Minne tän tuuppaan ? Nainen

jätti.

"Hän laskeutui päälleni, kuin mailman valtiatar. Hänen vaaleat pitkät hiuksensa levittäytyivät ympärillemme, kuin kesäisen päivän poutapilvet kirkkaan sinisellä taivaalla. Hoikka vartalo kosketti alastomana omaani.

Hän laskeutui alas päin, otti kovana seisovan kaluni suuhunsa ja puraisi hellästi terskan päätä. Kieli tunnusteli jokaista koloa ja uloketta kullin varrella, samalla kun käsi puserteli hellästi täysinäisiä pallejani. Kaluni paisui suureksi ja vain vaivoin se mahtui hänen punaisten huultensa väliin. Tyttö imi ja lutkutti elintäni ja tunsin, että laukeamiseni olisi lähellä. Hän huomasi jännittyneet väristykseni ja imaisi kyrvän niin syvälle suuhunsa, että hetken uskoin hänen tukehtuvan. Mutta samassa alkoivat sykäykset, jotka lähtivät kivesteni pohjasta saakka ja ruiskautin viikkojen aikana kerääntyneen lastini suoraan hänen kurkkuunsa.

Tyttö nieleskeli spermaani osan valuessa hänen suupielestään kauniille kaulalle. Hän hymyili ja sanoi, että nyt olisi minun vuoroni antaa nautintoa. Nuori nainen kääntyi vuoteella selälleen ja levitti kutsuvasti jalkansa. Jalkojen yhtymäkohdassa oli kaunein paljaaksi ajeltu pillu, mitä koskaan olin edes kuvitelmissani nähnyt. Tyttö veti jalkansa koukkuun, polvet pieniä rintojaan vasten ja samalla hänen kosteana kiiltelevä vakonsa avautui kutsuvasti. Levitin häpyhuulia varovaisesti sormillani ja katselin tuota ihanaa näkyä. Työnsin kieleni hänen sisäänsä ja nuolin hänen märkää vittuaan. Imin klitorista ja nussin häntä sormillani niin syvälle, kuin vain ylsin. Painoin peukaloni peräaukkoon ja liikutin sormiani hänen aukoissaan rajusti. Tyttö huokaisi ja nousi kaarelle saadessaan orgasminsa. Vaivuin hengästyneenä hänen viereensä ja nukahdimme tyydytettyinä autuaaseen uneen toisiimme kietoutuneina.

Heräsin. Olin yksin ja kullini seisoi kovana kiihottavan unen jälkeen. Työnsin peiton pois ja tartuin kädellä kaluni sykkivästä varresta kiinni. Vedin esinahkaa pois paisuvan terskan päältä ja pusertelin toisella kädellä täysinäisiä kiveksiäni. Kuvittelin, että äskeinen uneni olisikin totta ja nuori nainen vatkaisi kyrpääni ja ottaisi sen suuhunsa. Vetelin esinahkaa edes takaisin terskan yli yhä nopeammin ja nopeammin. Muutaman vedon jälkeen laukesin ja sperma ruiskahti vatsalleni.

Sirkan lähdön jälkeen olin useimpina aamuina herännyt tällä tavoin. Sirkka oli entinen tyttöystäväni, jonka kanssa olin asunut muutaman vuoden saman katon alla. Suhteemme oli kuitenkin lopahtanut ainaiseen riitelyyn ja toistemme menemisten seuraamiseen. Meillä oli omat harrastuksemme, joiden parissa tuntui menevän yhä enemmän aikaa. Tapasimme toisiamme enää pääasiassa vuoteessa, eikä sielläkään enää sujunut niin kuin aikaisemmin. Oli parempi erota. Onneksi emme olleet naimisissa, vaikka siitäkin oli puhuttu.

Nyt olin asustellut jo kolme viikkoa yksin ja ilman naista. En ole mikään seksihirmu ja tyttöjen seurassa ehkä hieman kömpelökin, mutta aina kuitenkin olen seuraa saanut. En ollut kuitenkaan pitkään aikaan käynyt missään. Olin keskittynyt työhöni ATK-konsulttina ja saanut jopa jotakin aikaankin. Tapasin paljon naisia, kauniita ja vieläkin kauniimpia, mutta kukaan ei ollut sytyttänyt minua yhden pettymyksen jälkeen uudestaan. Tänään oli kuitenkin perjantai ja lyhyen työpäivän jälkeen lähtisin juhlimaan. Nousin vuoteesta ja painelin suihkuun.

Päivä sujui kuten kaikki kiireiset arkipäivät yleensäkin, ehkä liiankin nopeasti, sillä aina jää jotakin tekemättä. Joudun ammatissani liikkumaan melko paljon ja tapaan kaiken laisia ihmisiä. Olen oppinut kuuntelemaan ja seuraamaan ihmisten ilmeitä ja eleitä. Niiden perusteella on helppo päätellä, minkälaisesta henkilöstä on kysymys ja miten häntä tulisi kohdella.Minulla oli päivän mittaan muutamia kohteita, joissa oli ongelmia enemmän, kuin mitä pystyisin hoitamaan näin nopeasti. Niinpä sovin uusia tapaamisia seuraavalle viikolle ja lopetin työpäiväni aikaisin".

http://kettu.kossu.org/tekstit/pahe.shtml

1

9515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika, tuuppaa tuollainen

      tän jutun voisit tuupata vaikka aikas syvälle viemäriisi, sinne takapuoleesi. aivan paska sepitys

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      1835
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1479
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      969
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe