Torstaina se itsensä pettämis juhla eli RAMADAN.
Ruotsissakin kijoittivat myynnin nosevan 100 mil
dollallila,ruuasta ja lahjoista.Olen itse
asunut muslimimaassa ja nähnyt yhden ramadan,oli
se tosi hölmöö katsella kuinka ne voi pettää
itseään päivä paastotaan,yöllä sitten syödään niin,että jotkut joutuvat ihan sairaalaan
liiasta syömisestä .Itsekin sain kutsun ramada
päivälliselle.Minulta meni ruokahalu kokonaan
kun katselin sitä syömistä,ruokaa pöydällä semmoinen lautasen kokoinen kuvio pöydän alla vielä enemmän,ja lisää vaan haettiin,että
tälläinen se niiden paasto on.Kehuvat vielä sitä
teveeliseksi.
Taas
4
313
Vastaukset
ketä?
miten?- Pettää.
Itseään,syömällä normaalia enemmän.Eikö tarkoitus
ole että paaston aikana syödään vain vähän
silloin yölläkin,eikä yhden yön aikana viikon
edestä.Ainakin ortodoksit noudattaa paastoaan
siten että se näkyy jo niiden päältäkin heidän paastonsa.Ovat siis lahtuneet.Muslimit taas
lihoavat.
- suomalainen muslimi
Odotan innolla alkavaa ramadania.Haluan sen aikana kokevani lähentyväni Jumalaa (rukoilemalla enemmän).Profeetta Mohammed ei kaiketi tarkoittanut että ihmiset söisivät ylen määrin auringon laskettua.Tavat ovat muuttuneet...Ramadanin tärkein tarkoitus on että tuntee paastotessaan miten heikko-osaisemmat tuntevat nälkää jotta ymmärtäisimme jakaa omastamme heille.Paaston aikana pidättäydymme juomasta ja ruuasta auringon nousun ja laskun välisenä aikana.Ramadan on aikaa jolloin ihmisen tulisi miettiä tekojaan ja pyrkiä tekemään hyviä tekoja elämässään.Tässä oli minun ajatuksiani..varmasti joku toinen on eri mieltä..Kaikesta huolimatta, Ramadan kariim kaikille!
- se on sitä,,
tyypillistä muslimien kaksinaismoralismia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077148
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434534- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431257