Entäpä Peter Panin Afrikan matkat?

anne*

Onko palstalaisilla kokemusta Peter Pan maailman matkoista? Ja vielä parempi jos olisi omakohtaista kokemusta heidän yhdistelmämatkasta Safari-Kili-Sansibar

3

1188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Misty

      Miksi haluaisit lähteä Peter Panin tuommoselle matkalle, kun muut toimistot järkkää samaa matkaa halvemmalla? Esimerkiksi Aventura ja Olympian kaukomatkat. Noilla reissun hintaan kuuluu myös lennot (Peter Panilla mielestäni ei) ja tulevat näin ollen mun mielestä halvemmaksi jos nyt ei itse satu löytämään todella halpoja lentoja.

      Peter Panista ei ole kokemusta, mutta tulipa niittenkin nettisivuja tutkittua, kun tuumailin tuota samaa reissua. Lopulta tuumasin, että Peter Pan jää Aventuran ja Olympian rinnalla varjoon.

      • anne*

        Moi

        Juu, kyllä mullakin tällä hetkellä Aventura on ykkössijalla, ajattelin vaan että jos jollakin on hyvä argmumentti käyttää Peter Panin matkatoimistoa, niin otetaan perustelut vastaan.

        Sen verran olen myös ymmärtänyt, että siellä olisi näistä kolmesta vaatimattomin majoitus. Tai sitten olen ymmärtänyt väärin.

        Se mikä on plussaa Peter Panilla verrattuna Olympiaan ja Aventuraan, on Kilin reitti. Olympialla ja Aventuralla mennään Marangun reittiä, kun taas Peter Panilla noustaan Machame-reittiä.


      • Misty
        anne* kirjoitti:

        Moi

        Juu, kyllä mullakin tällä hetkellä Aventura on ykkössijalla, ajattelin vaan että jos jollakin on hyvä argmumentti käyttää Peter Panin matkatoimistoa, niin otetaan perustelut vastaan.

        Sen verran olen myös ymmärtänyt, että siellä olisi näistä kolmesta vaatimattomin majoitus. Tai sitten olen ymmärtänyt väärin.

        Se mikä on plussaa Peter Panilla verrattuna Olympiaan ja Aventuraan, on Kilin reitti. Olympialla ja Aventuralla mennään Marangun reittiä, kun taas Peter Panilla noustaan Machame-reittiä.

        ..tuo muuten oli yksi iso ero noitten toimistojen kohdalla, mutta onko se sitten niin ratkaiseva, se on eri juttu. Peter Panista en ole ihmeitä kuullut, mutta ainakin Aventuran ja Olympian järjestelyjä on kehuttu hyviksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe