nettituttava 1

first time

olin sopinut tapaamisen jonkun täysin tuntemattoman naisen kanssa.netissä nainen oli kuvaillut itseään povekkaaksi blondiksi.

saavuin pussipysäkille epävarmana olihan tämä ensimmäinen kertani näin muutaman 70-vuotiaan mummon kävelemässä rinnakkain ja pikkulapsen joka tekstasi kännykällään vihdoin katseeni kääntyi polkkatukkaiseen blondiin jolla oli syvän siniset silmät ja punottavat posket.

"hei" sanoin epävarmana.nainen hymyili ja nyökkäsi "olet varmaankin miehenalku-92" nainen sanoi vakavalla ilmeellä.nyokkäsin "sinä olet varmaan kissaneito" nainen nyökkäsi naurahtaen hän oli pukeutunut tiukkaan toppiin ja kireisiin farkkuihin "no joko mennään" nainen kysyi.nyökkäsin vastaukseksi.

olimme ajaneet urheiluautolla jo yli 20 minuuttia ilman sanan sanaa lopulta kysyin "mikä on nimesi" jenna nainen sanoi hymyillen "ja ennen kun kysyt ikää niin olen 21 vuotias" nyökkäsin ja yritin hymyillä."minun nimeni on Matias" nainen ei sanonut mitään vaan kaarsi kerrostalo asunnon pihaan.

Jenna viittasi minulle että nyt oli aika poistua autosta nousin ulos mitään sanomatta jenna ohjasi minut hiissiin ja painoi 3 kerroksen nappia.luin kyltin missä luki virtala.hänen nimensä oli siis jenna virtala astuimme pienehköön yksiöön."tämä on siis ekakertasi" jenna sanoi.nyökkäsin jännittyneenä.

ennen kuin huomasin jenna oli jo ottanut toppinsa pois.hän avasi housun nappini ja vetäisi farkkuni alas bokserini alkoivat pikkuhiljaa pullottaa.jenna hymähti ja vetäisi bokserini pois jalasta sitten hän riisui itsensä kokonaan ja minä vedin paitani pois katsoimme toisiamme vertaillen jenna tarttuin kaluuni ja alkoi imemään sen vartta hengitykseni kävi raskaammaksi kun jenna imaisi kalun kokonaan suuhunsa.

Kun olin päästänyt mällit jennan suuhun jenna kävi makuulleen.aloin nuolemaan häntä kutitin kielelläni klitorista ja hän voihkaisi.lopulta jenna sai orkun.

hän pisti minut makaamaan ja alkoi ratsastaa päälläni vaikka se olikin eka kerta nautin täysin siemauksin.

yhtäkkiä ovikello soi ja jenna lopetti ratsastamisen "voi ei ne ovat vanhempani heidän piti tulla tänään käymään mutta ei näin aikaisin" jenna voihkaisi ja näytti huolestuneelta. suuni loksahti auki.

JATKOA TULEE... nettituttava 2!

9

10581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • first time

      kommenttii antakaa PLIIS!!!

      • Nimetön

        PASKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...


      • Last time

        Tämän tarinan jatkot voit jättää jatkamatta. Ei tätä kestä Törmän Lassekaan ;~(


    • miehhh

      Enemmän yksityis kohtia, eli tajusin että tämä kullin imeminen ja muu tapahtui siinä ulko ovella, tai hissin ovella, eli enemmän yksityiskohtia niin voi vaikka lukeakkin

      • ......

        Jatkooo!, olli tosi hyvä :)


      • joooo...
        ...... kirjoitti:

        Jatkooo!, olli tosi hyvä :)

        Mitä paskaaa....


    • näppis

      Hanki nyt ekaksi toimiva näppis. Eli sellainen millä välilyöntiä ja isoja kirjaimia saa aikaiseksi. Sitten voi opetella niitä käyttämään. Jos et itse opi niin pyydä naapurin alakoululainen opettamaan. Toisi surkeaa luettavaa kun ei osaa edes kirjoittaa. Luulen että olet saanut spermaa näppäimistöllesi.

    • liikaa virheitä

      ei jaksa

    • plaah___1111

      olipa aika kömpelö. aiheesta kyllä saisi varmasti mielenkiintoisen tarinan sinä et siinä kuitenkaan onnistunut, et saanut tunnetta mukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe