OulookExpressissä-liitteet lähtevät

mutta tulee virheilmoitus

Outlook Expressissä sellainen ongelma, että lähettämäni sähköpostit joissa on liiteitä lähtevät ja menevät perille, mutta sähköposti jää lähtevät-kansioon ja samalla tulee virheilmoitus joka on tyhjä.

Viesti menee liitteineen perille, mutta jää kummittelemaan lähtevät-kansioon. Viesti täytyy poistaa lähtevät-kansiosta. Viesti ei näy lähetetyt-kansiossa lainkaan.

Ongelma on todella raivostuttava ja hankala, sillä tarvitsisin itselleni tiedot lähetetyistä viesteistä. Selaimen kautta käytettynä posti toimiii normaalisti, eli ongelma ei ole palveluntarjoajassa vaan nimenomaan outlookissa.

Ongelma ilmaantui viime viikolla sen jälkeen kun otin "lomalla"-viestin pois päältä. En nyt muista alkoiko probleema heti samana päivänä, mutta siis se on ainoa juttu mitä olen muuttanut sähköpostin asetuksissa viime aikoina.

Tein ongelman alettua tarkat virus-skannaukset koneella, eikä mitään löytynyt. Muutaman päivän ongelma oli alun kuvauksen mukainen, mutta lisäksi höysteenä oli se, että joidenkin vastaanottajien sähköpostiohjelmat tulkitsivat viestini spämmiksi! Nyt ei ole ilmoittanut kukaan vastaanottajista vastaavanlaisesta ongelmasta (eli en voi olla varma esiintyykö vielä tätä extrajuttua).

Viesteissä, joissa ei ole liitettä ei menevät läpi normaalisti ja näkyvät lähetetyt-kansiossa.

Onko ideaa mistä johtuu? Mitä voisi tehdä?

Nim.merk. tosi epätoivoinen!

1

524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viilu

saattaa olla, että outbox (lähtevät kansio) on vioittunut. Korjaa se ohjeen mukaisesti poistamalle se levyltä ja käynnistämällä OE uudelleen. Uusi kansio luodaan automaattisesti.

"Vioittuneet postikansiot"
      http://support.microsoft.com/?kbid=262052

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6504
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3362
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2696
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2328
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1881
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1610
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1458
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe