Hirvipillit

pillimies

Haluaisin tietää miten toimivia hirvipillit käytännössä ovat. Itse tilasin pillit äsken ja olisi kiinnostavaa lukea kokemuksia niistä ?

9

2352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeasti tosissasi?

      Hirvipillit on todettu täysin huuhaaksi jo kymmeniä vuosia sitten. Ehkä niitä nyt yritetään kaupata asiaa tuntemattomalle nuoremmalle sukupolvelle jonkinlaisena uutuutena.

      • HUIJAUSTA!

        Kohta se pillikauppias vastaa taas omaan viestiinsä ja kehuu tuotettaan...
        Sama juttu vuoden -parin välein eri palstoilla.

        Älkää vaan ostako -huijausta on koko juttu!


      • koari

        En nää hirviä kun on pillit toisessa autossa ei pilliä nään aina hirviä ja kerran melkein hirvikolarisamoja ajatuksia olen kuulut .
        SUOSITTELEN Ostan toiseenkin autoon


    • Uhhuh

      Taisit juuri tilata eBaysta 500 settiä pillejä ja arvelet tekeväsi rahaa?

    • ajajaaa

      kannattaa ehottomasti laittaa pillit. Ne on testattu käytännössä ja toimivat. Ei kannata uskoa sellaisia joilla ei ole kokemusta ja väittävät vastaan. Turvallista matkaa silti kaikille.

      • sarjaan

        motor upit.


    • testattu on

      Tekniinkan maailma testasi hrvipillin jo -80 luvulla, todettiin huuhaa -tuotteeksi. Mieti nyt itsekin; auttaa ehkäisemään hirvikolaria jos pidät päätä ulkona ikkunasta ja huudat...

    • Riistabiologi

      Tiedän hirvistä työni puolesta aika paljon... Mm. sen, että jos kohde liikkuu yli 50-60km/h, ei mistää häksättimestä ole mitään apua hiveä vastaan. Hirvi nimittäin ei pysty havainnoimaan yli tuon nopeuden (=karhun juoksunopeus) liikkuvia kohteita. Tämän osoittavat monet tieteelliset tutkimukset sekä käytännössä sekin, että useita hirviä on kuollut juoksemalla täysperä rekan vetoauton ja kärryn väliin. Eli eivät ole tajunneet siinä mitään autoa olevankaan. Varmin keino ehkäistä hirvikolarit on säätää noeusrajoitukseksi 0 km/h!

    • haittaa ??

      60- luvulla niitä myötiin " huorapilli " nimellä, ei niistä ollut haittaa silloinkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      109
      2149
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1623
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      120
      1142
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1060
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      969
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      901
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      814
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      781
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      52
      763
    10. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      171
      728
    Aihe