rinnoista..

tyttö90

Moi. Olen 17-w tyttö ja suoraan sanottuna täysin rinnaton! En usko että tämä on normaalia, sillä kyllähän jokaisella tämän ikäisellä tulisi rinnat olla. Muuten olen kyllä kehittynyt ihan suht normaalisti.
Pikkurintani käsittävät suurin piirtein vain nännini! En tiedä sitten mikä on syynä siihen että rintani eivät kasva. Olen 48 kg ja 167 pitkä, joten en kyllä ole liian laihakaan.
Sanokaa onko tämä ihan normaalia?

9

1602

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä näin..d

Ai et ole liian laiha? Haista nyt vittu! Sinä olet liian laiha! Tämä on yksi syy rinnattomuuteesi. Entä geenit? Millaiset geenit suvullasi ovat?

• .............

Olet selvästi alipainoinen. Rinnat koostuvat pääosin rasvakudoksesta. Tuollaisessa alipainoisessa ihmisessä tuskin on yhtään rasvaa, josta rintoja lähteä rakentamaan. Siinä sun ongelmas pääosin on. Sinun tilanteessasi siis tuo rinnattomuus on täysin normaalia.

• paino..................

eli kyllähän sen tietää että ylipainoisilla on isot rinnat! joten ensinnäkin sä oot alipainoinen eli et saa varmaan koskaan rintoja! sori! kannattais syödäki joskus, anorektikko!!!!!!!

• normaalia

tunnen yhen 18v:n joka on kans ihan lauta

• pysy laihana

ÄLÄ hyvä ihminen usko noiden kateellisten juttuja. Oot hoikka, et anorektinen. Pienet rinnat.. hmm. Ei se oo edes ongelma. Useimmat miehet pitää pienistä rinnoista, vain ne suurista tykkäävät huutelee asiasta. Sama koskee blondi/tumma -juttuu.. useimmat tykkää tummista. Eli jos oot brune a-kuppinen, ni oot just paras!!

• anoreksia

onkin sairaus, suotta sitä tähän sotket. Aloittaja on selvästi alipainoinen ja ihan ilman kateuden hiventäkään, se on luultavasti syynä rinnattomuuteen. Pienet rinnat on hyvät, se on totta, mutta liian laiha ei ole koskaan kaunis. Jos alkuperäiselle rinnattomuus on ongelma, on ihan asiallista sanoa, että painoa nostamalla rinnatkin saattavat kasvaa.

• Tissiman

"Useimmat miehet pitää pienistä rinnoista, vain ne suurista tykkäävät huutelee asiasta."

Itse tykkään suurista rinnoista, mutten ole koskaan lähtenyt siitä huolimatta huutelemaan sitä kenenkään isorintaisen perään. Olen muutenkin ihan fiksuksi kehuttu mies. Vituttaa tollanen saatanan yleistäminen! Ja vittu päin vastoin, jätkät kylläkin tykkää enemmänkin isorintaisista, jos oikein ollaan rehellisiä! Ihan kuin ei isoista saisi tykätä! Rintojen kokohan kertoo sitäpaitsi naisen hedelmällisyydestä.

• copious
        Tissiman kirjoitti:

"Useimmat miehet pitää pienistä rinnoista, vain ne suurista tykkäävät huutelee asiasta."

Itse tykkään suurista rinnoista, mutten ole koskaan lähtenyt siitä huolimatta huutelemaan sitä kenenkään isorintaisen perään. Olen muutenkin ihan fiksuksi kehuttu mies. Vituttaa tollanen saatanan yleistäminen! Ja vittu päin vastoin, jätkät kylläkin tykkää enemmänkin isorintaisista, jos oikein ollaan rehellisiä! Ihan kuin ei isoista saisi tykätä! Rintojen kokohan kertoo sitäpaitsi naisen hedelmällisyydestä.

kerropas sit musta jotain.. koko on 85C.. pakko saada tietää mitä musta ajattelisit.. :)

• copious kirjoitti:

kerropas sit musta jotain.. koko on 85C.. pakko saada tietää mitä musta ajattelisit.. :)

uuh... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      89
      9299
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      164
      5829
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      147
      5172
    4. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      12
      5013
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      38
      4198
    6. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      86
      3509
    7. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      58
      3444
    8. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      110
      2831
    9. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2811
    10. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      44
      2790
    Aihe