rinnoista..

tyttö90

Moi. Olen 17-w tyttö ja suoraan sanottuna täysin rinnaton! En usko että tämä on normaalia, sillä kyllähän jokaisella tämän ikäisellä tulisi rinnat olla. Muuten olen kyllä kehittynyt ihan suht normaalisti.
Pikkurintani käsittävät suurin piirtein vain nännini! En tiedä sitten mikä on syynä siihen että rintani eivät kasva. Olen 48 kg ja 167 pitkä, joten en kyllä ole liian laihakaan.
Sanokaa onko tämä ihan normaalia?

9

1590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä näin..d

Ai et ole liian laiha? Haista nyt vittu! Sinä olet liian laiha! Tämä on yksi syy rinnattomuuteesi. Entä geenit? Millaiset geenit suvullasi ovat?

• .............

Olet selvästi alipainoinen. Rinnat koostuvat pääosin rasvakudoksesta. Tuollaisessa alipainoisessa ihmisessä tuskin on yhtään rasvaa, josta rintoja lähteä rakentamaan. Siinä sun ongelmas pääosin on. Sinun tilanteessasi siis tuo rinnattomuus on täysin normaalia.

• paino..................

eli kyllähän sen tietää että ylipainoisilla on isot rinnat! joten ensinnäkin sä oot alipainoinen eli et saa varmaan koskaan rintoja! sori! kannattais syödäki joskus, anorektikko!!!!!!!

• normaalia

tunnen yhen 18v:n joka on kans ihan lauta

• pysy laihana

ÄLÄ hyvä ihminen usko noiden kateellisten juttuja. Oot hoikka, et anorektinen. Pienet rinnat.. hmm. Ei se oo edes ongelma. Useimmat miehet pitää pienistä rinnoista, vain ne suurista tykkäävät huutelee asiasta. Sama koskee blondi/tumma -juttuu.. useimmat tykkää tummista. Eli jos oot brune a-kuppinen, ni oot just paras!!

• anoreksia

onkin sairaus, suotta sitä tähän sotket. Aloittaja on selvästi alipainoinen ja ihan ilman kateuden hiventäkään, se on luultavasti syynä rinnattomuuteen. Pienet rinnat on hyvät, se on totta, mutta liian laiha ei ole koskaan kaunis. Jos alkuperäiselle rinnattomuus on ongelma, on ihan asiallista sanoa, että painoa nostamalla rinnatkin saattavat kasvaa.

• Tissiman

"Useimmat miehet pitää pienistä rinnoista, vain ne suurista tykkäävät huutelee asiasta."

Itse tykkään suurista rinnoista, mutten ole koskaan lähtenyt siitä huolimatta huutelemaan sitä kenenkään isorintaisen perään. Olen muutenkin ihan fiksuksi kehuttu mies. Vituttaa tollanen saatanan yleistäminen! Ja vittu päin vastoin, jätkät kylläkin tykkää enemmänkin isorintaisista, jos oikein ollaan rehellisiä! Ihan kuin ei isoista saisi tykätä! Rintojen kokohan kertoo sitäpaitsi naisen hedelmällisyydestä.

• copious
        Tissiman kirjoitti:

"Useimmat miehet pitää pienistä rinnoista, vain ne suurista tykkäävät huutelee asiasta."

Itse tykkään suurista rinnoista, mutten ole koskaan lähtenyt siitä huolimatta huutelemaan sitä kenenkään isorintaisen perään. Olen muutenkin ihan fiksuksi kehuttu mies. Vituttaa tollanen saatanan yleistäminen! Ja vittu päin vastoin, jätkät kylläkin tykkää enemmänkin isorintaisista, jos oikein ollaan rehellisiä! Ihan kuin ei isoista saisi tykätä! Rintojen kokohan kertoo sitäpaitsi naisen hedelmällisyydestä.

kerropas sit musta jotain.. koko on 85C.. pakko saada tietää mitä musta ajattelisit.. :)

• copious kirjoitti:

kerropas sit musta jotain.. koko on 85C.. pakko saada tietää mitä musta ajattelisit.. :)

uuh... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4250
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2445
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      104
      2416
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      99
      2165
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1917
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1915
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1570
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1568
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      76