Tehdäänpä niin, ettei vastata neuvoksen huperihtimiseen. Katotaan kuinka kauna jaksaa miehenröpi pitää älämölöä yksikseen!
EI VASTATA NEUVOKSELLE
21
839
Vastaukset
- neuvoksen
turrata. Näkkyy olovan pyrjähtämätön Einari...Lustihan tuolle Luojan mieliharmille on kuittailla...
- vätys
vastata.
- ehdotella
ihan jonninjoutavie. Antaa vaa neuvoksen kirjoitella ja kaikkien jotka haluavat, nii ei ku vastaamaan...
- neuvos ite
pani käsijarrun pääle ja vastustaa ketjunavaajan viisasta esitystä.
Jospa neuvos kävisi punahuulen mökiltä käsin muikkuverkoilla ja pysyisi täältä immeisten verkosta vaikka kutuajan poissa. neuvos ite kirjoitti:
pani käsijarrun pääle ja vastustaa ketjunavaajan viisasta esitystä.
Jospa neuvos kävisi punahuulen mökiltä käsin muikkuverkoilla ja pysyisi täältä immeisten verkosta vaikka kutuajan poissa.vielä eessäpäin, "Neuvos"
- afe
on tämän palstan väriläiskä, kannustetaan jatkamaan. Liekö löytynyt hänen kadoksissa ollut luokkakaveri?
koulukaveri ja ei vieläkään ole löytynyt, joutuiko ahventen valtakuntaan, sitä minäkin mietin, minä "Rantaneuvos"
koulukaveri ja ei vieläkään ole löytynyt, joutuiko ahventen valtakuntaan, sitä minäkin mietin, minä "Rantaneuvos"
- AlTarf
Eikä oteta samaan pulkkamäkeen, jos yrittää niin työnnetään lunta kauluksesta ja irvistellään. Ei olla kukaan sen kaa.
Tosissaan, antaa Neuvoksen kirjoitella, samoin Kössin, Nipsun ja jopa farthinkin sekä joka ikisen muunkin, erilaisista ihmisistä muodostuu tään palstan suola ja kerma.
Kovin ois ikävää jos aktiivisimmat lähtis pois palstalta. - kyläpoliisi
sehän on kielletty!
kyläpoliisi, mikä olisi tässä tapauksessa puuttumiskynnys kyläpoliisi? mitä lakikirjamme siitä sanokaan? "Rantaneuvos"
menikö toiveesi perille, "Neuvos"
EI VASTATA NEUVOKSELLE
Bo Rana 10.9.2007 klo 20.30- eeva-täti
paljon asiallisia viestejä,suurin osa yrittää saada sinut vähentämään kirjoituksiasi.
eeva-täti kirjoitti:
paljon asiallisia viestejä,suurin osa yrittää saada sinut vähentämään kirjoituksiasi.
Eeva-Tätikin tekee avauksen ja katsomme sitten montako avausta tulee,"Neuvos"
- eeva-täti
rantaneuvos1 kirjoitti:
Eeva-Tätikin tekee avauksen ja katsomme sitten montako avausta tulee,"Neuvos"
itse kirjoittanut.saahan niitä lukijoita,kun käy omaa kirjoitusta katsomassa.mutta niinkun olen joskus kirjoittanut on ukko ihteään täynnä.terve ihminen ei voi olla noin omahyväinen.
eeva-täti kirjoitti:
itse kirjoittanut.saahan niitä lukijoita,kun käy omaa kirjoitusta katsomassa.mutta niinkun olen joskus kirjoittanut on ukko ihteään täynnä.terve ihminen ei voi olla noin omahyväinen.
ja saat myös niille lukijatkin, aikaa tasa yksi tunti, Neuvos"
"Neuvos"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482