kertokaas mielellään japanilaisia kauniita tytön nimiä. saa olla pitkiäkin.
aasialaisia tytön nimiä
9
4035
Vastaukset
- -kaneli-
Olen kuullut sellaisen kuin Misako :)
- Kukkakimppu I
käytetään omakielisten nimien ohella myös tuttuja kansainvälisiä nimiä.
Jotkut nimet ovat sattumoisin samoja kuin suomalaiset nimet, esim. Aina, Aino ja Raina.
Sitten on nimiä, joilla on suomessa vähemmän toivottu merkitys: Kana, Maho, Risa ym.
Mutta niistä stereotyyppisistä kolmitavuisista japanilaisista nimistä nousee mielestäni yksi ylitse muiden: Sakura, kirsikankukka. Toinen nostalgialla ladattu nimi - vaikka en ole varma, käytetäänkö sitä oikeasti Japanissa - on Humiko. Muistattehan: "Humiko-tan, Humiko-tan, on nimi tytön, jota yhä rakastan. Kai hänet uljas samurai jo omaksensa sai."- The VIttuPää
"Jotkut nimet ovat sattumoisin samoja kuin suomalaiset nimet, esim. Aina, Aino ja Raina. "
Onko jonkun nimi Suomessa ihan oikeasti Raina eli leffa eli filmi eli elokuva? Neverhöörd. - Kukkakimppu I
The VIttuPää kirjoitti:
"Jotkut nimet ovat sattumoisin samoja kuin suomalaiset nimet, esim. Aina, Aino ja Raina. "
Onko jonkun nimi Suomessa ihan oikeasti Raina eli leffa eli filmi eli elokuva? Neverhöörd.149 tyttöä ja 2 poikaa saanut nimekseen Raina.
Minä olen kyllä kuullut ja nähnyt Raina-nimisiä. - The VIttuPää
Kukkakimppu I kirjoitti:
149 tyttöä ja 2 poikaa saanut nimekseen Raina.
Minä olen kyllä kuullut ja nähnyt Raina-nimisiä.Onhan se toisaalta ihan loogistakin että kaikkien Reinojen, Reijojen ja Raijojen ohella on myös Rainoja. Huvitti vaan vähän tuo kun olen kuullut raina-sanaa käytettävän ainoastaan elokuvasta puhuttaessa.
Kiitos kun valaisit asiaa.
- Taruolen
Hana
- lahopiä
Kahjo
- Anonyymi
Hana = kukka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29411506
- 1447106
- 1045902
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425239- 524351
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304179On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323581- 613574
- 813167
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223105