Moi. Olen 17-w tyttö ja suoraan sanottuna täysin rinnaton! En usko että tämä on normaalia, sillä kyllähän jokaisella tämän ikäisellä tulisi rinnat olla. Muuten olen kyllä kehittynyt ihan suht normaalisti.
Pikkurintani käsittävät suurin piirtein vain nännini! En tiedä sitten mikä on syynä siihen että rintani eivät kasva. Olen 48 kg ja 167 pitkä, joten en kyllä ole liian laihakaan.
Sanokaa onko tämä ihan normaalia?
rinnoista..
9
1594
Vastaukset
- tässä näin..d
Ai et ole liian laiha? Haista nyt vittu! Sinä olet liian laiha! Tämä on yksi syy rinnattomuuteesi. Entä geenit? Millaiset geenit suvullasi ovat?
- .............
Olet selvästi alipainoinen. Rinnat koostuvat pääosin rasvakudoksesta. Tuollaisessa alipainoisessa ihmisessä tuskin on yhtään rasvaa, josta rintoja lähteä rakentamaan. Siinä sun ongelmas pääosin on. Sinun tilanteessasi siis tuo rinnattomuus on täysin normaalia.
- paino..................
eli kyllähän sen tietää että ylipainoisilla on isot rinnat! joten ensinnäkin sä oot alipainoinen eli et saa varmaan koskaan rintoja! sori! kannattais syödäki joskus, anorektikko!!!!!!!
- normaalia
tunnen yhen 18v:n joka on kans ihan lauta
- pysy laihana
ÄLÄ hyvä ihminen usko noiden kateellisten juttuja. Oot hoikka, et anorektinen. Pienet rinnat.. hmm. Ei se oo edes ongelma. Useimmat miehet pitää pienistä rinnoista, vain ne suurista tykkäävät huutelee asiasta. Sama koskee blondi/tumma -juttuu.. useimmat tykkää tummista. Eli jos oot brune a-kuppinen, ni oot just paras!!
- anoreksia
onkin sairaus, suotta sitä tähän sotket. Aloittaja on selvästi alipainoinen ja ihan ilman kateuden hiventäkään, se on luultavasti syynä rinnattomuuteen. Pienet rinnat on hyvät, se on totta, mutta liian laiha ei ole koskaan kaunis. Jos alkuperäiselle rinnattomuus on ongelma, on ihan asiallista sanoa, että painoa nostamalla rinnatkin saattavat kasvaa.
- Tissiman
"Useimmat miehet pitää pienistä rinnoista, vain ne suurista tykkäävät huutelee asiasta."
Itse tykkään suurista rinnoista, mutten ole koskaan lähtenyt siitä huolimatta huutelemaan sitä kenenkään isorintaisen perään. Olen muutenkin ihan fiksuksi kehuttu mies. Vituttaa tollanen saatanan yleistäminen! Ja vittu päin vastoin, jätkät kylläkin tykkää enemmänkin isorintaisista, jos oikein ollaan rehellisiä! Ihan kuin ei isoista saisi tykätä! Rintojen kokohan kertoo sitäpaitsi naisen hedelmällisyydestä. - copious
Tissiman kirjoitti:
"Useimmat miehet pitää pienistä rinnoista, vain ne suurista tykkäävät huutelee asiasta."
Itse tykkään suurista rinnoista, mutten ole koskaan lähtenyt siitä huolimatta huutelemaan sitä kenenkään isorintaisen perään. Olen muutenkin ihan fiksuksi kehuttu mies. Vituttaa tollanen saatanan yleistäminen! Ja vittu päin vastoin, jätkät kylläkin tykkää enemmänkin isorintaisista, jos oikein ollaan rehellisiä! Ihan kuin ei isoista saisi tykätä! Rintojen kokohan kertoo sitäpaitsi naisen hedelmällisyydestä.kerropas sit musta jotain.. koko on 85C.. pakko saada tietää mitä musta ajattelisit.. :)
copious kirjoitti:
kerropas sit musta jotain.. koko on 85C.. pakko saada tietää mitä musta ajattelisit.. :)
uuh... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306427Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144894Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle423336IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623171Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3651805Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111628- 731446
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861378Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 851249