tomb raider 2

Xianin temppeli

Nyt pääsin eteenpäin taas mutta mutta, olen kohdassa jossa on monta niitä "ponnahduslautoja" jotka menevät ylöspäin ja kävin avaamassa ylhäällä olevan oven, mutta en pääse niitä ponnahduslautoista eteempäin, pitääkö ottaa vauhtia vai miten siitä selviää?

4

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyppäät paikaltaan siihen ensimmäiseen ja pidät eteenpäin näppäintä pohjassa.Silloin se hyppii ne kaikki ponnahduslaudat ja pääset ylös.Siellä otat vain kiinni ja jatkat peliä.Edellyttäen että olet kohdassa missä arvelen sinun olevan.

• Pääsin siitä menemällä siihen ekan harmaan alueeseen seisomaan ja selkä siihen ekaan ponnahduslautaan ja tein takaperin hypyn ja shift pohjassa Lara sinne loikkasi. Harmittaa vaan ku jään aina ihan loppuun jumiin, vaikka tavoitteena on raidata koko peli.

• hgui
        viveca87 kirjoitti:

Pääsin siitä menemällä siihen ekan harmaan alueeseen seisomaan ja selkä siihen ekaan ponnahduslautaan ja tein takaperin hypyn ja shift pohjassa Lara sinne loikkasi. Harmittaa vaan ku jään aina ihan loppuun jumiin, vaikka tavoitteena on raidata koko peli.

Ei huolta.Jos olet siinä missä luulen,niin et ole kyllä lähelläkään loppua.

• finloser
        hgui kirjoitti:

Ei huolta.Jos olet siinä missä luulen,niin et ole kyllä lähelläkään loppua.

tr1,hyvä tr2 paras, tr3 ei niinkään muuta silti hyvä, tr4 ,tr5 muutama kiva paikka,tr6 kunkku haastava,trlegend pelattu 100% käy tylsäksi, tr anniversary ei niin hyvä kuin 1 koska esim. ihmis enemyt pitää tappaa esityksissä en tykkää siitä . arvostelu:tr1 saa 9 minulta siis.tr2 saa 10. tr3 saa 8½. tr4 saa 9-.tr5 saa 8 . traod saa 9½. trlegend saa 9-. tr anniversary saa 8½.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe