Mihin kysymykseen et löydä vastausta vaikka vastauksia tulvii joka tuutista?
Omani on: Kuka minä olen?
Maailman vaikein kysymys?
29
5014
Vastaukset
- vastaa kysymykseen
Mailman vaikein kysymys on ,että kuka synnytti/keksi jumalan?
- Anonyymi
Joku hyvällä mielikuvituksella varustettu ihminen, joka sen avulla piti muita kurissa
- verdiitti*
Mitä on ilma? Miksi se virtaa
- Anonyymi
Se on kaasua. Siis jos virtaamisella tarkoitat liikkumista niin koska sitä liikutetaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kaasua. Siis jos virtaamisella tarkoitat liikkumista niin koska sitä liikutetaan
Kuka sitä työntelee liikkeelle?
- Anonyymi
Entusiasm energia josta sanotaan ettei se koskaan katoa. Ihmiskeho on energiaa, mihin såsen joutuu kun ihminen kuolee
- ?
Muna vai kana, vai vesihana?
- !!
tuhka vai laava, kuusennaava
- Impi-Umpilampi
!! kirjoitti:
tuhka vai laava, kuusennaava
Kumpi vai kampi, vaiko takahampi?
- !!
Impi-Umpilampi kirjoitti:
Kumpi vai kampi, vaiko takahampi?
Etu- vai takaraivo, pohjaton kaivo?
- I.Umppis
!! kirjoitti:
Etu- vai takaraivo, pohjaton kaivo?
Ukkonen vai sade, vaiko niljakas made.
Mäni niin pimmeeksi, ettei nää, mittään.
Kauhia myrsky, ulkona ihan hyrskyn myrskyn,
tai ainakin heikun keikun. - !!
I.Umppis kirjoitti:
Ukkonen vai sade, vaiko niljakas made.
Mäni niin pimmeeksi, ettei nää, mittään.
Kauhia myrsky, ulkona ihan hyrskyn myrskyn,
tai ainakin heikun keikun.Muikun maikun, täällä selkeni jo
niin tai näin, olisko väärinpäin?
Ossaan, ohtaan ja kapakalaan
peppi ja pitkätossu?
- unisokea
Miten unet syntyvät?
- Maasta kantapäähän
etukäsi?? takakäsi?? vaiko vallan ihan aivan välikäsi?? Takaraivo / eturaivo?
- Anonyymi
Tutki alitajuntaasi. - Nm. Sieltä
Miksei lenkkipoluilla iltaisin tule vastaan ristin sielua, vaikka vaihtaisin polkua, vaikka kaikki sanovat harrastavansa ulkoilua tai lenkkeilyä?
- Anonyymi
Käy varmaa eri akkawn tai eri poluilla
- Metronomi
Meille vai teille? ;)
- Anonyymi
M i k s i ? - Nm. Paras
- Anonyymi
Pakoputki vuotaa etupäässä takapäästä.
Mitäkä. M - Anonyymi
Miksi prosessoitu liha on elimistölle vaarallista mutta prosessoitu herne (Härkis) ja Nyhtökaura eivät ole?
- Anonyymi
Mihin musiikki joutuu, kun se on soitettu?
- Anonyymi
Suurin osa unholaan. Klassikot ja klassiset kestävät aikaa ja soivat aina vain. - Nm. Vuosisatoja
- Anonyymi
Kuinka voi olla näin vaikeaa päästä yli puolison kuolemasta?
- Anonyymi
Voisin melkein olla sitä mieltä, että jos suhde on ollut vaikea ja traumaattinen, niiin suru, yli pääseminen ja ikävä ovat samanlaisia. - Nm. Mistään mitään tietämättä
- Anonyymi
Surulla on jokaisella oma aikansa.Eikä sille ole viimeistä päivämäärä! Mies ystäväni jonka kanssa olin 22 vuotta kuoli 2020.Tahdostani asuimme eri osoiteet.Luulen syy miksi suhteemme toimi ja henkinen puoli.Kyllä aivo sumua on ja paljon lisä mausteena kun minulta kuoli ihimisiä elämästäni yhtensä 17 kpl. aika jana 2020-2021.Niin todella aivo sumua. Kuntelen paljon musikia kulokeilla.Ihmisten turhan päiväset valitukset todella ärsyttää ja pyrin ole pois siltä missä on joka päivä aivan turhia valituksia. En vaan jaksa kunella ja olla hiljaa.Parempi siloin olla pois,kun surussa tai aivosumussa sanoa napakasti.Toisen suru ei näy ulos päin ja ylensäkin kuolema on nin ulkoistettu,että sureva jätetään omaisten osalta yksin.Annetaan sen surra rauhassa.Eihän enää voi surra heistä tai ihmisitä enää ihmisiä jotka kuoleet aika janalla 2020-2021. Kun suru ei heitä kosketa,He eivät ymmärrä eivät välitä!Asia kun ei kulu heille. sepä se.Helsinki 94.
- Anonyymi
Miksi ihminen edelleen uskoo koronaan
- Anonyymi
Miksi joku edelleen epäilee kaikesta olemassa olevasta tiedosta ja sairaustapauksista sekä -kertomuksista huolimatta? - Nm. Minkä niminen kuplasi on
- Anonyymi
Olet se joka kysyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540