koko syksyn hiljaa ja keskittyä niihin suku juttuihisi ja kirjaan.MIKSI ET PIDÄ LUPAUSTASI? ei millään jaksa näitä sun juttujasi.koko helkatin palsta täynnä rantaneuvosta...vähenpikin riittäisi.
Lupasit neuvos
3
298
Vastaukset
mennyt aivan omien suunnitelmien mukaan kun minulla piti ottaa huomioon muitakin kanssa ihmisiä, jotka ovat avain henkilöitä toiminnassani.
Neuvoksen matkakonekin rupesi piiputtamaan, vasta nyt sekin sain kuntoon itse, koska ammattiosaat ei osanneet tehdä mitään.
Nyt sitten odottelen ohjelman toimitusta koneelleni firmasta, muttei vieläkään ole kuullut et pääsin alkuun, mutta tälläistä se on jos on toisista riippuvainen, kuten minäkin.
Mutta koetaan yhdessä kestää, nämä pienet viivitykset, "Rantaneuvos"
Ps, Katso! jotkut avaukseni ovat jopa kiinnostaneet ja lukijoita on riittänyt.- kiinnosta
vaan saamasi kommentit.pakko lukea kaikki.oli ennen onnimanni,onnimannista matikka,matikasta maitopyörä,maitopyörästä pytikkä..ja hyvää päivää kirvesvartta.
- vätys
saakkaan mitään kirjoitus ohjelmaa,on siellä firmassa lukeneet näitä sinun typeriä kirjoituksiasi ja huomanneet millainen riesa olet.onko se joku kopiointi ohjelma?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3758275Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1622616- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 12850
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725