mulla on kaks seeprapeippoo naaraalta on lähteny pois höyheniä maha alueelta!!
mitä teen mistä se johtuu onko teillä samanlaisia kokemuksia?koiras voi tosi hyvin mut naaras ei oikein..laitoin lampun sen lähelle et se lämmittäis..kauan seeprapeipot suunillee elää oon kuullu et noin 10 vuotta?
kiitos paljon..
seepra peippo
3
749
Vastaukset
- -M-
Saattaa olla hautomalaikkukin, monet naaraslinnut munittuaan nyppivät vatsaan paljaan laikun hautomista helpottamaan ja höyhenet kasvavat taas pesinnän jälkeen. Muninnan aikaan naaras voi myös olla muutenkin vähän voimattoman oloinen. Toisaalta kyse voi olla myös jostain tulehduksesta etenkin jos naaras vaikuttaa muuten sairaalta, joten viisainta on pirauttaa eläinlääkärille ja kysyä asiantuntijan mielipidettä.
Keskimäärin seeprapeippo elää ehkä 6-8 vuotiaaksi, mutta jotkut yksilöt sinnittelevät jopa 15 vuotiaiksi tai pidempäänkin. - auttaja
sen ongelma on sitä että sillä on esimerkiksi on liian tylsää ja se johtaa sulkien nyppimiseen mulla on kokemusta siittä tai se voi olla rasittunut mailaa mulle jos on kysyttävää!lisää meinaan mulla on kaksi undulaattia.
- Minullakin on Seeprapeippoja
Vatsan alueelta höyhenien repiminen merkkaa sitä että kyseinen naaras on raskaana! Netistähän sitä tietoa löytyy... minun Lintuni ovat vasta 3kk.
ne eivät saa tehdä liian nuorina poikasia tai naaras
voi menehtyä synnytyksessä. Niiden parittelua suositellaan vasta 9kk/1.v tai vanhempina.
Ja toinen vaihto ehto on se että se on vilustunut...
Se voi olla vakavaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1703253
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541859Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471799Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591684- 771584
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411510Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811369The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581132
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251115