Tämän päivän mietelause on

Tule toimeen itsesi, Neuvoksen kanssa ja kunniota vanhempia ihmisiä aina.

11

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomussalmelainen

Vaikka en Neuvoksen kanssa aina ole samaa mieltä, niin kuitenkin pidän häntä "hyvänä" ihmisenä. Keskustelua pitää käydä ja ottaa kantaa, sillä tavoin voidaan kehittää Suomussalmea ja yhteistä hyvinvointia.

Vanhenpia ihmisiä pitää kunnioittaa, niin sanoo jo isokirja, "harmaa päitä tulee meidän kumarrettavan...jne.

• Ohikulukie

suuttusit jollekin, sinä pyrjähtämätön.

• eeva-täti

vanhempia ihmisiä kunnioitetaan.neuvos on niin omahyväinen ja itserakas ukon retale,etten minä ainakaan tulisi tuommoisen kanssa toimeen ja enkä ainakaan kunnioittasi.

• rauhotuhan nyt

Neuvos on ihan lepposa kirjottelija,vaikka kirjotteleeki välillä puuta heinää,niinku moni muuki tekee.
        Lapsena jo opetettiin kunnnioittamaan vanhempia.
        Eeva-täti taitaa olla vielä niin "nuori"

• kanssa on

pakkokin tulla toimeen, jos meinaa jatkaa elämäänsä. Sinun kanssasi tulee,ehkä parhaiten toimeen, kun pysyy poissa näkö- ja kuuloetäisyydeltä. Vanhempia ihmisiä kunnioitan, jos he ovat ansainneet kunnioitukseni. Olivathan Stalin ja Hitler ja Saddamikin aika vanhoja patuja kuolleessaan, mutta enpä heitä oikein jaksa kunnioittaa nyt, enkä varmasti olisi kunnioittanut heidän eläessäänkään. Henkilökohtaisestikin tunnen muutaman tosi vit..maisen vanhemman henkilön, enkä katso olevana velvoitettu kunnioittamaan heitä pelkästään siksi, koska he nyt ovat vaan sattuneet elämään kauan.

• tapakirja

Neuvos omahyväisenä ihmisenä nyt alkaa puhua vanhempien ihmisten kunnioituksesta, kun hänelle ikää alkaa kertyä itselleen.

Mielestäni on paempi olla kohtelias ja riittävän kunnioittava kaikkia ihmisiä kohtaan.

Siitä olen samaa mieltä, että itsensä kanssa on hyvä tulla toimeen, mielenrauhaa kaikille.

Suomussalmelaisen ajatukset taas menevät hurskastelun puolelle.

• mortsi

Hyvät tavat kaikkia kohtaan.

• on tämän päivän

MIETELAUSE? Mielenkiinnolla jään oottelemaan.
      Neuvos, pidä nyt huoli että joka päivälle pitää laittaa uusi mietelause:)

• tellinkiteijo

Pöö

• hännä nostaa...

ellei kissa itse?

• äänestäjä

Onko vaalipäivän mietelause, muista äänestää Neuvosta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      238
      2282
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1828
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      67
      1547
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1245
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1115
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1098
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1018
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      1004
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      864
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      852
    Aihe