Kuusi vuotta tornien sortumisesta!
11.9.2001 iltapäivällä loikoilin sängylläni ja taisin siinä torkahtaakin. Vaimoni vastasi puhelimeen - silloin oli vielä lankapuhelin. Anoppi se siellä kyseli että onks teillä tv auki kun tuntuu tapahtuvan jotain ihan ihmeellistä.
Eipä ollut telkkari auki mutta äkkiähän se avattiin. Sitten se olikin pääosassa koko illan!
Kuusi vuotta
3
433
Vastaukset
- mikhaildenisov
CNN-Live lähetyksessä.Ensin luulin että vain tulipalosta oli kysymys mutta sitten tuli toinen kone!
- Jäi kyllä muistiin.
Telkkari oli auki ylenkanavalta. Yläreunassa alkoi juoksemaan teksti jossa kerrottiin koneen törmänneen World Trade Centeriin.
Tuli todella kiire ikkunaan ja koitin samalla soitttaa vaimolle, se kun oli silloin siellä töissä.
Niin, aluksi eivät kerinneet laittaa tietoa siitä että kyse ei ollut Suomesta vaan Amerikasta. Vaikkakin itsellä helpotti niin karsea tapaus kaikkinensa. ..olin silloin Sunny Beachilla.
Huomattiin, että jotain
kamalaa oli tapahtunut, ja aika pian myös mitä.
Ihmiset oli kaikkialla kerääntyneet katsomaan tv-lähetyksiä.
Paluu -lento oli seuraavana päivänä; käsimatkatavaroita
ei saanut viedä matkustamoon.
Vain pientä tarpeellista, kuten rahaa, passin, lääkkeet..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905197
- 534066
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271927Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980