Maailman vaikein kysymys?

Tulipupu

Mihin kysymykseen et löydä vastausta vaikka vastauksia tulvii joka tuutista?

Omani on: Kuka minä olen?

29

5014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaa kysymykseen

      Mailman vaikein kysymys on ,että kuka synnytti/keksi jumalan?

      • Anonyymi

        Joku hyvällä mielikuvituksella varustettu ihminen, joka sen avulla piti muita kurissa


    • verdiitti*

      Mitä on ilma? Miksi se virtaa

      • Anonyymi

        Se on kaasua. Siis jos virtaamisella tarkoitat liikkumista niin koska sitä liikutetaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kaasua. Siis jos virtaamisella tarkoitat liikkumista niin koska sitä liikutetaan

        Kuka sitä työntelee liikkeelle?


      • Anonyymi

        Entusiasm energia josta sanotaan ettei se koskaan katoa. Ihmiskeho on energiaa, mihin såsen joutuu kun ihminen kuolee


    • ?

      Muna vai kana, vai vesihana?

      • !!

        tuhka vai laava, kuusennaava


      • Impi-Umpilampi
        !! kirjoitti:

        tuhka vai laava, kuusennaava

        Kumpi vai kampi, vaiko takahampi?


      • !!
        Impi-Umpilampi kirjoitti:

        Kumpi vai kampi, vaiko takahampi?

        Etu- vai takaraivo, pohjaton kaivo?


      • I.Umppis
        !! kirjoitti:

        Etu- vai takaraivo, pohjaton kaivo?

        Ukkonen vai sade, vaiko niljakas made.
        Mäni niin pimmeeksi, ettei nää, mittään.
        Kauhia myrsky, ulkona ihan hyrskyn myrskyn,
        tai ainakin heikun keikun.


      • !!
        I.Umppis kirjoitti:

        Ukkonen vai sade, vaiko niljakas made.
        Mäni niin pimmeeksi, ettei nää, mittään.
        Kauhia myrsky, ulkona ihan hyrskyn myrskyn,
        tai ainakin heikun keikun.

        Muikun maikun, täällä selkeni jo
        niin tai näin, olisko väärinpäin?
        Ossaan, ohtaan ja kapakalaan
        peppi ja pitkätossu?


    • unisokea

      Miten unet syntyvät?

      • Maasta kantapäähän

        etukäsi?? takakäsi?? vaiko vallan ihan aivan välikäsi?? Takaraivo / eturaivo?


      • Anonyymi

        Tutki alitajuntaasi. - Nm. Sieltä


    • Miksei lenkkipoluilla iltaisin tule vastaan ristin sielua, vaikka vaihtaisin polkua, vaikka kaikki sanovat harrastavansa ulkoilua tai lenkkeilyä?

      • Anonyymi

        Käy varmaa eri akkawn tai eri poluilla


    • Metronomi

      Meille vai teille? ;)

    • Anonyymi

      M i k s i ? - Nm. Paras

    • Anonyymi

      Pakoputki vuotaa etupäässä takapäästä.
      Mitäkä. M

    • Anonyymi

      Miksi prosessoitu liha on elimistölle vaarallista mutta prosessoitu herne (Härkis) ja Nyhtökaura eivät ole?

    • Anonyymi

      Mihin musiikki joutuu, kun se on soitettu?

      • Anonyymi

        Suurin osa unholaan. Klassikot ja klassiset kestävät aikaa ja soivat aina vain. - Nm. Vuosisatoja


    • Anonyymi

      Kuinka voi olla näin vaikeaa päästä yli puolison kuolemasta?

      • Anonyymi

        Voisin melkein olla sitä mieltä, että jos suhde on ollut vaikea ja traumaattinen, niiin suru, yli pääseminen ja ikävä ovat samanlaisia. - Nm. Mistään mitään tietämättä


    • Anonyymi

      Surulla on jokaisella oma aikansa.Eikä sille ole viimeistä päivämäärä! Mies ystäväni jonka kanssa olin 22 vuotta kuoli 2020.Tahdostani asuimme eri osoiteet.Luulen syy miksi suhteemme toimi ja henkinen puoli.Kyllä aivo sumua on ja paljon lisä mausteena kun minulta kuoli ihimisiä elämästäni yhtensä 17 kpl. aika jana 2020-2021.Niin todella aivo sumua. Kuntelen paljon musikia kulokeilla.Ihmisten turhan päiväset valitukset todella ärsyttää ja pyrin ole pois siltä missä on joka päivä aivan turhia valituksia. En vaan jaksa kunella ja olla hiljaa.Parempi siloin olla pois,kun surussa tai aivosumussa sanoa napakasti.Toisen suru ei näy ulos päin ja ylensäkin kuolema on nin ulkoistettu,että sureva jätetään omaisten osalta yksin.Annetaan sen surra rauhassa.Eihän enää voi surra heistä tai ihmisitä enää ihmisiä jotka kuoleet aika janalla 2020-2021. Kun suru ei heitä kosketa,He eivät ymmärrä eivät välitä!Asia kun ei kulu heille. sepä se.Helsinki 94.

    • Anonyymi

      Miksi ihminen edelleen uskoo koronaan

      • Anonyymi

        Miksi joku edelleen epäilee kaikesta olemassa olevasta tiedosta ja sairaustapauksista sekä -kertomuksista huolimatta? - Nm. Minkä niminen kuplasi on


    • Anonyymi

      Olet se joka kysyy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe