poikaystävän homostelu

joopa

Kertokaapa hyvät immeiset, että onko kyseessä meikäläisen ylireagointi vaiko loukkaannuinko aiheesta...

Eli siis: Poikaystäväni on jo muutamaan otteeseen koulussa "homostellut" kaverinsa kanssa. En tarkkaan tiedä mitä siellä on tapahtunut, mutta jotain itsensä hieromista toista vastaan, "pökkimistä" (tsih ;)) ja sellaista. Minun mielestäni tuo ei ole aivan soveliasta, koska yhdessä ollaan. Enhän minäkään nyt itseäni hieroskele miespuolisia ystäviäni vastaan... Poikaystäväni mielestä kyseessä on aivan eri juttu, koska hänellä tämä kaveri on samaa sukupuolta...

Ja yleisestikin pojille, onko tämä "homostelu" joku muoti-ilmiö tai tiettyyn ikään kuuluva vaihe?

Kiitos.

15

1849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgffgfgfgfg

se ei saa tarpeeksi susta ja on seonnu?

• veksi

no tottakai on!! Itsellekin selvis jokin aika sitten että kaikki muijat ei tosiaan ymmärrä sellasta läppää vaan luulee oikeesti että kundin homostelee keskenään.,.. siis huh huh, se on vaan tsoukkia!

• jaa

luultavasti poikaystäväsi on homo ja kannattaa jättää se ennenkuin se jättää sut jonkuu hinttikaverinsa takia...

• prkl

en nää uusia viestejä....

• DreamGurl

Se näköjään on ainakin yläasteella yleinen "muoti-ilmiö"! :) Ainakin paljon havaintoja on tullut..

• Anonyymi

PALJON ON LAPSIA TODISTETTAVASTI SYNTYNYT HOMOPAREILLE, MONI MIES ON SYNNYTTÄNYT!!!!!!! SIIHEN SE SUOJAAMATON HOMOSEKSI JOHTAA!!!!!!!!!!!¡!!!!!!!!!!!!!

• Hemi

Ainakin meillä yläasteella oli just tollanen "homostelu" muodissa. Ai että niitä häpes vaikka "vihamiehiä" olivatkin:) Samanlaista lääppimistä ku tytöillä joskus, eli ihan kaveripohjalta.
      Mitäs mieltä porukka on, onko se pettämistä jos on pannu samaa sukupuolta olevan jannun kanssa vaikka seurustelis?

• Minna...:)

mun poikaystävällä on kans just noi "homostelu" jutut, aina kaikis bilei, koulus jne..mun mielestä niitä oon hauska kattoo..ne näyttää niin söpöiltä..:)))

En mä osaa sanoa oisko se pettämistä..en oikeesti osais sanoo..mä ehkä ottasin ihan tsoukilla jos mun äijä panis jonku sen kaverin kans..En osais ottaa niin tosissaa...Oon ehkä liian sinisilmäinen?!??!!

• ...

No tottakai se olis pettämistä, eihän sillä sukupuolella oo mitään väliä... ihan sama jos nussis eri sukupuolta olevan kanssa...

• not gay but guy:)

se on umpihomo, paneeks se sua aina peppuun!?

• nanna

tietkös mitä ...toi on nyt must sellanen asia mihin sun ei pitäis ees puuttua...Etkö oo kuullut että JÄTKÄT ON ELÄIMIÄ......

Must ainakin olis mukava katella jos mieheni "homostelis" kavereittensa kaa, mutta täs iässä se ehkä ei enään olis niin...."normaalia...vois pian joku "suppee" ihminen saada väärän kuvan.

Mutta siis eih'än tossa mitään pahaa ole, kuules tuskin se sun kanssa seurustelis jos olisi puppelipoika.

Anna äijäs "homoilla" rauhassa äläkä nosta turhanpäiväsestä asiasta hirveetä haloota.

• Kizu

Mitä suotta tuollaista pohdit. Ole iloinen siitä että poikaystävälläsi on niin hyviä poikakavereita että ne voi nautti sexistäki yhdessä. Vallan hyvin voisit ehdottaa poikakaverilles että teette sitä kolmisin. Niin sinäkin saisit mukavaa lisää sexielämääsi. Ja tietty voisithan sääkin lesbata likkakaveris kanssa ja joskus voisit kutsua sen mukaan sun ja poikakaveris sexijuttuihin.

Kaiken kaikkiaan sexi on ihana asia ja siitä kantsii nauttia laaja-alaisesti. Bi-henkisyys on rikkaus, voi nauttia sexistä kummankin sukupuolen kanssa.

Nauti sexistä - Nauti elämästä!

• joopa

mutta mun mielestä seksi kuuluu vain ja ainoastaan kahden ihmisen välille. Ja onneksi asiat poikakaverin kanssa on selvitetty... Ne kaikki jutut oli ollu vaan tsoukkia eikä se ollu aatellu mitä mä niistä ajattelisin... Meillä on onneksi sopimus, että sänkyymme ei toisia mahdu...

• kauheaa

Se ei ole normalia vaan sairasta jos homostelee. Jos tytön poikaystävä homostelee se kannattaa heivata äkkiä yli laidan ettei saa jotain hirvittävää homotautia ja kakkaa, hirvitys sentään. Ei pidä homostella se on luonnotonta ja kauhistuttavaa se sellainen homostelu. Jos joku simpanssi on homostellut ihmisen ei tarvitse pitää sitä esikuvana ja homostella, se on hirvityksen kauhistus. Ei pidä suvaita ollenkaan, seta pitää lopettaa homostelun suosimisen takia, hyi kauhistus, en suvaitse eikä pidä suvaita hyh mikä haju.

• reygtrf

" Enhän minäkään nyt itseäni hieroskele miespuolisia ystäviäni vastaan... "
      - Jos olet nainen niin homostelu on hieroskelua NAISpuolisia kavereitasi vasten.

Paljon riippuu siitä mitä tekee ja mitä siitä ajattelee. Jos se ei ole hänelle mitään niin se tuskin on mitään. KESKUSTELKAA (muualla kuin Suomi24ssä). Kaikki on sallittua mikä sallitaan ja kaikki on kiellettyä mikä kielletään, kunhan se on tasapuolista ja selkeästi sovittu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      7623
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      54
      5718
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      76
      3222
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2783
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1658
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      208
      1543
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      267
      1177
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      333
      1151
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1149
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1041
    Aihe