HEI
Miten nyt pitää tulkita näitä prossun tehoja?
Esim jos palin paketissa sanotaan että peli tarvitsee 2 GHz prosessorin ja koneessa on 1.8 Ghz:n DualCore prossu..
Pelittääkös vai onko kone liian "tehoton"?
Dual Core
Puplaydin
3
897
Vastaukset
- että toimiiko vai ei
Kokeilemalla se selviää että toimiiko vai ei. Tuskin pelit toimii tuolla intelin dual core 2 prossulla. :D
- prossut
Itselläni kannettavassa Duo T2400(1.83Mhz) ja yhdessä palissa(pelissä)vähimmäisvaatimus on 2.4Mhz ja toimii moitteetta.
Tietysti näytönohjain pitää olla myös riittävä ja muistin määrä.
Tuolta voi testata asiaa,en tiedä kuinka paikkansa pitävä testi on.
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest- ihme jos
toimii kun peli vaatii vain 2.4 megaherziä. miten muuten onnistuitkin alikellottamaan tuon prossun 0,00183 gigaherziin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423