.. assosiaatioita, tajunnanvirtaa.. ole hyvä,
jos oot sillä tuulella ;)
Born to be wild...
12
1012
Vastaukset
- Hilima von..
Nyt ei irtoo vaikka yleensä..
Kävin taistelee taas yhden lakkautettavan koulun puolesta..ihan puhki..
Hilima von-tajunnanvirta-kadoksissa :] - ...ngg
Get your motor runnin' ...... (prepare to karnal knowledge)
Head out on the highway..... (of true life)
Lookin' for adventure..... (with beer or wine or booze)
And whatever comes our way..... (it's usually unsafe)
Yeah Darlin' go make it happen..... (I'm now a farmer)
Take the world in a love embrace..... (see new mom's, pop's and grannies)
Fire all of your guns at once..... (and rest of life you are harvester)
And explode into space..... (goodbye privacy and welcome cry)- MyNicki
... remind me why this is one of ...
- ...ngg
MyNicki kirjoitti:
... remind me why this is one of ...
on lustia.
- MyNicki
We were born, born to be wild we can climb so high i never wanna die Born to be wild Born to be wild...
Tällä tuulella tänään.. :) En edes yritä puuttua.. se tökkis kuin nää yhteydet..
Ja Hilima, on huomattu että yleensä irtoo ;)
Toivottavasti koulu säilyy!- mamma mia
pitää katsoa, mihin rahkeet riittävät. Laittaa kroppa kuriin ja kuosiin jos on päässyt rupsahtamaan. Nauttia moraalittomasta seksistä ;)
Ja elää, nuoremmaksi ei tulla. :))))))
Siis ketään satuttamatta toki ;) - Taikarotta
Tänään on hyvä päivä. Jos kaikki päivät olisivat tämänkaltaisia, voisin sanoa olevani onnellinen. Älkää herättäkö minua huomiseen, sillä minun on hyvä olla juuri tässä.
----
Jotakin tämäntapaista ;). Joskus kaikki asiat näyttävät sujuvan ja jähmettyneisyyden tila menee ohi. - tomppa2006
...eilen työpäivän jälkeen moottoritiellä henkilöautolla. Kaverilla on melko uusi Rover, jonka hän tuuppasi kiinni takapuskuriin, vaikka minulla oli vauhtia yli 150. Siinä sitten kokeiltiin, kumpi menee kovempaa. Tie oli aivan kuiva ja vähän liikennettä.
Älytöntä ja todella lapsellista. Minä tiedän. Olisi voinut mennä kortti, tulla muhkeat sakot, tehdä tosi kipeää, pahimmassa tapauksessa mennä henki. Ei voi mitään, ikuinen pikkupoika ja born to be wild...- kyllä
Niin se tahtoo käydä. Olen itsekin syyllistynyt ylilyönteihin. Omistan MB E 320 autom. auton, joka myös kulkee riittävän kovaa tarvittaessa.
Luulin, etten tarvitse revitellä, mutta?
Poikasakki ajoi ohi ja näyttivät voittajilta. Pitihän sitä näyttää takaisin ja ajaa oikein kunnon nopeutta. Pojat jäivät ja olin tyytyväinen. Tyhmää!!!
Joskus liikennevaloista lähtiessä on ollut pakko näyttää viereisellä kaistalla olevalle kaasuttelijalle. Tyhmää tämäkin, tiedän. Minkäs hurjalle luonteelle voi. Ehkä joskus kasvan aikuiseksi? - Rahikaisellakin
Ajelen yleensä säntillisesti MB E 320 autom. autolla.
Joskus "pinta" palaa, kun nuoret kaverit voitonriemuisena ajavat vauhdilla ohi tai risteyksessä liikennevaloissa kaasuttelevat äkkilähtöä varten. Kyllä se kilpailuhenki joskus nostaa päätään ja on pakko näyttää oikea järjestys. Tyhmää, myönnetään!
Can't never know what tomorrow brings..
so enjoy this day.. trust what the future holds..
Not easy allways.. it just must be accepted..
Great things, even love, depend on myself..
impossible without you..
Kiitos kaikille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412365Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423001951- 201750
- 241565
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231404- 1001299
- 411272
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391235- 35992
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta32975