työskentelen keittiöalalla,ja työpaikkani on sellainen missä asiakkaina käy suurimmaksi osaksi "hieman yksinkertaisia ja hieman vinksahtaneita". no kuitenkin,eräs vanhempi rouvas ihminen nokittelee ulkonäköäni, sanomalla, että olen vatsasta pullea, että olenko raskaana ym,tällaista. hän on jo muutamia kertoja jo vinoillut.nyt sain kuulla, että en kai vain anna itseni lihota enempää, niin sanoin siihen, että enköhän itse tiedä, haluanko vai en. missä menee raja, mitä asikaspalvelijan täytyy kuulustella? kaikkiko vitt""lut?
henkilökohtaisuuksiin
asiakas menee
1
235
Vastaukset
Minusta mitä tahansa ei tarvitse sietää, ainakin itse lyön vittumaiselle asiakkaalle luurin korvaan.
Eri asia mitä työnantajasi vaatii sinua sietämään ja siinä hän voi valitettavasti mennä kohtuuttomuuksiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069