olin sopinut tapaamisen jonkun täysin tuntemattoman naisen kanssa.netissä nainen oli kuvaillut itseään povekkaaksi blondiksi.
saavuin pussipysäkille epävarmana olihan tämä ensimmäinen kertani näin muutaman 70-vuotiaan mummon kävelemässä rinnakkain ja pikkulapsen joka tekstasi kännykällään vihdoin katseeni kääntyi polkkatukkaiseen blondiin jolla oli syvän siniset silmät ja punottavat posket.
"hei" sanoin epävarmana.nainen hymyili ja nyökkäsi "olet varmaankin miehenalku-92" nainen sanoi vakavalla ilmeellä.nyokkäsin "sinä olet varmaan kissaneito" nainen nyökkäsi naurahtaen hän oli pukeutunut tiukkaan toppiin ja kireisiin farkkuihin "no joko mennään" nainen kysyi.nyökkäsin vastaukseksi.
olimme ajaneet urheiluautolla jo yli 20 minuuttia ilman sanan sanaa lopulta kysyin "mikä on nimesi" jenna nainen sanoi hymyillen "ja ennen kun kysyt ikää niin olen 21 vuotias" nyökkäsin ja yritin hymyillä."minun nimeni on Matias" nainen ei sanonut mitään vaan kaarsi kerrostalo asunnon pihaan.
Jenna viittasi minulle että nyt oli aika poistua autosta nousin ulos mitään sanomatta jenna ohjasi minut hiissiin ja painoi 3 kerroksen nappia.luin kyltin missä luki virtala.hänen nimensä oli siis jenna virtala astuimme pienehköön yksiöön."tämä on siis ekakertasi" jenna sanoi.nyökkäsin jännittyneenä.
ennen kuin huomasin jenna oli jo ottanut toppinsa pois.hän avasi housun nappini ja vetäisi farkkuni alas bokserini alkoivat pikkuhiljaa pullottaa.jenna hymähti ja vetäisi bokserini pois jalasta sitten hän riisui itsensä kokonaan ja minä vedin paitani pois katsoimme toisiamme vertaillen jenna tarttuin kaluuni ja alkoi imemään sen vartta hengitykseni kävi raskaammaksi kun jenna imaisi kalun kokonaan suuhunsa.
Kun olin päästänyt mällit jennan suuhun jenna kävi makuulleen.aloin nuolemaan häntä kutitin kielelläni klitorista ja hän voihkaisi.lopulta jenna sai orkun.
hän pisti minut makaamaan ja alkoi ratsastaa päälläni vaikka se olikin eka kerta nautin täysin siemauksin.
yhtäkkiä ovikello soi ja jenna lopetti ratsastamisen "voi ei ne ovat vanhempani heidän piti tulla tänään käymään mutta ei näin aikaisin" jenna voihkaisi ja näytti huolestuneelta. suuni loksahti auki.
JATKOA TULEE... nettituttava 2!
nettituttava 1
11
11522
Vastaukset
- first time
kommenttii antakaa PLIIS!!!
- Nimetön
PASKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...
- Last time
Tämän tarinan jatkot voit jättää jatkamatta. Ei tätä kestä Törmän Lassekaan ;~(
- miehhh
Enemmän yksityis kohtia, eli tajusin että tämä kullin imeminen ja muu tapahtui siinä ulko ovella, tai hissin ovella, eli enemmän yksityiskohtia niin voi vaikka lukeakkin
- ......
Jatkooo!, olli tosi hyvä :)
- joooo...
...... kirjoitti:
Jatkooo!, olli tosi hyvä :)
Mitä paskaaa....
- näppis
Hanki nyt ekaksi toimiva näppis. Eli sellainen millä välilyöntiä ja isoja kirjaimia saa aikaiseksi. Sitten voi opetella niitä käyttämään. Jos et itse opi niin pyydä naapurin alakoululainen opettamaan. Toisi surkeaa luettavaa kun ei osaa edes kirjoittaa. Luulen että olet saanut spermaa näppäimistöllesi.
- liikaa virheitä
ei jaksa
- plaah___1111
olipa aika kömpelö. aiheesta kyllä saisi varmasti mielenkiintoisen tarinan sinä et siinä kuitenkaan onnistunut, et saanut tunnetta mukaan.
- Anonyymi
Älä nyt herranjestas mene "kutittelemaan" kenenkään klitorista. Se nainen lähtee paikan päältä pois. Älä nolaa itseäsi täysin vaan yritä opetella naisista edes jotain, niin ehkä saat pilluakin joskus vielä.
Ja älä kiitos kirjoita lisää. Järkyttävää pskaa niin kieliopin, tarinan, kerronnan kuin kaiken osalta, sori. Minusta hyvä yritys. Tää oli sun eka novelli, sen huomaa. Kuten joku jo aiemmin kommentoi, enemmän kuvailua. Myöskin kannattaa selvittää anatomiaa ja kuinka toisia saa tyydytettyä, jo ennenkuin alkaa kirjoittaa. Vinkki, voit lukea muiden tekstejä, niisyä saa ideoita omaan tekstiin. Suoraan sanottuna aika hankala tarina. Muista pisteet, pilkut ja muut äidinkielen perusjutut nii tekstistä tulee ymmärttävämpää. Kappalejako oLi sinulla kohdillaan plussaa siitä. Harjoitus auttaa. Jatka tarinaa rauhassa vaikka muut laittaisi mitä kommenttia, niitten hän ei tarvii lukee niitä. Tsemppiä kirjoittamiseen ja elämään ylipäänsä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364414- 451639
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151609Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2491592Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2361499Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891110Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481093Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331087Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671041- 631030