maalata ollenkaan mitään puuosia?Eli pysyykö?
Vastaukset 5
- kellarinluukussa esim.
...
- jubajuu
Pista puuosiin hiukan ohennettua tartuntapohjamaalia alle niin luulis pysyvan.Onks ne puuosat painekyllastettyja?Kannattais silloin lakata ohennetulla lakkaseoksella ensin-tulee se pysyvaisempi tartuntapinta.
- Mikko100
ihan maalaamatonta lautaa, minulla jäi yli 6-7 litraa valkoista YKIÄ, tarttis maalata vähän vanhan talon räystäänalusta ja otsalautaa.
- akrylaati = akrylaatti
Moi
yki on akrylaattia, kuten pikatehot ynnämuut.
lateksitkin "hengittävät" jopa erittäin hyvin, väittäköön vanhat maalarit mitä vain !
Erona se että toiset niistä ovat huonommin hengittäviä.
Ykin kuuluukin olla sellainen. Sokkeleissa käytettävien maalien pitää pystyä pidättämään ulkopuolelta tuleva kosteusrasitus. Jos lautojesi toinen puoli pääsee tuulettumaan eikä ole tiiviin maalin peitossa, niin silloin yki toimii, mutta jos ei, niin silloin rakennat aikapommia. Yki lisäksi alkaalinkestävä jotta voidaan käyttää betonipinnoilla
- Anonyymi00005UUSI
Ei kannata, puu elää ja sokkelimaalit ei kestä liikettä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51871
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍92838Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15726Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3680Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56551
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184539- 61533
- 70533
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24506