Kuopijoon eelisenä päevänä ja ol aarinkoinen peävä se eelinen tiijatteri peävä.
Aekonaan ja vielä ilman aekojaan, oltiin myö Iisalmen
kaapunnissa, aekoo ol vain vähän tovin sen verran että kepin tyhjentämisajan, sekun jo yritti lastissaan, ottamaan eteen.
Teällähän näättä, olevan palajon, noita aatoja, palajon ennemmän ku meellä, siellä Ämmänsoaressa.
Kuopijoon on vielä tovin matkoa ens tulloo tuo Lapinlahenkirkonkylä, jääden oikealle puolelle etelään päen mentäessä.
Lapinlahti on tuttu hyvistä taitelijoistaan ja Matti-Liisa asemasta ja raatatiestään.
Vuon mitee haaskoo ja hulvattoman haaskoo onkin mulla viel eesäkin päen, tulloo ihan oikeesti kohta Pöljänkylä, siitä sitä monet jutut saes aikaeseksi, vuan en nyt kehtoo, laiskaki ku oon kun on aikakin niin kortilla.
Elekeehän ihan ikääväänne kuolko savolaeset tai kaenuulaiset siellä kotikoneellanne.
Kuopion raatatieasemalle tuloo kerahin yöpikajuna eli lentävä kalakukko, ihan Helsingistä asti.
Taksi kopilla rupesi eräs matkustaja tievustelemaan, paljonkase pöläjelle kyiti maksaa, taksimies vähäsen sivuille vilkuilemaan ja kohta sanoopi no se meillä tiällä savossa on yhtä palajon ku viisaallekkin.
Pöljän kylästä olisi paljonkin mukavoa kerrotavaksi en tietenkään minä viitsi, koska Pöljäkylän lapset, saattaes soaha ikuisen trauman sieluhuansa.
Jatkuu huomenna, "Neuvos"
Noaman vientäjän taival
8
488
Vastaukset
- joku jo
vähä paenoa jarruo tuolle Rantaneuvokselle. Näkkyy tuo hummeetivesi jo sassaroivan aikalailla...
Noaman vientäjän taival
Kirjoittanut: rantaneuvos1 11.9.2007 klo 21.20
Poista oma viesti
Kuopijoon eelisenä päevänä ja ol aarinkoinen peävä se eelinen tiijatteri peävä.
Aekonaan ja vielä ilman aekojaan, oltiin myö Iisalmen
kaapunnissa, aekoo ol vain vähän tovin sen verran että kepin tyhjentämisajan, sekun yritti jo lastissaan, ottamaan eteen.
Teällähän näättää, olevan palajon, noita aatoja, palajon palajon ennemmän ku meellä, siellä Ämmänsoaressa.
Kuopijoon on vielä tovin matkoa ens tulloo tuo Lapinlahenkirkonkylä, jääden oikealle puolelle etelään päen mentäessä.
Lapinlahti on tuttu hyvistä taitelijoistaan ja Matti-Liisa asemasta ja raatatiestään.
Vuon mitee haaskoo ja hulvattoman haaskoo onkin mulla viel eesäkin päen, tulloo ihan oikeesti kohta Pöljänkylä, siitä sitä monet jutut saes aikaeseksi, vuan en nyt kehtoo, laiskaki ku oon kun on aikakin niin kortilla.
Elekeehän ihan ikääväänne kuolko savolaeset tai kaenuulaiset siellä kotikoneellanne.
Kuopion raatatieasemalle tuloo kerrahin yöpikajuna eli lentävä kalakukko, ihan Helsingistä asti.
Taksi kopilla rupesi eräs matkustaja tievustelemaan, paljonkase pölöjälle nyt kyiti maksaisi, taksimies vähäsen sivuille vilkuilemaan ja kohta sanoopi no se meillä tiällä savossa on yhtä palajon ku viisaallekkin.
Pöljän kylästä olisi paljonkin mukavoa kerrotavaksi en tietenkään minä viitsi, koska Pöljäkylän lapset, saattaes soaha ikuisen trauman sieluhuansa.
Jatkuu huomenna, "Neuvos"
Joo minä itse kävin, sitä pölävästinkoulua ja tälläinen minusta sitten pääsi tulemaan, "Neuvos"
- savon murretta
tuo äskeinen oli murteen pahoinpitelyä. Pöljän koulu on sinullekin tarpeen.
Noaman vientäjän taival
Kirjoittanut: rantaneuvos1 11.9.2007 klo 21.20
Kuopijoon eelisenä päevänä ja ol aarinkoinen peävä se eelinen tiijatteri peävä.
Aekonaan ja vielä ilman aekojaan, oltiin myö Iisalmen
kaapunnissa, aekoo ol vain vähän tovin sen verran että kepin tyhjentämisajan, sekun yritti jo lastissaan, ottamaan eteen.
Teällähän näättää, olevan palajon, noita aatoja, palajon palajon ennemmän ku meellä, siellä Ämmänsoaressa.
Kuopijoon on vielä tovin matkoa ens tulloo tuo Lapinlahenkirkonkylä, jääden oikealle puolelle etelään päen mentäessä.
Lapinlahti on tuttu hyvistä taitelijoistaan ja Matti-Liisa asemasta ja raatatiestään.
Vuon mitee haaskoo ja hulvattoman haaskoo onkin mulla viel eesäkin päen, tulloo ihan oikeesti kohta Pöljänkylä, siitä sitä monet jutut saes aikaeseksi, vuan en nyt kehtoo, laiskaki ku oon kun on aikakin niin kortilla.
Elekeehän ihan ikääväänne kuolko savolaeset tai kaenuulaiset siellä kotikoneellanne.
Kuopion raatatieasemalle tuloo kerrahin yöpikajuna eli lentävä kalakukko, ihan Helsingistä asti.
Taksi kopilla rupesi eräs matkustaja tievustelemaan, paljonkase pölöjälle nyt kyiti maksaisi, taksimies vähäsen sivuille vilkuilemaan ja kohta sanoopi no se meillä tiällä savossa on yhtä palajon ku viisaallekkin.
Pöljän kylästä olisi paljonkin mukavoa kerrotavaksi en tietenkään minä viitsi, koska Pöljäkylän lapset, saattaes soaha ikuisen trauman sieluhuansa.
Jatkuu huomenna, "Neuvos"- kiistää
rantaneuvos1 kirjoitti:
Noaman vientäjän taival
Kirjoittanut: rantaneuvos1 11.9.2007 klo 21.20
Kuopijoon eelisenä päevänä ja ol aarinkoinen peävä se eelinen tiijatteri peävä.
Aekonaan ja vielä ilman aekojaan, oltiin myö Iisalmen
kaapunnissa, aekoo ol vain vähän tovin sen verran että kepin tyhjentämisajan, sekun yritti jo lastissaan, ottamaan eteen.
Teällähän näättää, olevan palajon, noita aatoja, palajon palajon ennemmän ku meellä, siellä Ämmänsoaressa.
Kuopijoon on vielä tovin matkoa ens tulloo tuo Lapinlahenkirkonkylä, jääden oikealle puolelle etelään päen mentäessä.
Lapinlahti on tuttu hyvistä taitelijoistaan ja Matti-Liisa asemasta ja raatatiestään.
Vuon mitee haaskoo ja hulvattoman haaskoo onkin mulla viel eesäkin päen, tulloo ihan oikeesti kohta Pöljänkylä, siitä sitä monet jutut saes aikaeseksi, vuan en nyt kehtoo, laiskaki ku oon kun on aikakin niin kortilla.
Elekeehän ihan ikääväänne kuolko savolaeset tai kaenuulaiset siellä kotikoneellanne.
Kuopion raatatieasemalle tuloo kerrahin yöpikajuna eli lentävä kalakukko, ihan Helsingistä asti.
Taksi kopilla rupesi eräs matkustaja tievustelemaan, paljonkase pölöjälle nyt kyiti maksaisi, taksimies vähäsen sivuille vilkuilemaan ja kohta sanoopi no se meillä tiällä savossa on yhtä palajon ku viisaallekkin.
Pöljän kylästä olisi paljonkin mukavoa kerrotavaksi en tietenkään minä viitsi, koska Pöljäkylän lapset, saattaes soaha ikuisen trauman sieluhuansa.
Jatkuu huomenna, "Neuvos"etteikö Neuvos oo ahkera. Vois se vain olla , että jottain rajjoa sille pitäs saaha. Miten tuo naisvoima, oesko siihen appuo, kun kusilastissahi miehellä tojjii...
- neuvosta kukaan
kiistää kirjoitti:
etteikö Neuvos oo ahkera. Vois se vain olla , että jottain rajjoa sille pitäs saaha. Miten tuo naisvoima, oesko siihen appuo, kun kusilastissahi miehellä tojjii...
saa mitenkään hiljennettyä...pilaa koko palstan.oikein v...ttaa lukea sen tyhmiä juttuja......
- vakavissaan ollaan
neuvosta kukaan kirjoitti:
saa mitenkään hiljennettyä...pilaa koko palstan.oikein v...ttaa lukea sen tyhmiä juttuja......
niin eipä taida saada hiljennettyä.ihan sama mitä sille ihmiset kommenteissaan suoltaa,ei se niitä ymmärrä.rasittava on ukko.sääliä ei tipu,eikä siihen taida olla syytäkään.kommenttia vain kehiin,että semmonen palstansuola se rantaneuvos.
- ollenkaan
neuvosta kukaan kirjoitti:
saa mitenkään hiljennettyä...pilaa koko palstan.oikein v...ttaa lukea sen tyhmiä juttuja......
lukemaansa.ihan sama mitä ihmiset sille kommenteissaan suoltaa.sääliä ei tipu.eikä liene aihettakaan.sitä on neuvos saanut mitä on täällä tilaamassa.rasittavaa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482
