Entäpä Peter Panin Afrikan matkat?

anne*

Onko palstalaisilla kokemusta Peter Pan maailman matkoista? Ja vielä parempi jos olisi omakohtaista kokemusta heidän yhdistelmämatkasta Safari-Kili-Sansibar

3

1362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Misty

Miksi haluaisit lähteä Peter Panin tuommoselle matkalle, kun muut toimistot järkkää samaa matkaa halvemmalla? Esimerkiksi Aventura ja Olympian kaukomatkat. Noilla reissun hintaan kuuluu myös lennot (Peter Panilla mielestäni ei) ja tulevat näin ollen mun mielestä halvemmaksi jos nyt ei itse satu löytämään todella halpoja lentoja.

Peter Panista ei ole kokemusta, mutta tulipa niittenkin nettisivuja tutkittua, kun tuumailin tuota samaa reissua. Lopulta tuumasin, että Peter Pan jää Aventuran ja Olympian rinnalla varjoon.

• anne*

Moi

Juu, kyllä mullakin tällä hetkellä Aventura on ykkössijalla, ajattelin vaan että jos jollakin on hyvä argmumentti käyttää Peter Panin matkatoimistoa, niin otetaan perustelut vastaan.

Sen verran olen myös ymmärtänyt, että siellä olisi näistä kolmesta vaatimattomin majoitus. Tai sitten olen ymmärtänyt väärin.

Se mikä on plussaa Peter Panilla verrattuna Olympiaan ja Aventuraan, on Kilin reitti. Olympialla ja Aventuralla mennään Marangun reittiä, kun taas Peter Panilla noustaan Machame-reittiä.

• Misty
        anne* kirjoitti:

Moi

Juu, kyllä mullakin tällä hetkellä Aventura on ykkössijalla, ajattelin vaan että jos jollakin on hyvä argmumentti käyttää Peter Panin matkatoimistoa, niin otetaan perustelut vastaan.

Sen verran olen myös ymmärtänyt, että siellä olisi näistä kolmesta vaatimattomin majoitus. Tai sitten olen ymmärtänyt väärin.

Se mikä on plussaa Peter Panilla verrattuna Olympiaan ja Aventuraan, on Kilin reitti. Olympialla ja Aventuralla mennään Marangun reittiä, kun taas Peter Panilla noustaan Machame-reittiä.

..tuo muuten oli yksi iso ero noitten toimistojen kohdalla, mutta onko se sitten niin ratkaiseva, se on eri juttu. Peter Panista en ole ihmeitä kuullut, mutta ainakin Aventuran ja Olympian järjestelyjä on kehuttu hyviksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      279
      3475
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      21
      1923
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      31
      1575
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1451
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      138
      1093
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1044
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      68
      1028
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      90
      885
    9. Kannattaa ymmärtää se asia

että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.
      Tunteet
      199
      751
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      727
    Aihe