Kuopijoon eelisenä päevänä ja ol aarinkoinen peävä se eelinen tiijatteri peävä.
Aekonaan ja vielä ilman aekojaan, oltiin myö Iisalmen
kaapunnissa, aekoo ol vain vähän tovin sen verran että kepin tyhjentämisajan, sekun jo yritti lastissaan, ottamaan eteen.
Teällähän näättä, olevan palajon, noita aatoja, palajon ennemmän ku meellä, siellä Ämmänsoaressa.
Kuopijoon on vielä tovin matkoa ens tulloo tuo Lapinlahenkirkonkylä, jääden oikealle puolelle etelään päen mentäessä.
Lapinlahti on tuttu hyvistä taitelijoistaan ja Matti-Liisa asemasta ja raatatiestään.
Vuon mitee haaskoo ja hulvattoman haaskoo onkin mulla viel eesäkin päen, tulloo ihan oikeesti kohta Pöljänkylä, siitä sitä monet jutut saes aikaeseksi, vuan en nyt kehtoo, laiskaki ku oon kun on aikakin niin kortilla.
Elekeehän ihan ikääväänne kuolko savolaeset tai kaenuulaiset siellä kotikoneellanne.
Kuopion raatatieasemalle tuloo kerahin yöpikajuna eli lentävä kalakukko, ihan Helsingistä asti.
Taksi kopilla rupesi eräs matkustaja tievustelemaan, paljonkase pöläjelle kyiti maksaa, taksimies vähäsen sivuille vilkuilemaan ja kohta sanoopi no se meillä tiällä savossa on yhtä palajon ku viisaallekkin.
Pöljän kylästä olisi paljonkin mukavoa kerrotavaksi en tietenkään minä viitsi, koska Pöljäkylän lapset, saattaes soaha ikuisen trauman sieluhuansa.
Jatkuu huomenna, "Neuvos"
Noaman vientäjän taival
8
458
Vastaukset
- joku jo
vähä paenoa jarruo tuolle Rantaneuvokselle. Näkkyy tuo hummeetivesi jo sassaroivan aikalailla...
Noaman vientäjän taival
Kirjoittanut: rantaneuvos1 11.9.2007 klo 21.20
Poista oma viesti
kaapunnissa, aekoo ol vain vähän tovin sen verran että kepin tyhjentämisajan, sekun yritti jo lastissaan, ottamaan eteen.
Teällähän näättää, olevan palajon, noita aatoja, palajon palajon ennemmän ku meellä, siellä Ämmänsoaressa.
Kuopijoon on vielä tovin matkoa ens tulloo tuo Lapinlahenkirkonkylä, jääden oikealle puolelle etelään päen mentäessä.
Lapinlahti on tuttu hyvistä taitelijoistaan ja Matti-Liisa asemasta ja raatatiestään.
Vuon mitee haaskoo ja hulvattoman haaskoo onkin mulla viel eesäkin päen, tulloo ihan oikeesti kohta Pöljänkylä, siitä sitä monet jutut saes aikaeseksi, vuan en nyt kehtoo, laiskaki ku oon kun on aikakin niin kortilla.
Elekeehän ihan ikääväänne kuolko savolaeset tai kaenuulaiset siellä kotikoneellanne.
Kuopion raatatieasemalle tuloo kerrahin yöpikajuna eli lentävä kalakukko, ihan Helsingistä asti.
Taksi kopilla rupesi eräs matkustaja tievustelemaan, paljonkase pölöjälle nyt kyiti maksaisi, taksimies vähäsen sivuille vilkuilemaan ja kohta sanoopi no se meillä tiällä savossa on yhtä palajon ku viisaallekkin.
Pöljän kylästä olisi paljonkin mukavoa kerrotavaksi en tietenkään minä viitsi, koska Pöljäkylän lapset, saattaes soaha ikuisen trauman sieluhuansa.
Jatkuu huomenna, "Neuvos"
Joo minä itse kävin, sitä pölävästinkoulua ja tälläinen minusta sitten pääsi tulemaan, "Neuvos"
- savon murretta
tuo äskeinen oli murteen pahoinpitelyä. Pöljän koulu on sinullekin tarpeen.
Noaman vientäjän taival
kaapunnissa, aekoo ol vain vähän tovin sen verran että kepin tyhjentämisajan, sekun yritti jo lastissaan, ottamaan eteen.
Teällähän näättää, olevan palajon, noita aatoja, palajon palajon ennemmän ku meellä, siellä Ämmänsoaressa.
Kuopion raatatieasemalle tuloo kerrahin yöpikajuna eli lentävä kalakukko, ihan Helsingistä asti.
Taksi kopilla rupesi eräs matkustaja tievustelemaan, paljonkase pölöjälle nyt kyiti maksaisi, taksimies vähäsen sivuille vilkuilemaan ja kohta sanoopi no se meillä tiällä savossa on yhtä palajon ku viisaallekkin.
Jatkuu huomenna, "Neuvos"- kiistää
rantaneuvos1 kirjoitti:
Noaman vientäjän taival
Jatkuu huomenna, "Neuvos"etteikö Neuvos oo ahkera. Vois se vain olla , että jottain rajjoa sille pitäs saaha. Miten tuo naisvoima, oesko siihen appuo, kun kusilastissahi miehellä tojjii...
- neuvosta kukaan
kiistää kirjoitti:
etteikö Neuvos oo ahkera. Vois se vain olla , että jottain rajjoa sille pitäs saaha. Miten tuo naisvoima, oesko siihen appuo, kun kusilastissahi miehellä tojjii...
saa mitenkään hiljennettyä...pilaa koko palstan.oikein v...ttaa lukea sen tyhmiä juttuja......
- vakavissaan ollaan
neuvosta kukaan kirjoitti:
saa mitenkään hiljennettyä...pilaa koko palstan.oikein v...ttaa lukea sen tyhmiä juttuja......
niin eipä taida saada hiljennettyä.ihan sama mitä sille ihmiset kommenteissaan suoltaa,ei se niitä ymmärrä.rasittava on ukko.sääliä ei tipu,eikä siihen taida olla syytäkään.kommenttia vain kehiin,että semmonen palstansuola se rantaneuvos.
- ollenkaan
neuvosta kukaan kirjoitti:
lukemaansa.ihan sama mitä ihmiset sille kommenteissaan suoltaa.sääliä ei tipu.eikä liene aihettakaan.sitä on neuvos saanut mitä on täällä tilaamassa.rasittavaa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2342180Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse611456Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611085
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832