Tämän päivän mietelause on

Tule toimeen itsesi, Neuvoksen kanssa ja kunniota vanhempia ihmisiä aina.

11

526

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomussalmelainen

Vaikka en Neuvoksen kanssa aina ole samaa mieltä, niin kuitenkin pidän häntä "hyvänä" ihmisenä. Keskustelua pitää käydä ja ottaa kantaa, sillä tavoin voidaan kehittää Suomussalmea ja yhteistä hyvinvointia.

Vanhenpia ihmisiä pitää kunnioittaa, niin sanoo jo isokirja, "harmaa päitä tulee meidän kumarrettavan...jne.

• Ohikulukie

suuttusit jollekin, sinä pyrjähtämätön.

• eeva-täti

vanhempia ihmisiä kunnioitetaan.neuvos on niin omahyväinen ja itserakas ukon retale,etten minä ainakaan tulisi tuommoisen kanssa toimeen ja enkä ainakaan kunnioittasi.

• rauhotuhan nyt

Neuvos on ihan lepposa kirjottelija,vaikka kirjotteleeki välillä puuta heinää,niinku moni muuki tekee.
        Lapsena jo opetettiin kunnnioittamaan vanhempia.
        Eeva-täti taitaa olla vielä niin "nuori"

• kanssa on

pakkokin tulla toimeen, jos meinaa jatkaa elämäänsä. Sinun kanssasi tulee,ehkä parhaiten toimeen, kun pysyy poissa näkö- ja kuuloetäisyydeltä. Vanhempia ihmisiä kunnioitan, jos he ovat ansainneet kunnioitukseni. Olivathan Stalin ja Hitler ja Saddamikin aika vanhoja patuja kuolleessaan, mutta enpä heitä oikein jaksa kunnioittaa nyt, enkä varmasti olisi kunnioittanut heidän eläessäänkään. Henkilökohtaisestikin tunnen muutaman tosi vit..maisen vanhemman henkilön, enkä katso olevana velvoitettu kunnioittamaan heitä pelkästään siksi, koska he nyt ovat vaan sattuneet elämään kauan.

• tapakirja

Neuvos omahyväisenä ihmisenä nyt alkaa puhua vanhempien ihmisten kunnioituksesta, kun hänelle ikää alkaa kertyä itselleen.

Mielestäni on paempi olla kohtelias ja riittävän kunnioittava kaikkia ihmisiä kohtaan.

Siitä olen samaa mieltä, että itsensä kanssa on hyvä tulla toimeen, mielenrauhaa kaikille.

Suomussalmelaisen ajatukset taas menevät hurskastelun puolelle.

• mortsi

Hyvät tavat kaikkia kohtaan.

• on tämän päivän

MIETELAUSE? Mielenkiinnolla jään oottelemaan.
      Neuvos, pidä nyt huoli että joka päivälle pitää laittaa uusi mietelause:)

• tellinkiteijo

Pöö

• hännä nostaa...

ellei kissa itse?

• äänestäjä

Onko vaalipäivän mietelause, muista äänestää Neuvosta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2288
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2043
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1495
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1424
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1371
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      904
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      886
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      873
    Aihe