Esko 1.3 vm-88.Mikä ihme sitä riivaa,kun vilkut ei pelaa,mutta hätävilkut kyllä.Jos rele olis sökö,ni eihän hätävilkkujenkaan pitäis toimia,vai?Tuuletin heittäytyi myös mykäksi.Joskus saattaa hurahtaa käyntiin.Mistä mä lähden vikaa hakemaan?Ei viittis turhaan ostaa uutta relettä,kun hintaa on kuitenkin 22 ekee ja palautusoikeutta ei oo.A-puva!
Rele sökö?
Mimeli
2
623
Vastaukset
- diplinssi
yleensä. Tarkista kojelaudan alta sulakerasia, voi olla hapettunut. Saman sulakkeen takana on usein monta laitetta. Jos ei vika siellä, sitten vika viiksikytkimessä. Jos ei sielläkään, niin sitten johdossa vika. Viiksikytkimet on tosi kalliita. Fiesta-85:ssä mennyt muutamia. Joitain olen avannut ja korjannut. Tarvii näppäryyttä. Jos ei löydy helpolla vika, tarvit piirikaavion korjauskäsikirjasta.
- Mimeli
Kiitos neuvoista!Mä lähden kopeloimaan sulakkeita,josko vika olis sitten sielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265