LUKEKAA TÄÄ....

Mä vaan

novelli. En oo hyvä tässä,koska en oo ennen kirjottanu, mut katotaan nyt mitä tästä tulee. Haluisin kommentteja!!Älkää välittäkö kirjotusvirheistä!!!!!!

-Nyt on toukokuun vika viikko alkamassa, mä sanoin, ku me käveltiin mun parhaan kaverin Miian kanssa meiän lukion käytävällä.
-Niinpä ,Miia sano, ajattele nyt et tää on viimesiä kertoja ku kävellään tässä käytävällä.
-Surullista mä sanoin, me ei ehkä enää koskaa tän kevään jälkeen käveltäs näillä käytävillä.
Mä olin aina ollu salaa vähä ihastunu Miiaan. Se oli niin kaunis ja sen c-kupin rinnat hytky ihanasti ku se käveli. Toisin ku mun rinnat oli vaan b-kuppia. Enkä mä vois saada Miiaa ikinä, se oli vannoutunu hetero. Mut ei sillä kyllä nyt ketää ollu. Sitte me käveltiin kaikessa hiljaisuudessa liikunta saliin jossa meiän kokeet oli.

Kokeiden jälkeen mä menin vessaan mä olin melkein koko kokeen katellu Miiaa, mun pillu oli ihan limanen ja housut kosteena, mun piti päästä runkkaamaan. Just ku mä olin saanu housut alas ja istunu vessan pöntölle mä kuulin ku Miia tuli vessaan ja huusi:
-Emilia ootko sä täällä, vittu noi kokeet meni perseelleen, EMILIA!
-Joo, joo mä oon täällä. Mä sanoin, nostin housut nopeesti ylös, vedin vessan ja kävelin ulos kopista.
-No lähetääx? Miia sano ku mä olin pessy kädet ja ehostanu meikkiäni.

Ku me oltiin ulkona lukiosta, me erottiin, mä lähin mun kämpille ja Miia omalleen. Me oltiin oltu molemmat onnekkaita, ku me oltiin saatu opiskelu kämpät, tosin nyt vaa viimesex vuodex. Nimittäin kaikki muut meiän tutuista asu viellä vanhempiensa luona.

Viikkoa myöhemmin ku me oltiin saatu tulokset ja "päästy" ylioppilaix, Miia soitti ja kysy et mennääx bilettään?
Mä tietysti vastasin joo ja me sovittiin et Miia tulis mun kämpille ennen ku lähettäis, mun kämppä oli nimittäin lähempänä keskustaa.

Just ku mä tulin pois suihkusta ovikello soi. Siellä oli tietysti Miia. Mä pyysin sitä sisälle ja käskin istua, six aikaa ku mä pukisin ja meikkaisin.
Ku mä vihdoin olin valmis ja kävelin olkkariin, Miia kysy et lähetääx?

Sitte me lähettiin keskustaa kohti. Miia oli oudon hiljanen se sano et meiän koulul olis jotkut bileet.
-Käydääx kattoo eka ne koulun bileet, ja jos meno ei oo hyvää mennää jonnekki baariin? mä kysyin.
-Okei, Miia sano.

Bileissä oli ihan hyvä meno ja me päätettiin jäädä sinne.
Sit yhtäkkiä Miia vetäs mua hihasta ja käski seurata. Me käveltiin pois meiän koulun liikkasalista, koulun tyhjille käytäville.
Miia johdatti mut opettajien huoneeseen, joka oli varmaa vahingossa jääny lukitsematta.

Me istuttiin sohvalle. Ja sitte tapahtu jotai ihanaa.
-Mä oon ajatellu sua viime aikoina, Miia sano.
-Niin mäki sua, mä sanoin.
-Hyvä,Miia sano.
-Voisitko sä koskaan kuvitella olevas naisen kanssa?, se yllättäen kysy.
-Joo mä vastasin.
-Halusitko sä olla mun kanssa, Miia kysy ja suuteli mua hellästi suulle.
-Mm... Joo mä sanoin.

Sitte Miia alko suudella mua rajummin ja sen käsi alko vaellella mun vartalolla, kunnes se laitto kätensä mun haaraväliin ja mä inahdin. Sitte se alko liikuttaa päätään kohti mun haaraväliä, se riisu mun housut hampaillaan ja alko nuolla mun pillua ja imeä mun klittaa. Siinä vaiheessa mä sain eka orgasmin. Sitte se nosti päätään mun haaravälistä, riisu mun paidan ja otti laukustaan dildon vienosti hymyillen. Se tunki dildon mun sisälle ja alko nussia mua sillä.

Sitte yhtäkkiä se lopetti.
-Mix sä lopetit, mä kysyin?
-Nyt sä saat tehä saman mulle... se sano.

Ja mä tein eka mä riisuin Miian ihan alasti. Sitte mä aloin nuolla sitä, ensin kevyin vedin sitte vähä rajummin. Sitte mä otin dildon ja aloin nussia Miiaa sillä.

Sitte yht äkkiä joku tuli ovesta ja käveli sisälle kunnes huomas meiät, se oli meiän rehtori.
-Herran pieksut, se sano otti jonku kansion pöydältä ja juoksi pois.

Sitte meitä alko naurattamaan ihan hirveesti. Sen jälkeen puettiin ja lähettiin onnellisina mun kämpille. Meillähä oli koko yö aikaa.

Aamulla ku mä heräsin mä näin Miian mun vieressä ,muistin viimeyön ja mua alko hymyilyttäämään.
Mun oma kulta makas mun vieressä mä oli toosi onnellinen.

LOPPU

Mä voin tehä tarinalle jatkoa jos joku haluu, mut nyt plese kommentteja!!!!

13

4389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyytyväinen

      joo..toi oli kyl tosi hyvä! ei liian lyhyt eikä liian pitkä!
      ootko oieesti nyt ylioppilas vai keksitkö sen vaan?
      Ja joo, haluisin tolle jatkoo! :))

      • miä

        ala-asteelaiseksi!!!teiniXXXXX


    • muija

      Tosi hyvä tarina...lisää jatkoo pliiz :)
      Oikeesti tosi hyvä ekax novellix...

    • Honey_91

      Olisi voinut olla pidempi.Tekstissäsi häiritsi paljon x:än käyttö ja muu tekstin ulko-asu.Mitä se rehtori muuten teki siellä koulun bileissä?Mutta kaikesta huolimatta, yritys hyvä kymmenen.Otsikko oli kanssa muuten aika ärsyttävä...

      • tahtoo...

        Ehdottomasti tahtoo lisää tätä... ;P


      • Mä vaan
        tahtoo... kirjoitti:

        Ehdottomasti tahtoo lisää tätä... ;P

        Kirjotan jatkoo joku!! Kiitti kommenteista!! Sori jos x:n käyttö häiritsi voin jätää sen pois!! Ja mä vedin se vaa hatusta, keksin kokonaa!! Oon ite vast 13!!


      • Mä vaan...
        Mä vaan kirjoitti:

        Kirjotan jatkoo joku!! Kiitti kommenteista!! Sori jos x:n käyttö häiritsi voin jätää sen pois!! Ja mä vedin se vaa hatusta, keksin kokonaa!! Oon ite vast 13!!

        tulee tässä!!

        Mä kävelin hiljaa kadulla Stockaa päin. Mun oli määrä tavata Miia siellä. Siitä yöstä oli kulunu nyt kax päivää. Me ei oltu puhutt Miian kanssa siitä jutusta ollenkaan.

        Miia odotti mua Stockan kahvilassa.
        -Moi, Miia sano ja suuteli mun yllätyksex mua suoraan suulle.
        -Mitä sä nyt, mä sanoin Miialle.
        -Sori Miia sano.
        -Eiku ei se mitää, mä sanoin.

        Sitte me käveltiin kaikessa hiljaisuudessa alusvaate osastolle.
        Ku me katottiin alusvaatteita siellä, Miia otti mustan pi´tsisen bodyn käteensä ja kysy:
        -Haluisitsä nähä miltä tää näyttää mun päällä.
        Mä vastasin joo ja Miia johdatti mut pukukopeille.
        Myyjä katto vähä kummaksuen ku me käveltiin molemmat koppiin mutta nyt oli ihan aamupäivä eikä kaupassa ollu vielä paljon ihmisiä.

        Koppi oli iso, mä istuin penkille joka siellä oli ja aloin kattoa ku Miia riisu. Sen vartalo näytti jumlaiselta. Kun se puki sen bodyn päälle mä olin jo ihan kosteena. Mun housut oli edestä jo ihan märät, Miia ei ollu huomanna sitä onnex vielä.

        Mut sitte kun sen huomio kiinnitty pois bodystä se katto mun housuja ja kysy:
        -Aijai kuka on ajatellu tuhmia, ja siite se suuteli mua huulille!! Mä aloin suudella sitä viellä kiihkemmin ja lopulta Miia tuli mun syliin istumaan.

        Sitte yht äkkiä se lopetti sen ja riisu mun housut.
        -Eikai me nyt täällä voida mä sanoin Miialle mut se vaiensi mut ja veti mut lattialle , alko imeä mun nännejä ja anto kätensä vaellella mu vartalolla.
        Samalla mä olin laittanu mun sormen Miian pilluun.

        Se oli ihanaa. Sitte Miiata tuli. Se oli niin kova ääninen että kaikki kuuli sen varmasti.

        Se oli eka kerta ku tein sen kaupassa.
        Ku me käveltiin kotiin Miia kysy:
        -Mä haluisin alkaa seurustella sun kanssa.
        -Niin mäki sun mä sanoin ja olin onneni kukkuloilla.
        -Ihanaa Miia sano ja suuteli mua.
        -Mä rakastan sua Emilia, se sano.
        -Niin mäki sua, mä sanoin.

        Loppu

        Voin kirjottaa tähänki jatkoa, jos joku haluu.
        Ja haluisin tietää tästäki mitä mieltä ootte.
        Joooko? No mut kiva ku tykkäsitte ees tos toisesta.


      • LPE
        Mä vaan... kirjoitti:

        tulee tässä!!

        Mä kävelin hiljaa kadulla Stockaa päin. Mun oli määrä tavata Miia siellä. Siitä yöstä oli kulunu nyt kax päivää. Me ei oltu puhutt Miian kanssa siitä jutusta ollenkaan.

        Miia odotti mua Stockan kahvilassa.
        -Moi, Miia sano ja suuteli mun yllätyksex mua suoraan suulle.
        -Mitä sä nyt, mä sanoin Miialle.
        -Sori Miia sano.
        -Eiku ei se mitää, mä sanoin.

        Sitte me käveltiin kaikessa hiljaisuudessa alusvaate osastolle.
        Ku me katottiin alusvaatteita siellä, Miia otti mustan pi´tsisen bodyn käteensä ja kysy:
        -Haluisitsä nähä miltä tää näyttää mun päällä.
        Mä vastasin joo ja Miia johdatti mut pukukopeille.
        Myyjä katto vähä kummaksuen ku me käveltiin molemmat koppiin mutta nyt oli ihan aamupäivä eikä kaupassa ollu vielä paljon ihmisiä.

        Koppi oli iso, mä istuin penkille joka siellä oli ja aloin kattoa ku Miia riisu. Sen vartalo näytti jumlaiselta. Kun se puki sen bodyn päälle mä olin jo ihan kosteena. Mun housut oli edestä jo ihan märät, Miia ei ollu huomanna sitä onnex vielä.

        Mut sitte kun sen huomio kiinnitty pois bodystä se katto mun housuja ja kysy:
        -Aijai kuka on ajatellu tuhmia, ja siite se suuteli mua huulille!! Mä aloin suudella sitä viellä kiihkemmin ja lopulta Miia tuli mun syliin istumaan.

        Sitte yht äkkiä se lopetti sen ja riisu mun housut.
        -Eikai me nyt täällä voida mä sanoin Miialle mut se vaiensi mut ja veti mut lattialle , alko imeä mun nännejä ja anto kätensä vaellella mu vartalolla.
        Samalla mä olin laittanu mun sormen Miian pilluun.

        Se oli ihanaa. Sitte Miiata tuli. Se oli niin kova ääninen että kaikki kuuli sen varmasti.

        Se oli eka kerta ku tein sen kaupassa.
        Ku me käveltiin kotiin Miia kysy:
        -Mä haluisin alkaa seurustella sun kanssa.
        -Niin mäki sun mä sanoin ja olin onneni kukkuloilla.
        -Ihanaa Miia sano ja suuteli mua.
        -Mä rakastan sua Emilia, se sano.
        -Niin mäki sua, mä sanoin.

        Loppu

        Voin kirjottaa tähänki jatkoa, jos joku haluu.
        Ja haluisin tietää tästäki mitä mieltä ootte.
        Joooko? No mut kiva ku tykkäsitte ees tos toisesta.

        Kirjota vaan. Ihan mielellään noita lukee.


    • Mä vaan

      jatkoa tohon jatkoon vai? Kirjottelen sitte vaikka huomen tai viel tänää jos ehin!

      • misu

        Haluaisix sä kokeilla tota livenä vai onko se pelkkä fantasia?


    • Maxx

      Toihan oli ihan paska siis täysin tyhmä. Ja kirjoittaja on varmasti 13 v. mutta poika joka fantasioi näkevänsä tollasta. Ei jatkoa kiitos!

      • Mä vaan

        Pelkkä fantasia vaan!! Ja sulle kaikki ei voi tykätä kaikesta!!


      • !!!!!!

        muuten hyvä mutta yksityis kohtia vois vähä lisätä!!! kerroit vaan melko vähä siitä "pääasiasta"!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      311
      3700
    2. 208
      3019
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2574
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      171
      1355
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe