rinnoista..

tyttö90

Moi. Olen 17-w tyttö ja suoraan sanottuna täysin rinnaton! En usko että tämä on normaalia, sillä kyllähän jokaisella tämän ikäisellä tulisi rinnat olla. Muuten olen kyllä kehittynyt ihan suht normaalisti.
Pikkurintani käsittävät suurin piirtein vain nännini! En tiedä sitten mikä on syynä siihen että rintani eivät kasva. Olen 48 kg ja 167 pitkä, joten en kyllä ole liian laihakaan.
Sanokaa onko tämä ihan normaalia?

9

1607

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä näin..d

Ai et ole liian laiha? Haista nyt vittu! Sinä olet liian laiha! Tämä on yksi syy rinnattomuuteesi. Entä geenit? Millaiset geenit suvullasi ovat?

• .............

Olet selvästi alipainoinen. Rinnat koostuvat pääosin rasvakudoksesta. Tuollaisessa alipainoisessa ihmisessä tuskin on yhtään rasvaa, josta rintoja lähteä rakentamaan. Siinä sun ongelmas pääosin on. Sinun tilanteessasi siis tuo rinnattomuus on täysin normaalia.

• paino..................

eli kyllähän sen tietää että ylipainoisilla on isot rinnat! joten ensinnäkin sä oot alipainoinen eli et saa varmaan koskaan rintoja! sori! kannattais syödäki joskus, anorektikko!!!!!!!

• normaalia

tunnen yhen 18v:n joka on kans ihan lauta

• pysy laihana

ÄLÄ hyvä ihminen usko noiden kateellisten juttuja. Oot hoikka, et anorektinen. Pienet rinnat.. hmm. Ei se oo edes ongelma. Useimmat miehet pitää pienistä rinnoista, vain ne suurista tykkäävät huutelee asiasta. Sama koskee blondi/tumma -juttuu.. useimmat tykkää tummista. Eli jos oot brune a-kuppinen, ni oot just paras!!

• anoreksia

onkin sairaus, suotta sitä tähän sotket. Aloittaja on selvästi alipainoinen ja ihan ilman kateuden hiventäkään, se on luultavasti syynä rinnattomuuteen. Pienet rinnat on hyvät, se on totta, mutta liian laiha ei ole koskaan kaunis. Jos alkuperäiselle rinnattomuus on ongelma, on ihan asiallista sanoa, että painoa nostamalla rinnatkin saattavat kasvaa.

• Tissiman

"Useimmat miehet pitää pienistä rinnoista, vain ne suurista tykkäävät huutelee asiasta."

Itse tykkään suurista rinnoista, mutten ole koskaan lähtenyt siitä huolimatta huutelemaan sitä kenenkään isorintaisen perään. Olen muutenkin ihan fiksuksi kehuttu mies. Vituttaa tollanen saatanan yleistäminen! Ja vittu päin vastoin, jätkät kylläkin tykkää enemmänkin isorintaisista, jos oikein ollaan rehellisiä! Ihan kuin ei isoista saisi tykätä! Rintojen kokohan kertoo sitäpaitsi naisen hedelmällisyydestä.

• copious
        Tissiman kirjoitti:

"Useimmat miehet pitää pienistä rinnoista, vain ne suurista tykkäävät huutelee asiasta."

Itse tykkään suurista rinnoista, mutten ole koskaan lähtenyt siitä huolimatta huutelemaan sitä kenenkään isorintaisen perään. Olen muutenkin ihan fiksuksi kehuttu mies. Vituttaa tollanen saatanan yleistäminen! Ja vittu päin vastoin, jätkät kylläkin tykkää enemmänkin isorintaisista, jos oikein ollaan rehellisiä! Ihan kuin ei isoista saisi tykätä! Rintojen kokohan kertoo sitäpaitsi naisen hedelmällisyydestä.

kerropas sit musta jotain.. koko on 85C.. pakko saada tietää mitä musta ajattelisit.. :)

• copious kirjoitti:

kerropas sit musta jotain.. koko on 85C.. pakko saada tietää mitä musta ajattelisit.. :)

uuh... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      290
      7504
    2. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      55
      3948
    3. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3438
    4. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      72
      3181
    5. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      114
      2854
    6. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      39
      2660
    7. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      49
      2518
    8. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      54
      2272
    9. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      68
      2053
    10. Pitäiskö meidän tehdä jotain

Mennä vaikka kihloihin?
      Ikävä
      99
      1921
    Aihe