Mikä on kyseinen vempain ja mitä sillä tehdään?
Heittokello?
3
7325
Vastaukset
- Sagittarius
No esimerkiksi vaikkapa jarrulevyn kieroutta voidaan mitata. Mittakellon mittauspää asetetaan jarrulevyä vasten ja nollataan ja sen jälkeen pyöritetään levyä ja voidaan lukea suoraan mittarista paljon levy heittää. Jarrulevyn maksimi heitto saa olla 0.15 mm.
Heittokellon tarkkuus on millin sadasosa eli milli on jaettu sataan osaan kellon koko näytölle. Mittakello tarvitsee jalustakseen yleensä jalustan jonka voi säätää portaattomasti ja siinä on magneetti tai puristin millä koko laite kinnitetään. Tässä kuvalinkki kyseisestä värkistä jossa mitataan venttiilin nostoa http://www.opel6070club.com/30eemeli/heittokello.JPG- Juha
Paljonko tuommonen vempain kerää hintaa?Nuissakin taitaa olla laadullakin väliä?Mistä nuita saa ostettua?
- hintaisia
Juha kirjoitti:
Paljonko tuommonen vempain kerää hintaa?Nuissakin taitaa olla laadullakin väliä?Mistä nuita saa ostettua?
Laadun mukaan 20 e - 50 e..... Mitutoyo kallein... näitäkin monenlaisia.
Jalka 20 - 50 e ... Selter olis hyvä merkki omien kokemusten mukaan.
Tavaratalo Kärkkäisessä jotain halpaversioita.
Työvälinekaupoissa sitten ammattilaatua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255