Xianin temppeli
Nyt pääsin eteenpäin taas mutta mutta, olen kohdassa jossa on monta niitä "ponnahduslautoja" jotka menevät ylöspäin ja kävin avaamassa ylhäällä olevan oven, mutta en pääse niitä ponnahduslautoista eteempäin, pitääkö ottaa vauhtia vai miten siitä selviää?
tomb raider 2
4
552
Vastaukset
Hyppäät paikaltaan siihen ensimmäiseen ja pidät eteenpäin näppäintä pohjassa.Silloin se hyppii ne kaikki ponnahduslaudat ja pääset ylös.Siellä otat vain kiinni ja jatkat peliä.Edellyttäen että olet kohdassa missä arvelen sinun olevan.
Pääsin siitä menemällä siihen ekan harmaan alueeseen seisomaan ja selkä siihen ekaan ponnahduslautaan ja tein takaperin hypyn ja shift pohjassa Lara sinne loikkasi. Harmittaa vaan ku jään aina ihan loppuun jumiin, vaikka tavoitteena on raidata koko peli.
- hgui
viveca87 kirjoitti:
Pääsin siitä menemällä siihen ekan harmaan alueeseen seisomaan ja selkä siihen ekaan ponnahduslautaan ja tein takaperin hypyn ja shift pohjassa Lara sinne loikkasi. Harmittaa vaan ku jään aina ihan loppuun jumiin, vaikka tavoitteena on raidata koko peli.
Ei huolta.Jos olet siinä missä luulen,niin et ole kyllä lähelläkään loppua.
- finloser
hgui kirjoitti:
Ei huolta.Jos olet siinä missä luulen,niin et ole kyllä lähelläkään loppua.
tr1,hyvä tr2 paras, tr3 ei niinkään muuta silti hyvä, tr4 ,tr5 muutama kiva paikka,tr6 kunkku haastava,trlegend pelattu 100% käy tylsäksi, tr anniversary ei niin hyvä kuin 1 koska esim. ihmis enemyt pitää tappaa esityksissä en tykkää siitä . arvostelu:tr1 saa 9 minulta siis.tr2 saa 10. tr3 saa 8½. tr4 saa 9-.tr5 saa 8 . traod saa 9½. trlegend saa 9-. tr anniversary saa 8½.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989