Makeanhimoon kromi?

minä kysyn

Auttaako kromi maken himoon, vai mitä kokemusksia teillä??

14

6349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha eukko

      Kromi hillitsee makeanhimoa, mutta taatusti sokeririippuvainen vaihtaa sitten sen sokerin johonkin muuhun syömiseen (itse alin ahmimaan sipsejä).

      Näin ainakin itselleni kävi joskus nuorena kromin kokeilun kanssa. Sen lisäksi vereni sokeriarvot kohosivat huippulukemiin, kun verikokeessa kävin ja vähän pelästyin sen syömistä. Lääkäri pelästyi vielä enemmän. Sen jälkeen en ole uskaltanut kromia syödä.

      Pääsin sokerista sitten ajan kanssa eroon.

    • vuositolkulla

      kromia, mutta eipä näytä auttavan. Minulla on 2-tyypin diabetes ja silti saatan syödä 200 g suklaata kerralla. No, ehkäpä, jos en söisi kromitablettia, söisin suklaata ehkä sitten 400 g!

      • vanha eukko

        Jep.

        Itse olen elämäni aikana päässyt eroon tupakasta, viinasta ja sokerista.

        Kaikkein helpoin oli tupakka. Alkoholi ja sokeri olivat paljon pahimmat.

        Kyllä se on se sisäinen psyykkaaminen, jotta pääsee addiktioista eroon ja täytyy keksiä jotain mukavaa tekemistä, jotta tulee hyvä mieli.

        Pitää syödä kunnon ruokaa säännöllisesti, jotta ei tule liian kova himo mihinkään.

        Tsemppiä kaikille.


    • vuositolkulla!

      kromia, mutta eipä näytä auttavan. Minulla on 2-tyypin diabetes ja silti saatan syödä 200 g suklaata kerralla. No, ehkäpä, jos en söisi kromitablettia, söisin suklaata ehkä sitten 400 g!

    • jo niin

      Hei,

      Itse käytän Chromium Picolinate. Niitä myydään luonteistuotekaupoissa. En itse uskonut mihinkään. Makeahimo on voimakkas riippuvuus niin kuin alkoholisteille. Aloitin syödä niitä jotain kesäkuun alussa. Söin välillä suklaata, mutta en halunut syödä sitä paljon kuten ennen. Mielestäni nyt voin sanoa, että se auttaa vain siinä mielessä, että se rajoittaa liikaa syömistä. Et kokonaan luovut siitä. Tehokas keino on korvaataa sitä jolla muilla esim.vähän rasvaisimmalla ( hunajaalla, hillolla?).

      • Mi9999

        Jos sinä aivoton taikina et pysty muuta kommentoimaan ni jätä nämäkin väliin.!!!Ei sun aivotoiminta riitä tänne kommentoimaan.vedä sinä juoppo sitä kaljaa vaan!!!idjootti!!!!


    • tosi voimakas

      makeanhimo. Oon 34 v. nainen. Syön kaikki makeat kaapista. Vierasvarat katoavat ja kaikki jemmasuklaat.. Te tiedätte kenellä on sama..
      Mutta ihmeekseni ei makea enää maistu kun raskauden loppuvaiheessa oli pakko alkaa syömään kalsiumia. Syön Multikalkkia ja oletin että se magnesium on se miksi ei tee mieli makeaa. Nyt en enää uskalla lopettaa.. (poika 3 kk)
      Oli miten oli, vaikka sit hormooneista johtuvaa, mutta selvä "sairaus" koska se voi hellittää noin totaalisesti ilman että omissa ajatuksissa mitään muutosta tapahtuu ts. päätöstä lopettamisesta tms.

      • sidottu kromi

        Mua on neuvottu, että ravintokromia on kahta eri laatua, epäorgaanista ja orgaanista. Epäorgaaninen ei imeydy juuri ollenkaan verestä, mutta orgaaninen imeytyy hyvin. Jos joku on kokeillut epäorgaanista, ei ole ihme, jos ei ole auttanut.
        Orgaanisia kromilaatuja, mitä Suomessa saa, ovat pikolinaatti ja nikotinaatti eli B3-vitamiinin sidottu kromi.
        Toinen juttu mikä vaikuttaa paljon, on kromin päiväannos. Meillä tabut ovat sen verran heikkoja, että niitä pitää joskus ottaa monta päivässä ennen kuin vaikutus tulee. Jenkeissä pikolinaattia ja nikotinaattia annetaan 200-1000 mikrogrammaa päivässä, mutta Suomessa ei ole näin vahvoja pillereitä. Siksi joku voi tarvita useamman päivässä. Yksi tehokas valmiste on benfotiamiiini kromi, siinä on kaksi tehoainetta samassa pillerissä. Se auttaa makean himoon ja siihen, että verensokeri heiluu liian korkealla.


      • tyttö95.

        syön makeeta vaikka ei oo ees mieli.Siitä ei ees tuu enään hyväolo, syön vaan.


      • kaunis bodari poika
        tyttö95. kirjoitti:

        syön makeeta vaikka ei oo ees mieli.Siitä ei ees tuu enään hyväolo, syön vaan.

        jatka samaan malliin suomessahan niitä lihavia emakoita riittää poikia ja tyttöjä karmeita jätesäkkejä!sua ei kromit riitä silavaa suuhun sika.


      • kaunis bodari poika
        sidottu kromi kirjoitti:

        Mua on neuvottu, että ravintokromia on kahta eri laatua, epäorgaanista ja orgaanista. Epäorgaaninen ei imeydy juuri ollenkaan verestä, mutta orgaaninen imeytyy hyvin. Jos joku on kokeillut epäorgaanista, ei ole ihme, jos ei ole auttanut.
        Orgaanisia kromilaatuja, mitä Suomessa saa, ovat pikolinaatti ja nikotinaatti eli B3-vitamiinin sidottu kromi.
        Toinen juttu mikä vaikuttaa paljon, on kromin päiväannos. Meillä tabut ovat sen verran heikkoja, että niitä pitää joskus ottaa monta päivässä ennen kuin vaikutus tulee. Jenkeissä pikolinaattia ja nikotinaattia annetaan 200-1000 mikrogrammaa päivässä, mutta Suomessa ei ole näin vahvoja pillereitä. Siksi joku voi tarvita useamman päivässä. Yksi tehokas valmiste on benfotiamiiini kromi, siinä on kaksi tehoainetta samassa pillerissä. Se auttaa makean himoon ja siihen, että verensokeri heiluu liian korkealla.

        oikeesti te ootte läskejä syötte kromia tai ette älkää tulko pilaamaan kauppoihin meijän kauniiden maisemii


      • kaunis bodari poika

        neuon teitä pikku possut ja vähän isommat emakot eli limaistein porsaiden äidit ja karjut syökää kromia 1000ug vrk pitlin päivää ja käverkää 20 km vrk!!!ruaksi otatte salaattia ja kalaa juoma on vesi unohtakaa punttikset ja ryhtykää tänään!!! suomen vankileirien keskipaino oli 35 kg joten pituudella ei väliä laihtukaa siat olette kamala näky kaupoissa ja uimahalleissa yäk!! tekeekö mieli tikkaria ku joku avas läski luomet totuudelle


    • Mi9999

      Syön 150-200 uq päivässä ja makeen himo on kyl hävinny kokonaa.paino pudonnu 4kk:des 10 kg ja en oo ku käynny punttisalil.ei mitää lenkkejä.myös rasvat ja sokerit minimiin.

    • Anonyymi

      Nyt kun Kromi mainitaan sokerinhimon selättäjänä, niin mikä luontaistuote tai vitamiini sopisi suolaisen himoon?

      En käytä ruoassani suolaa, mutta olen taipuvainen suoaisiin herkkuihin, kuten sipseihin ja suolakekseihin. Niitä tulee syötyä silloin tällöin, mutta toisinaan jopa liian usein.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      735
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      68
      627
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe