Onko palstalaisilla kokemusta Peter Pan maailman matkoista? Ja vielä parempi jos olisi omakohtaista kokemusta heidän yhdistelmämatkasta Safari-Kili-Sansibar
Entäpä Peter Panin Afrikan matkat?
3
1298
Vastaukset
- Misty
Miksi haluaisit lähteä Peter Panin tuommoselle matkalle, kun muut toimistot järkkää samaa matkaa halvemmalla? Esimerkiksi Aventura ja Olympian kaukomatkat. Noilla reissun hintaan kuuluu myös lennot (Peter Panilla mielestäni ei) ja tulevat näin ollen mun mielestä halvemmaksi jos nyt ei itse satu löytämään todella halpoja lentoja.
Peter Panista ei ole kokemusta, mutta tulipa niittenkin nettisivuja tutkittua, kun tuumailin tuota samaa reissua. Lopulta tuumasin, että Peter Pan jää Aventuran ja Olympian rinnalla varjoon.- anne*
Moi
Juu, kyllä mullakin tällä hetkellä Aventura on ykkössijalla, ajattelin vaan että jos jollakin on hyvä argmumentti käyttää Peter Panin matkatoimistoa, niin otetaan perustelut vastaan.
Sen verran olen myös ymmärtänyt, että siellä olisi näistä kolmesta vaatimattomin majoitus. Tai sitten olen ymmärtänyt väärin.
Se mikä on plussaa Peter Panilla verrattuna Olympiaan ja Aventuraan, on Kilin reitti. Olympialla ja Aventuralla mennään Marangun reittiä, kun taas Peter Panilla noustaan Machame-reittiä. - Misty
anne* kirjoitti:
Moi
Juu, kyllä mullakin tällä hetkellä Aventura on ykkössijalla, ajattelin vaan että jos jollakin on hyvä argmumentti käyttää Peter Panin matkatoimistoa, niin otetaan perustelut vastaan.
Sen verran olen myös ymmärtänyt, että siellä olisi näistä kolmesta vaatimattomin majoitus. Tai sitten olen ymmärtänyt väärin.
Se mikä on plussaa Peter Panilla verrattuna Olympiaan ja Aventuraan, on Kilin reitti. Olympialla ja Aventuralla mennään Marangun reittiä, kun taas Peter Panilla noustaan Machame-reittiä...tuo muuten oli yksi iso ero noitten toimistojen kohdalla, mutta onko se sitten niin ratkaiseva, se on eri juttu. Peter Panista en ole ihmeitä kuullut, mutta ainakin Aventuran ja Olympian järjestelyjä on kehuttu hyviksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24203Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769