarkista kojelaudan alta sulakerasia, voi olla hapettunut. Saman sulakkeen takana on usein monta laitetta. Jos ei vika siellä, sitten vika viiksikytkimessä. Jos ei sielläkään, niin sitten johdossa vika. Viiksikytkimet on tosi kalliita. Fiesta-85:ssä mennyt muutamia. Joitain olen avannut ja korjannut. Tarvii näppäryyttä. Jos ei löydy helpolla vika, tarvit piirikaavion korjauskäsikirjasta.
- Mimeli
Kiitos neuvoista!Mä lähden kopeloimaan sulakkeita,josko vika olis sitten sielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161