rinnoista..

tyttö90

Moi. Olen 17-w tyttö ja suoraan sanottuna täysin rinnaton! En usko että tämä on normaalia, sillä kyllähän jokaisella tämän ikäisellä tulisi rinnat olla. Muuten olen kyllä kehittynyt ihan suht normaalisti.
Pikkurintani käsittävät suurin piirtein vain nännini! En tiedä sitten mikä on syynä siihen että rintani eivät kasva. Olen 48 kg ja 167 pitkä, joten en kyllä ole liian laihakaan.
Sanokaa onko tämä ihan normaalia?

9

1622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä näin..d

      Ai et ole liian laiha? Haista nyt vittu! Sinä olet liian laiha! Tämä on yksi syy rinnattomuuteesi. Entä geenit? Millaiset geenit suvullasi ovat?

    • .............

      Olet selvästi alipainoinen. Rinnat koostuvat pääosin rasvakudoksesta. Tuollaisessa alipainoisessa ihmisessä tuskin on yhtään rasvaa, josta rintoja lähteä rakentamaan. Siinä sun ongelmas pääosin on. Sinun tilanteessasi siis tuo rinnattomuus on täysin normaalia.

    • paino..................

      eli kyllähän sen tietää että ylipainoisilla on isot rinnat! joten ensinnäkin sä oot alipainoinen eli et saa varmaan koskaan rintoja! sori! kannattais syödäki joskus, anorektikko!!!!!!!

    • normaalia

      tunnen yhen 18v:n joka on kans ihan lauta

    • pysy laihana

      ÄLÄ hyvä ihminen usko noiden kateellisten juttuja. Oot hoikka, et anorektinen. Pienet rinnat.. hmm. Ei se oo edes ongelma. Useimmat miehet pitää pienistä rinnoista, vain ne suurista tykkäävät huutelee asiasta. Sama koskee blondi/tumma -juttuu.. useimmat tykkää tummista. Eli jos oot brune a-kuppinen, ni oot just paras!!

      • anoreksia

        onkin sairaus, suotta sitä tähän sotket. Aloittaja on selvästi alipainoinen ja ihan ilman kateuden hiventäkään, se on luultavasti syynä rinnattomuuteen. Pienet rinnat on hyvät, se on totta, mutta liian laiha ei ole koskaan kaunis. Jos alkuperäiselle rinnattomuus on ongelma, on ihan asiallista sanoa, että painoa nostamalla rinnatkin saattavat kasvaa.


      • Tissiman

        "Useimmat miehet pitää pienistä rinnoista, vain ne suurista tykkäävät huutelee asiasta."

        Itse tykkään suurista rinnoista, mutten ole koskaan lähtenyt siitä huolimatta huutelemaan sitä kenenkään isorintaisen perään. Olen muutenkin ihan fiksuksi kehuttu mies. Vituttaa tollanen saatanan yleistäminen! Ja vittu päin vastoin, jätkät kylläkin tykkää enemmänkin isorintaisista, jos oikein ollaan rehellisiä! Ihan kuin ei isoista saisi tykätä! Rintojen kokohan kertoo sitäpaitsi naisen hedelmällisyydestä.


      • copious
        Tissiman kirjoitti:

        "Useimmat miehet pitää pienistä rinnoista, vain ne suurista tykkäävät huutelee asiasta."

        Itse tykkään suurista rinnoista, mutten ole koskaan lähtenyt siitä huolimatta huutelemaan sitä kenenkään isorintaisen perään. Olen muutenkin ihan fiksuksi kehuttu mies. Vituttaa tollanen saatanan yleistäminen! Ja vittu päin vastoin, jätkät kylläkin tykkää enemmänkin isorintaisista, jos oikein ollaan rehellisiä! Ihan kuin ei isoista saisi tykätä! Rintojen kokohan kertoo sitäpaitsi naisen hedelmällisyydestä.

        kerropas sit musta jotain.. koko on 85C.. pakko saada tietää mitä musta ajattelisit.. :)


      • copious kirjoitti:

        kerropas sit musta jotain.. koko on 85C.. pakko saada tietää mitä musta ajattelisit.. :)

        uuh... ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe