Haluaisin tietää miten toimivia hirvipillit käytännössä ovat. Itse tilasin pillit äsken ja olisi kiinnostavaa lukea kokemuksia niistä ?
Hirvipillit
9
2366
Vastaukset
- oikeasti tosissasi?
Hirvipillit on todettu täysin huuhaaksi jo kymmeniä vuosia sitten. Ehkä niitä nyt yritetään kaupata asiaa tuntemattomalle nuoremmalle sukupolvelle jonkinlaisena uutuutena.
- HUIJAUSTA!
Kohta se pillikauppias vastaa taas omaan viestiinsä ja kehuu tuotettaan...
Sama juttu vuoden -parin välein eri palstoilla.
Älkää vaan ostako -huijausta on koko juttu! - koari
En nää hirviä kun on pillit toisessa autossa ei pilliä nään aina hirviä ja kerran melkein hirvikolarisamoja ajatuksia olen kuulut .
SUOSITTELEN Ostan toiseenkin autoon
- Uhhuh
Taisit juuri tilata eBaysta 500 settiä pillejä ja arvelet tekeväsi rahaa?
- ajajaaa
kannattaa ehottomasti laittaa pillit. Ne on testattu käytännössä ja toimivat. Ei kannata uskoa sellaisia joilla ei ole kokemusta ja väittävät vastaan. Turvallista matkaa silti kaikille.
- sarjaan
motor upit.
- testattu on
Tekniinkan maailma testasi hrvipillin jo -80 luvulla, todettiin huuhaa -tuotteeksi. Mieti nyt itsekin; auttaa ehkäisemään hirvikolaria jos pidät päätä ulkona ikkunasta ja huudat...
- Riistabiologi
Tiedän hirvistä työni puolesta aika paljon... Mm. sen, että jos kohde liikkuu yli 50-60km/h, ei mistää häksättimestä ole mitään apua hiveä vastaan. Hirvi nimittäin ei pysty havainnoimaan yli tuon nopeuden (=karhun juoksunopeus) liikkuvia kohteita. Tämän osoittavat monet tieteelliset tutkimukset sekä käytännössä sekin, että useita hirviä on kuollut juoksemalla täysperä rekan vetoauton ja kärryn väliin. Eli eivät ole tajunneet siinä mitään autoa olevankaan. Varmin keino ehkäistä hirvikolarit on säätää noeusrajoitukseksi 0 km/h!
- haittaa ??
60- luvulla niitä myötiin " huorapilli " nimellä, ei niistä ollut haittaa silloinkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882