tomb raider 2

Xianin temppeli

Nyt pääsin eteenpäin taas mutta mutta, olen kohdassa jossa on monta niitä "ponnahduslautoja" jotka menevät ylöspäin ja kävin avaamassa ylhäällä olevan oven, mutta en pääse niitä ponnahduslautoista eteempäin, pitääkö ottaa vauhtia vai miten siitä selviää?

4

525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyppäät paikaltaan siihen ensimmäiseen ja pidät eteenpäin näppäintä pohjassa.Silloin se hyppii ne kaikki ponnahduslaudat ja pääset ylös.Siellä otat vain kiinni ja jatkat peliä.Edellyttäen että olet kohdassa missä arvelen sinun olevan.

      • Pääsin siitä menemällä siihen ekan harmaan alueeseen seisomaan ja selkä siihen ekaan ponnahduslautaan ja tein takaperin hypyn ja shift pohjassa Lara sinne loikkasi. Harmittaa vaan ku jään aina ihan loppuun jumiin, vaikka tavoitteena on raidata koko peli.


      • hgui
        viveca87 kirjoitti:

        Pääsin siitä menemällä siihen ekan harmaan alueeseen seisomaan ja selkä siihen ekaan ponnahduslautaan ja tein takaperin hypyn ja shift pohjassa Lara sinne loikkasi. Harmittaa vaan ku jään aina ihan loppuun jumiin, vaikka tavoitteena on raidata koko peli.

        Ei huolta.Jos olet siinä missä luulen,niin et ole kyllä lähelläkään loppua.


      • finloser
        hgui kirjoitti:

        Ei huolta.Jos olet siinä missä luulen,niin et ole kyllä lähelläkään loppua.

        tr1,hyvä tr2 paras, tr3 ei niinkään muuta silti hyvä, tr4 ,tr5 muutama kiva paikka,tr6 kunkku haastava,trlegend pelattu 100% käy tylsäksi, tr anniversary ei niin hyvä kuin 1 koska esim. ihmis enemyt pitää tappaa esityksissä en tykkää siitä . arvostelu:tr1 saa 9 minulta siis.tr2 saa 10. tr3 saa 8½. tr4 saa 9-.tr5 saa 8 . traod saa 9½. trlegend saa 9-. tr anniversary saa 8½.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1194
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      52
      716
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      588
    Aihe