maalata ollenkaan mitään puuosia?Eli pysyykö?
voiko yki sokkelimaalilla?
4
6278
Vastaukset
- kellarinluukussa esim.
...
- jubajuu
Pista puuosiin hiukan ohennettua tartuntapohjamaalia alle niin luulis pysyvan.Onks ne puuosat painekyllastettyja?Kannattais silloin lakata ohennetulla lakkaseoksella ensin-tulee se pysyvaisempi tartuntapinta.
- Mikko100
ihan maalaamatonta lautaa, minulla jäi yli 6-7 litraa valkoista YKIÄ, tarttis maalata vähän vanhan talon räystäänalusta ja otsalautaa.
- akrylaati = akrylaatti
Moi
yki on akrylaattia, kuten pikatehot ynnämuut.
lateksitkin "hengittävät" jopa erittäin hyvin, väittäköön vanhat maalarit mitä vain !
Erona se että toiset niistä ovat huonommin hengittäviä.
Ykin kuuluukin olla sellainen. Sokkeleissa käytettävien maalien pitää pystyä pidättämään ulkopuolelta tuleva kosteusrasitus. Jos lautojesi toinen puoli pääsee tuulettumaan eikä ole tiiviin maalin peitossa, niin silloin yki toimii, mutta jos ei, niin silloin rakennat aikapommia. Yki lisäksi alkaalinkestävä jotta voidaan käyttää betonipinnoilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693