ruusufinnin hoitovinkkejä?

mii mii

kaivataan vinkkejä ruusufinnin hoitoon... antibiottikuurit läpi käyty... exuviance kokeiltu.ei apua niistä. tai antibiotti kuurista kyllä, mutta eihan sitä ylenpalten voi syödä.

löytisikö jotain?

7

1227

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bion

Kokeile Bion tuotteita. Minulla ainakin auttanut ruusufinniin.Googleta Bion niin saat lisää tietoa.
      Bionia myyvät kosmetologit.

• akneihoinen

Pakko kehua myös, minulla nyt on aivan ihana Bion-puhdistusaine käytössä. Ja iho on paremmassa kunnossa. Ja voiteena on myös Bion-tuote.

• Anonyymi

• Minna K

Otsonilla on hoideettu hyvin tuloksin monenlaisia ihotauteja, muös ruusufinniä (Rosacea).

Yksinkertaisin menetelmä vois olla nuo öljyt. Tyttärellemme se on auttanut akneen ja mieheltäni lähti juuri ruusufinni. Hän siveli joka ilta otsonoitua oliiviöljyä ruusufinniin. Jo seuraavana päivänä punoitus oli lähtenyt. Jatkuvan hoidon avulla se katosi kokonaan vajaassa parissa kuukaudessa. Lisätietoa löydät tuolta:
      http://www.otsoniterapia.net/taudit/oljyt.pdf
      http://www.medozons.com/medicine/cosmetology.html
      http://www.otsoniterapia.net/

Toivottavasti näistä on apua.

• toivoton.

Kolme viikkoa käyttänyt eikä minkäänlaista muutosta, aamuisin on finnialue paloauton punainen, puuteria menee rasiakaupalla kun muulla ei saa piiloon =(
        On se kumma kun yhteen ruusufinniin ei löydy hoitoa kun maailmassa parannetaan syöpiä yms.

• Anonyymi

Minulla jos tuolainen ogelma ja terveyskeskus lääkäri ei osaa hoitaa,oikein lääkitä.Vaatisin alan läkärille lähete: Ihitautien plk. Terveyskeskus läkärit ovat yleisläkäreitä ei perhetyynet esin.ihotauti, sydäntauti,psorjas,atopinen iho tai päänahka,Ei naisten tauteihin ei miesten virtsa vaivoihin.Miehille märä läkeitä kaiken ja naisille.Kertomatta läkeden sivuvaikutus ,miehillä ei ota eteen ja naisille tulee haluttomus joista läkestä rakasteluun:Eletän 2022 yhä on asia Tabu terveyskeskus kuin sairaaloiden sisätautien lääkärit ,unohtamatta giruginen puoli.

• Anonyymi

Kasteltava kolme kertaa päivässä.Käytä Rounduppia myös. Istu mielummin puolivarjossa ja vältä alkohoolia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      130
      2748
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2207
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      25
      1773
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1548
    5. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1308
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1293
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      72
      1260
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1075
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      999
    10. 129
      942
    Aihe