ei kehtaa käydä kaupassa

=((

Joo, pitäs käydä kaupassa, kauhea nälkä muttei kehtaa mennä koska mulla on ihan miehen hartiat ja oon ruma . MIEHEKÄS TYTTÖ . nyt oon ollu 2 pvää ilman ruokaa, mutta jos laihtuu oikeasti paljon ja hartioitten seudulta lähtee sitä lihasta ja muutenkin massaa, ni saiskohan se hartiat ja kämmenet näyttää pienemmiltä, kapeemmilta? Toivottavasti nyt en sorru tilaa pizzaa kotiin.. en jaksa enää tätä paskaa, en haluu nähä näyteikkunoiden peileistä kuinka miehekkään näkönen oon ja täs on mun mitat 173/55. Ääh miten sais itsetunnon kohoamaan? Mulla heti on itsetunto menny nollaan ku oon asunu yksin.. vanhemmat asuu ulkomailla. Ei mua enää edes huvita nähä kavereita koska en kehtaa mennä ulos..

5

1274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alottaja

      Nyt varmaa aattelette et en voi olla nii miehen näkönen, mutta oon ! oikeasti.. en jaksa enää..

    • kivakiva--

      olet hieman alipainoinen, joten älä todellakaan laihduta enempää.
      Muuta vaatetustasi tietynlaiset kaula-aukot saavat hartiat näyttämään leveämmiltä joten ota selvää mikä saisi ne näyttämään kapeammilta.
      Jos olet todella atleettinen niin mieluiten lakkaa treenaamasta hartia ja käsilihaksia...
      toisaalta saattaa olla että ongelmasi on luustossa..
      Tuskin ketään huomaa vikojasi kun on tarpeeksi tekemistä omiensa peittelyssä. eikä ketään oikeastaan kiinnosta kuinka leveät hartiat sinulla on etenkään tavallisessa maitokaupassa, tai ylipäätään paljon muuallakaan..
      Ja ainahan voit korostaa ''negatiivisia'' asioita itsessäsi ja tehdä niistä positiivisia ja persoonallisia..

      • sanonta

        Samaa mieltä asiasse että olet todellakin liian laiha. Älä missään nimessä laihduta enää ollenkaan!!


    • älä laihduta

      Oletko tullut ajatelleeksi sitä että jos laihdut niin hartiasi törröttävät vain entistä pahemmin esiin kun laihdut muualta. Luusto ei meinaan laihdu.

      Jos ollaan ihan rehellisiä niin kuulostaa siltä että sulla on jonkunasteisia psykologisia ongelmia itsesi ulkomuodon suhteen ja olisi hyvä jos pääsisit juttelemaan niistä jollekulle auttavalle taholle. Läheisessä terveyskeskuksessa on varmasti psykologi, ei sitä kannata pelätä. Sen lisäksi lääkäri tai ravitsemusterapeutti voi varmasti auttaa sinua itsesi oikeassa ravitsemisessa.

      Mutta muista tosiaan että luut ei laihdu että jos laihdutat niin ne hartiat ja kädet törröttää entistä pahemmin vaan. Mitä niistä turhaan huolit, meitä ihmisiä on erilaisia.

      Pistä nyt ensimmäiseksi terveellistä ruokaa poskeen ja sitten menet kavereiden kanssa ulos reippailemaan!

    • Anonyymi

      Wolttaa ruuat kotiin:ZVR9NA8 tämä on voimassa vuoden loppuun ja kaikille. Uudet käyttäjät.🌿⭐♥️🍉🐇🐰☕🧺5€ kolmesta tilauksesta eli yhteensä 15€ etua

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe