Eipä oo kauheesti kehumista.
1.Ihmiset siellä töykeitä
2.Asioita ei oteta vakavasti(esim.jos puutteita asunnon kunnossa
3.Asioiden hoito KESTÄÄ JA KESTÄÄ..
Että tämmöset terveiset tälläkertaa!
-kiitos-
KOIVU OY!
10
6259
Vastaukset 10
- kiinnostaa...........
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD kiitos tiedosta. kiinnostaa ihan vitusti. kuinkahan moni täällä tietää mikä on koivu oy?
- Tarkkana kuin...
Tärkeä sanomasi kuuluisi Suomen Kerrostalokyttääjien sivuille!
- ihan miten vaan!
KOIVU ON HUOLTOYHTIÖ,URPOT!!!!
- Ehkä ei sittenkään kiinnosta
ihan miten vaan! kirjoitti:
KOIVU ON HUOLTOYHTIÖ,URPOT!!!!
Haku Yritystietojärjestelmästä, Koivu Oy:
Hakutuloksia yli 200, tarkenna hakua
Revi siitä, tollo. - sivustaseuraaja
Ehkä ei sittenkään kiinnosta kirjoitti:
Haku Yritystietojärjestelmästä, Koivu Oy:
Hakutuloksia yli 200, tarkenna hakua
Revi siitä, tollo.mutta isännöitsijät on epäpäteviä suurimmaksi osaksi!
- sivusta seuraaja
sivustaseuraaja kirjoitti:
mutta isännöitsijät on epäpäteviä suurimmaksi osaksi!
Ihan koulunkäyneitä ne on......ja joku on auktorisoitukkin! Eli pieni korjaus edelliseen!
- Äitiihminen
Ihan järkyttävän paska isännöinti ja huolto yhtiö. Isännöitsijä mm lyö luurin korvaan ja ei ota asioita vakavasti..
Soitin talon edessä lojuvista tavaroista ja vastaus oli tyyliin et " ei oo isännöitsijän asia"
Kerroin myös että alueella asuu lapsia ja tavaroiden seassa on likaisia huume/lääkeneuloja ja ruiskuja. Tämän jälkeen lyötiin luuria korvaan.. - Anonyymi
Todella huonoa palvelua.
- Anonyymi
Varoitus!
Röyhkeä käytös ja mitätön osaaminen.
Pysy erossa jos et halua suuria ongelmia!
X - Anonyymi00010
isännöinti ja huolto ovat eri yhtiöitä. Omat yksiköt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5261058- 60691
- 53594
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160593Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä166568Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.244562Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.84542Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20476Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta98469Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187460