Yh-äidit

Hannah77,yh-äippä

Osaako kukaan arvostaa yksinhuoltajaäitejä??Niinhän sitä kuulee kaupungilla kuinka "helppoja nakkeja"yh-äidit on ja varmasti saa... Ottakaa miehet hyvät järki käteen ja miettikää mitä vastuuta se yh-äiti joutuu/saa kestää..Ehkä olemme jopa niitä parhaimpia naisia,mitä voi saada.

143

11895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ... ... ...

Tuskin myö kaikki nyt teitä yh-äitejä helppoina pidetään, tai muutenkaan erilaisena naisena, no ehkä hiukan enemmän elämää nähneenä. Meitähän on moneen junaan, ikää ja sukupuolta katsomatta. Tuohon että yksinhuoltajuus tekisi jotenkin paremman en ota kantaa.

• jotkut..

Eikös se niin mene että muutama mätä yksilö pilaa koko porukan maineen ;-) ikävä tosi asia.

• Kokemusta on

YH-äideistä, helppoja nakkeja panoa varten, muttei niistä kyllä muijaa ottais. Joku vikahan se naisessa on kun yksin on jäänyt.

Kukapa sen huoran perseen nostais ellei huora ite.

• Mielipide1.

Paskapuhetta ja yleistystä! Yh on siinä, missä parisuhteessa eläväkin moraalisesti ja muutenkin ihan yhtä hyvä tai huono kuin kuka tahansa ihminen toimissaan.

Ihme homma,että yh:t haukutaan vapaasti,jos näillä vaikka vakisuhdekkin, sensijaan ne jotka parisuhteestaan juoksevat ja poukkoilevat vieraissa, niihin ei moitteet kohdistukkaan?!!

Ei ne ydinperheetkään niin herttaista elämää aina vietä,jossakin on taas yh, joka vie arjen kaikkineen mallikelpoisesti kaikin puolin.

Eikä yh:ksi jääminen ole aina mikään valinta, se voi tulla itse sitä tahtomattakin eteen.Myös leski on yh.yhtenä esimerkkinä vaan.

Ja pitäsikö sitä sitten kasvattaa juopon ja petturoivan,ehkä väkivaltaisen ihmisen kanssa lapsia,kuin erota? Kaikki ei ole niin mustavalkoista.

• ja avaimet taivaasen
        Mielipide1. kirjoitti:

Paskapuhetta ja yleistystä! Yh on siinä, missä parisuhteessa eläväkin moraalisesti ja muutenkin ihan yhtä hyvä tai huono kuin kuka tahansa ihminen toimissaan.

Ihme homma,että yh:t haukutaan vapaasti,jos näillä vaikka vakisuhdekkin, sensijaan ne jotka parisuhteestaan juoksevat ja poukkoilevat vieraissa, niihin ei moitteet kohdistukkaan?!!

Ei ne ydinperheetkään niin herttaista elämää aina vietä,jossakin on taas yh, joka vie arjen kaikkineen mallikelpoisesti kaikin puolin.

Eikä yh:ksi jääminen ole aina mikään valinta, se voi tulla itse sitä tahtomattakin eteen.Myös leski on yh.yhtenä esimerkkinä vaan.

Ja pitäsikö sitä sitten kasvattaa juopon ja petturoivan,ehkä väkivaltaisen ihmisen kanssa lapsia,kuin erota? Kaikki ei ole niin mustavalkoista.

Kyl se on vaan niin että kyllä kaikki YH:t on perseestään huolettomia ämmiä, joilla vaatimukset omiin avuihinsa nähden kohtuuttomat. Ja päässä vippaa kaikilla, johtuu varmaan siitä kun yksin ollaan lapsen kanssa eikä edes sitä juoppoa renttua (toista aikuisiän saavuttanutta) juttukaveria ole. Lisäksi osa kun on lapsena lapsen tehnyt niin toisilla tasoilla ollaan lapseksi jäänyt tai se elämätön nuoruus potkii siellä jossain.

YH:t on pelkkiä helppoja panopuite, meille moraalisesti löyhille miehille. Ei YH-äidistä enää keneellekkään naisystäväksi saati vaimoksi enää ole.

• höpöhöpö edelleen
        ja avaimet taivaasen kirjoitti:

Kyl se on vaan niin että kyllä kaikki YH:t on perseestään huolettomia ämmiä, joilla vaatimukset omiin avuihinsa nähden kohtuuttomat. Ja päässä vippaa kaikilla, johtuu varmaan siitä kun yksin ollaan lapsen kanssa eikä edes sitä juoppoa renttua (toista aikuisiän saavuttanutta) juttukaveria ole. Lisäksi osa kun on lapsena lapsen tehnyt niin toisilla tasoilla ollaan lapseksi jäänyt tai se elämätön nuoruus potkii siellä jossain.

YH:t on pelkkiä helppoja panopuite, meille moraalisesti löyhille miehille. Ei YH-äidistä enää keneellekkään naisystäväksi saati vaimoksi enää ole.

On tuttavapiirissä aika montakin naista, jotka erotuaan ovat menneet uusiin naimisiin ja elelleet hyvää elämää uuden siippansa kanssa.

Mikäs siitä retkusta,josta yh:t ovat eronneet, tekee sen paremman, sehän ei edes huolehdi lapsistaan,vaan retkuilee edelleen...

Paitsi että, kaikki erot eivät ole kolmannen osapuolen syytä, ei juomisen tms. - ei vaan tulla toimeen, toinen vaan mahdollisesti ärsyttää tai arvot eivät ole kohdillaan.

Sinä et tiedä mistä puhut! Niitä huithapeleita löytyy ihan samalla tavalla aviovaimoista/miehistä kuin muista porukoista.Sitäpaitsi yh on vapaa tekemään mitä mielii, ei paina aviovelvoitteet ja lupaukset enään.

• maailmaan mahtuu kaikenlaisia

Yh.t ovat elämää nähneitä naisia tai miehiä. Suurin osa kantaa molempien vanhempien vastuun lastensa kasvatuksesta. Saavat yksin sen kaiken ilon jota jälkikasvu suo mutta myös sen kaiken kasvatustyön ja vastuun mitä vanhemmuuteen liittyy. Yh.t ovat aina puheenaiheena vaikka yksinhuoltajia ja uusioperheitä on nykyisin paljon. Jos yh on baarissa niin se tuomitaan heti huonona vanhempana mutta jos perheen molemmat vanhemmat viettävät iltaa baarissa ja lapset hoidossa niin sehän on hyvä asia että vanhemmat saavat omaa aikaa ja jaksavat sitten paremmin. Miksi???? On helppoja "perseitä" tyttöystävissä, avovaimoissa, aviovaimoissa ja yksinhuoltajissa mutta pieni joukko pilaa maineen kaikilta. Tai taitaa olla niin että katkeroituneet miehet/naiset jotka on jätetty purkaavat omaa pahaa oloaan haukkumalla muita. Ja jos nainen saa miehiä mukaansa niin se leimataan heti huoraksi ja helpoksi naiseksi mutta jos mies "kaataa" naisia niin hänellä maine vaan kasvaa "mahtisonnina"!!!! Uskomatonta ajattelutapaa. Kaikilla kuitenkin vapaus ajatella aivan omalla tavalla mutta kannattaisi välillä miettiä omaa tyyliä ja elämää. Se kylläkin vaikeaa monelle koska vika löytyy aina muista ei itsestä. Uskon että oli yh nainen tai mies hänestä saa hyvän puolison itselleen ja perheelleen. Osaa arvostaa elämän perusasioita ja nauttia perhe-elämästä. Yksinhuoltajallehan ei riitä puoliso joka on hyvä vaan hänelle vaan sen pitää olla hyvä koko perheelle. Siihen pystyy vain harva nainen tai mies !!!!

• Hannah77,yh-äippä
        höpöhöpö edelleen kirjoitti:

On tuttavapiirissä aika montakin naista, jotka erotuaan ovat menneet uusiin naimisiin ja elelleet hyvää elämää uuden siippansa kanssa.

Mikäs siitä retkusta,josta yh:t ovat eronneet, tekee sen paremman, sehän ei edes huolehdi lapsistaan,vaan retkuilee edelleen...

Paitsi että, kaikki erot eivät ole kolmannen osapuolen syytä, ei juomisen tms. - ei vaan tulla toimeen, toinen vaan mahdollisesti ärsyttää tai arvot eivät ole kohdillaan.

Sinä et tiedä mistä puhut! Niitä huithapeleita löytyy ihan samalla tavalla aviovaimoista/miehistä kuin muista porukoista.Sitäpaitsi yh on vapaa tekemään mitä mielii, ei paina aviovelvoitteet ja lupaukset enään.

Itse en lapsena lasta tehnyt,ihan aikuinen jo olin.Ja ero tuli koska mies vain ryyppäili ja lensi yöt,jolloin yksin huolehdin keskosena syntyneestä vauvasta.Osasinkin odottaa esim. tuollaista viestiä jossa huoritellaan.Tarkoitus viestilläni oli muistuttaa että me yh-äidit ollaan yhtä paljon naisia kuin lapsettomatkin,eikä todellakaan ansaita sellaista että mies pitää vain panopuuna...siksi että oltaisi "puutteessa".Itselläni on ollut myös tarjolla montakin herttaista miestä kuka olisi ollut valmis vastuuseen ja suhteeseen,mutta kun ei ole muuten synkannut en ota miestä vain "sen puutteessa".

• ,,,

ehkä ei naisessa olekaan ollu vikaa kun on yh;ksi jäänyt tai ruvennut

• ,,,

ehkä meillä yh äideillä on kuitenki moraali tallella.ei meidän ole pakko asustaa tunteettomien hölmöjen kanssa.me voidaan nauttia lapsista ilman pelkoa että lyödyksi tulee.monta kertaa näin on parempi.myös meillä on usealla vakituinen mies ystävä

• ,,,
        Hannah77,yh-äippä kirjoitti:

Itse en lapsena lasta tehnyt,ihan aikuinen jo olin.Ja ero tuli koska mies vain ryyppäili ja lensi yöt,jolloin yksin huolehdin keskosena syntyneestä vauvasta.Osasinkin odottaa esim. tuollaista viestiä jossa huoritellaan.Tarkoitus viestilläni oli muistuttaa että me yh-äidit ollaan yhtä paljon naisia kuin lapsettomatkin,eikä todellakaan ansaita sellaista että mies pitää vain panopuuna...siksi että oltaisi "puutteessa".Itselläni on ollut myös tarjolla montakin herttaista miestä kuka olisi ollut valmis vastuuseen ja suhteeseen,mutta kun ei ole muuten synkannut en ota miestä vain "sen puutteessa".

olen hannahin kanssa täysin samaa mieltä.on kumma jos olet naimisissa niin naisen on pakko antaa kun miehellä tekee mieli.ei ajatella kuin itseään.minä olen myös yh ja ollut jo monta vuotta.silti minulla on mies ystävä ja näin on hyvä olla.en edes halua miestä asumaan samaan osoitteeseen

• Niinpä niin
        ,,, kirjoitti:

olen hannahin kanssa täysin samaa mieltä.on kumma jos olet naimisissa niin naisen on pakko antaa kun miehellä tekee mieli.ei ajatella kuin itseään.minä olen myös yh ja ollut jo monta vuotta.silti minulla on mies ystävä ja näin on hyvä olla.en edes halua miestä asumaan samaan osoitteeseen

Yh kehuu toista ja huora huoraa puolustaa.

• edunsaaja
        ,,, kirjoitti:

niin,ei miestä samaan osoitteeseen kannata ottaa,menee kaikki edut ( =

• ...
        edunsaaja kirjoitti:

niin,ei miestä samaan osoitteeseen kannata ottaa,menee kaikki edut ( =

ei tässä sen puoleen mitään etuja tulekaan. sen puoleen ei ole ongelmaa

• tässäkin

keskustelu.Nostan hattua yh-äideille.Kannattaa ennemmin olla yksin lapsen kanssa kuin ottaa tällaisia palstallakin kirjoittavia mätämunia miehiä riesakseen.Ajatukset liikkuu vaan alapäässä.On ilmeisesti käynyt niin ettette ole yh-äitiä saanut kun täällä ruikutatte.
        Sairaalloisia miehiä liikkeellä.

• Mätämunamies
        tässäkin kirjoitti:

keskustelu.Nostan hattua yh-äideille.Kannattaa ennemmin olla yksin lapsen kanssa kuin ottaa tällaisia palstallakin kirjoittavia mätämunia miehiä riesakseen.Ajatukset liikkuu vaan alapäässä.On ilmeisesti käynyt niin ettette ole yh-äitiä saanut kun täällä ruikutatte.

Joo ja lehmätkin lentää.

Yh-äitiä saanut. Siis tuo oli jo hauska. Kyllä se on oikeasti niin että helppoja hätävaroja ne on kun ei parempaa naisa saa. Mutta saamisesta nyt niin puhuis. Pelkkä soitto tai suora ehdotus toimii aina, kauheasti ei tarvitse vonkaamiseen panostaa.

• ihan tosiaan
        tässäkin kirjoitti:

että tässä on kirjoitellut vaan ja ainoastaan miehet?
        Väärässä olet...Kyllä naisetkin on noita kommentteja jättänyt ja osa vielä samaa mieltä miesten kanssa.Että silleen.

• Yh??

Miten ylipäätään joutuu yksinhuoltajaksi? Kas kun naisille se vähäinenkin järki kasvaa päähän vasta n. 3-kymppisenä. Sitä alle ei vaan ne kunnon miehet kiinnosta. Sen sijaan kaikenmaailman rentut ja juopot on niin ihkun jänniä ja kiinnostavia. Sitten kun vahingot on saatettu maailmaan ja huomattu että ei se niin kivaa ollutkaa kantaa äijälle kaljaa ja toimia hiekkasäkkinä, niin alkaakin kiinnostaa ne tylsät, mutta turvalliset miehet. Vahinko vaan että eipä ne miehet enää lämpene teille. Juna meni jo...sorry

• Hannah77,yh-äippä

Kuules,..ei se aina noin mene.Ja minun lapseni ei ollut vahinko,..lapsi on luojan lahja niitä ei hankita tai sanota vahingoiksi,niitä saadaan.Ainakin itse olen onnellinen että lapseni selvisi hengissä ja minulla hänet on.Hän ei ollut suunniteltu,mutta tervetullut taivaanlahja!

• Komennti1.

Ihmisiä eroaa tai tahtomattaan joutuu yh:n asemaan kaikissa sosiaaliluokissa.Onhan näitä paljon eduskunnan porukoitakin,jotka ovat eronneet. Hmmm, meitin pressakin oli yh, mites nyt sitä sitten kommentoit? Entäs nämä muut mediapyörityksen henkilöt,eronneet yh:t, kaikkiko jotain mainitsemaas?

Olet kyllä ihmisenä ihan helvetin tyhmä!! Mun anoppikin oli eroamassa joku aika sitten ja arvaas paljon hällä oli ikää? Yli 70vuotta, mutta sit ei eroa tullutkaan, kun juopotteleva vaari siirtyi ajasta ikuisuuteen. Niin, se mummohan ois varmasti pian nähty vonkaamassa jotain,mikäli ois eronnut?

Ai helvetti että ottaa päähän tollaset luupäät!

Ja tiedoksi, ei kirjoita tässä eronnut h....., vaan yli 20vuotta saman taisteluparin kanssa jo aikaa mennyt.

• on täysi kakara

Yksinhuoltajaksi voi joutua kuule aika yllättäen, kuten itseltäni puoliso kuoli tapaturmaisesti joitakin vuosia sitten, joten sehän sitten tekeekin minusta helponnakin vai mitä?? Oiskohan sun tapauksessa peiliin katsomisen paikka, vaikka sulla olisi ollut molemmat vanhemmat sua kasvattamassa, niin täytyy sanoa, että ovat sun kohdallasi epäonnistuneet, nimittäin ihan täysijärkinen osaa ottaa huomioon, että kaikkia yksinhuoltajia ei ole ensinnäkään mies jättänyt, asia saattaa olla kuule toisin päin suomalainen mies on vielä 30:senäkin niin kakara, että moni nainen lähtee lapsen (lapsien) kanssa semmoisesta suhteesta jossa miehestä ei ole vastuunottajaksi.

• Ettäpä näin
        on täysi kakara kirjoitti:

Yksinhuoltajaksi voi joutua kuule aika yllättäen, kuten itseltäni puoliso kuoli tapaturmaisesti joitakin vuosia sitten, joten sehän sitten tekeekin minusta helponnakin vai mitä?? Oiskohan sun tapauksessa peiliin katsomisen paikka, vaikka sulla olisi ollut molemmat vanhemmat sua kasvattamassa, niin täytyy sanoa, että ovat sun kohdallasi epäonnistuneet, nimittäin ihan täysijärkinen osaa ottaa huomioon, että kaikkia yksinhuoltajia ei ole ensinnäkään mies jättänyt, asia saattaa olla kuule toisin päin suomalainen mies on vielä 30:senäkin niin kakara, että moni nainen lähtee lapsen (lapsien) kanssa semmoisesta suhteesta jossa miehestä ei ole vastuunottajaksi.

Sie olet LESKI.

• on myös yksinhuoltaja
        Ettäpä näin kirjoitti:

Sie olet LESKI.

Onko vaikea kaava ymmärtää?

• On täällä täys KAKARA !
        on täysi kakara kirjoitti:

Kun lukee teidän viestejä ? niin eittämättä siihen tulokseen tulee !
        Toisaaltaa yksinhuoltajuus aiheuttaa ainakin täällä Imatralla suuria tunteita ja jopa vihan purkauksia,joista olen suuresti ällistynyt ??

MIKSI ???

Tuntuu ,että yh-äidit ovat täällä rinnastettavissa maahan muuttaneisiin venäläisiin / somaleihin ???

Missä on tehdasyhdyskunnalle niin tyypillinen SOLIDAARINEN AJATTELU ???

Pojat: Lukemalla ei uimaan opi !

Kyllä se on veteen mentävä !

• nytten

Yksinhuoltajiakin on monenlaisia. On leskeksi jääneitä, eronneita(siis pitkäaikaisessa suhteissa olevia) ja niitä ns. "tarkoituksella" halunneita yksinhuoltajia. Siis uskoisin että näitä jälkimmäisiä ainakin "inhotaan". Nämä ovat niitä ns. huijareita jotka tarkoituksella jättävät esim. syömättä pillereitä vaikka ovat kertoneet niitä syövänsä.
      Ja älkää sanoko että ehkäisy kuuluu molemmille, TIEDÄN. Mutta jos minä (nainen) en halua raskaaksi niin kyllä pillereitä söisin. Mutta jos olisin halunnut raskaaksi jo monta vuotta niin kyllä minäkin pillerit salaa pois jättäisin jos isä ehdokaskin olisi hyvä.(mitä en kyllä ikinä tekisi). Ja jos vielä rikas niin elareitahan on hyvä pyytää....
      Niinhän sitä ollaankin jo raskaana ja kohta yh, eikä isä halua olla missään tekemisissä em. kanssa. Ymmärtäähän tämän.
      No ymmärtäähän sen että meitähän on joka lähtöön. Että terveisiä ja jaksamista kaikille muille yksinhuoltajille paitsi viimeeksi mainituille. Kyllähän te jo tunnistattekin itsenne ja toivottavasti ei omatunto kolkuta.

• Puhe on YH-'äideistä

Suurimmalla osuudella eronneita on ns yhteishuoltajuus, jossa lapsi on sovittuina aikoina toisen vanhempansa luona.

Nyt on kyse näistä YH-äideistä, jotak ovat tulleet tyhmyyttään ja huolettoman perseensä takia äideiksi. Kuka siinä oikein on tyhmä jos hankkiutuu tiineeksi sellaiselle miehelle, kuka ei lastaan halua tavata tai mitenkään olla tämän kanssa tekemisissä.

On olemassa naisia, jotka ovat pelkkiä panopuita ja kanoja. Sellaiset hankkiutuvat herkästi tiineeksi ja voivat vain katsoa peiliin kun ukko juoksee karkuun.

Jos taas aviopuoliso on kuollut, niin silloinhan ollaan LESKI.

Pue on siis YH-äideistä. Huorista ja luusereista

• näin se menee
        Puhe on YH-'äideistä kirjoitti:

Suurimmalla osuudella eronneita on ns yhteishuoltajuus, jossa lapsi on sovittuina aikoina toisen vanhempansa luona.

Nyt on kyse näistä YH-äideistä, jotak ovat tulleet tyhmyyttään ja huolettoman perseensä takia äideiksi. Kuka siinä oikein on tyhmä jos hankkiutuu tiineeksi sellaiselle miehelle, kuka ei lastaan halua tavata tai mitenkään olla tämän kanssa tekemisissä.

On olemassa naisia, jotka ovat pelkkiä panopuita ja kanoja. Sellaiset hankkiutuvat herkästi tiineeksi ja voivat vain katsoa peiliin kun ukko juoksee karkuun.

Jos taas aviopuoliso on kuollut, niin silloinhan ollaan LESKI.

Pue on siis YH-äideistä. Huorista ja luusereista

Leski ja yhteishuoltosopimuksen tehnyt on YKSINHUOLTAJA, heille tulee edut kuten muillekkin yksihuoltajille.Lapsilisiin yksinhuoltajakorotus.

Yhteishuoltosopimusta tyrkytetään aina automaattisesti,se ei kuitenkaan sano että kumpikin vanhempi huolehtisi lapsesta.

Puhu mitä puhut,eikös vastikään ole ollut tukimus,kuinka suuri osa aviolapsista onkin muun kuin aviomiehen-oletetun isän lapsia.Mieti sitä.

• minä_ei yh_
        näin se menee kirjoitti:

Leski ja yhteishuoltosopimuksen tehnyt on YKSINHUOLTAJA, heille tulee edut kuten muillekkin yksihuoltajille.Lapsilisiin yksinhuoltajakorotus.

Yhteishuoltosopimusta tyrkytetään aina automaattisesti,se ei kuitenkaan sano että kumpikin vanhempi huolehtisi lapsesta.

Puhu mitä puhut,eikös vastikään ole ollut tukimus,kuinka suuri osa aviolapsista onkin muun kuin aviomiehen-oletetun isän lapsia.Mieti sitä.

Lukekaa tuo otsikon huh huh kirjoitus, siinä paljon syvällisiä ja totuudenmukaisia ajatuksia. Maailma on raadollinen ja epäoikeudenmukainen, mutta täällä on vain opittava elämään ja selvittävä. Voimia kaikille vanhemmille säätyyn katsomatta.

• Että tällänen tapaus
        minä_ei yh_ kirjoitti:

Lukekaa tuo otsikon huh huh kirjoitus, siinä paljon syvällisiä ja totuudenmukaisia ajatuksia. Maailma on raadollinen ja epäoikeudenmukainen, mutta täällä on vain opittava elämään ja selvittävä. Voimia kaikille vanhemmille säätyyn katsomatta.

Aivan turhaan sitä parisuhteen auvoisuutta kulutetaan ja yksinhuoltajia laitetaan alempaan kastiin.

Paljon on perheitä, joissa nainen(yleensä nainen,poikkeuksiakin löytyy)hoitaa kodin ja perheen yksin, jopa myös elättää!

Mitäpä tekee perheen isukki? Juo,istuu illat ja viikonloput baarissa tai sit on niin tärkeitä harrastuksia,että ei koskaan kotona.Rahat menee juomiseen ja kavereille tarjotessa ja tietty pelaamiseen, mutta ei kotiin.

Lomat niinikään menevät niinettä äiti on lasten kanssa, isällähän tietty oikeus omaan lomaan, kun tekee niin helvetisti perheensä eteen...

Ja joku kaunis päivä vielä tulee isukille ilmoitus, että ois syytä mennä isyystutkimukseen, kun se "kesäkissa" olikin poikinut...

Yksinhuoltajan perheen arki, miksei juhlakin - on yleensä rauhallisempaa ja turvallisempaa kuin ydinperheessä,jossa on omaan itteensä tykästynyt turhake ukko.Joka ei loppupeleissä kelpaa muillekun siipiveikoile.

• Niin se menee
        näin se menee kirjoitti:

Tyypillinen YH-äidin vastaus. Tukiasiat tiedetään ja korotuksia tukiin. Sitten kun ite miettii joka ilta että kenenköhön nää leh´tolapset on niin yritetään syyllistää muitakin oman perseenjakamisen takia.

Kyllä mie uskon että siuta ahistaa, kun et tiedä miten lapsille selität sen, ettei sinulla ole mitään varmaa tietoa isästä, vaikka mahdollisia ehdokkaita on kymmeniä. Sen siitä saa kun ei osaa olla pyllistämättä.

• No jopas nyt taas
        Että tällänen tapaus kirjoitti:

Aivan turhaan sitä parisuhteen auvoisuutta kulutetaan ja yksinhuoltajia laitetaan alempaan kastiin.

Paljon on perheitä, joissa nainen(yleensä nainen,poikkeuksiakin löytyy)hoitaa kodin ja perheen yksin, jopa myös elättää!

Mitäpä tekee perheen isukki? Juo,istuu illat ja viikonloput baarissa tai sit on niin tärkeitä harrastuksia,että ei koskaan kotona.Rahat menee juomiseen ja kavereille tarjotessa ja tietty pelaamiseen, mutta ei kotiin.

Lomat niinikään menevät niinettä äiti on lasten kanssa, isällähän tietty oikeus omaan lomaan, kun tekee niin helvetisti perheensä eteen...

Ja joku kaunis päivä vielä tulee isukille ilmoitus, että ois syytä mennä isyystutkimukseen, kun se "kesäkissa" olikin poikinut...

Yksinhuoltajan perheen arki, miksei juhlakin - on yleensä rauhallisempaa ja turvallisempaa kuin ydinperheessä,jossa on omaan itteensä tykästynyt turhake ukko.Joka ei loppupeleissä kelpaa muillekun siipiveikoile.

Kyllä mie uskon että sie podet pahaa oloa siitä kun persettäs olet jakanut ympäri kyliä ja ei mitään tolkkua lasten isistä.

Ihan näppärä kirjoitus, mutta kun kerta et ole normi elämää koskaan päässyt elämään, niin jatka satuilujasi, jos se pahaa oloasi helpottaa.

Ei muuta kuin tukihakemusta veteämään ja miettimään miten sitten kerrot kun lapsesi katsoo sinua silmiin kirkkain silmin ja kysyy "missä miun isä on?"

Mutta selväksi on tullut; ikävää on YH-äitinä olo. Ei muuta kuin tsemiä. Ei se sitä tarkoita, että kun sinua ei käy kuin juopot nussimassa ja osa niistä ukkomiehiä, että kaikilla menee niin.

Mutta kaikki YH:t siis varsinaiset, ei lesket tai eronneet, ovat huoria ja kaiken lisäksi tyhmiä huoria.

• Hannah77,yh-äippä
        Niin se menee kirjoitti:

Tyypillinen YH-äidin vastaus. Tukiasiat tiedetään ja korotuksia tukiin. Sitten kun ite miettii joka ilta että kenenköhön nää leh´tolapset on niin yritetään syyllistää muitakin oman perseenjakamisen takia.

Kyllä mie uskon että siuta ahistaa, kun et tiedä miten lapsille selität sen, ettei sinulla ole mitään varmaa tietoa isästä, vaikka mahdollisia ehdokkaita on kymmeniä. Sen siitä saa kun ei osaa olla pyllistämättä.

Niin,..viitaten edellisen kirjoittajan tekstiin,juuri tätä tarkoitin.Sieltä kyllä satelee sitä huoraa ja perseenjakamista.Voisinkin kysyä minkäköhän ikäinen kirjoittaja mahtaa olla,ja onko hänellä lapsia??Itse olin kihloissa lapsen isän kanssa,ja tapaa kyllä lastaan.Ei se tarkoita sitä jos äiti on yh,että olisi jakanut "tavaraansa" eikä tietäisi kuka isä on.Todellä törkeää ja halventavaa tuollaiset kirjoitukset.

• riittää..

Niin,..viitaten edellisen kirjoittajan tekstiin,juuri tätä tarkoitin.Sieltä kyllä satelee sitä huoraa ja perseenjakamista.Voisinkin kysyä minkäköhän ikäinen kirjoittaja mahtaa olla,ja onko hänellä lapsia??Itse olin kihloissa lapsen isän kanssa,ja tapaa kyllä lastaan.Ei se tarkoita sitä jos äiti on yh,että olisi jakanut "tavaraansa" eikä tietäisi kuka isä on.Todellä törkeää ja halventavaa tuollaiset kirjoitukset.

amispellejä, joiden elämä pyörii vielä tuning corollan ympärillä.. tsemppii sulle Hannah!

• No jopas oli kommentti
        riittää.. kirjoitti:

amispellejä, joiden elämä pyörii vielä tuning corollan ympärillä.. tsemppii sulle Hannah!

Kun on eväät loppu ja huomattu että häviölle on jääty, eikä enää mitään millä YH-äitejä puolustaa, keksitään tämä nerokas amis-pelle ja tuning corolla latteus.

En ole koskaan omistanut yhtään Toyotaa, enkä ole ammattikoulua käynyt vaan saanut niin sanotun keskiasteen koulutuksen. Ja ikääkin on riittävästi.

Mutta YH-äidit ovat edelleen tukia hakevia perseestään huolettomia tyhjäpäitä.

• olla
        No jopas oli kommentti kirjoitti:

Kun on eväät loppu ja huomattu että häviölle on jääty, eikä enää mitään millä YH-äitejä puolustaa, keksitään tämä nerokas amis-pelle ja tuning corolla latteus.

En ole koskaan omistanut yhtään Toyotaa, enkä ole ammattikoulua käynyt vaan saanut niin sanotun keskiasteen koulutuksen. Ja ikääkin on riittävästi.

Mutta YH-äidit ovat edelleen tukia hakevia perseestään huolettomia tyhjäpäitä.

niin että tällä huorittelijalla ei ehkä ole ollut kasvattajan isää ja äitiä saman katon alla kun tollasia provoja täytyy heitellä ? Ei se mitään jos pelkäät oman elämäsi puolesta. Rohkeasti vaan vastakkaista sukupuolta lähestymään. Ei se oma äitiskään mikään huora ole ollut.

• Että sellanen tapaus
        No jopas nyt taas kirjoitti:

Kyllä mie uskon että sie podet pahaa oloa siitä kun persettäs olet jakanut ympäri kyliä ja ei mitään tolkkua lasten isistä.

Ihan näppärä kirjoitus, mutta kun kerta et ole normi elämää koskaan päässyt elämään, niin jatka satuilujasi, jos se pahaa oloasi helpottaa.

Ei muuta kuin tukihakemusta veteämään ja miettimään miten sitten kerrot kun lapsesi katsoo sinua silmiin kirkkain silmin ja kysyy "missä miun isä on?"

Mutta selväksi on tullut; ikävää on YH-äitinä olo. Ei muuta kuin tsemiä. Ei se sitä tarkoita, että kun sinua ei käy kuin juopot nussimassa ja osa niistä ukkomiehiä, että kaikilla menee niin.

Mutta kaikki YH:t siis varsinaiset, ei lesket tai eronneet, ovat huoria ja kaiken lisäksi tyhmiä huoria.

Ensinnäkin, en ole yh ja lapsilla on sama isä, jonka kanssa on jo yli kaksikymmentä vuotta menty yhtä tietä. Tähän ikään on jo monenlaista kengänkuluttajaa nähty ja sekin, että ihmiset alkaa erota siinä vaiheessa kun jälkikasvu on jo muttanut pois kotoa. Muuttuuko silloin ne hyveelliset perheenäidit huoriksi ja "helpoiksi nakeiksi", että esim.50 lapsenlapsien kanssa hääräävä mummo onkin sit erottuaan horomummo? Sulla on aukko päässä,josta tuulee läpi ja lujaa.

Kun yhteen mennään, ei voi tietää mihin suuntaan ihminen muuttuu, itse tai se puoliso.Voi olla että tietyt merkit, kuten alkoholismi tai muut riippuvuudet,väkivaltaisuus ym. on havaittavissa jo suhteen alussa, mutta hyväuskoisena parempaan huomiseen, jatketaan ehkä hataralla pohjalla olevaa suhdetta, tulee lapsia jne. Vuosien päästä silmät aukeaa tilanteen toivottomuteen ja erotaan-se on monta kertaa ja useimmiten paras ratkaisu lapsia ja omaa jaksamista ajatellen. Eikä tee eroneesta sen huonompaa kuin muistakaan ihmisistä.

Väitätkö että on satuilua,kun puhutaan että vaimo kotona hoitaa arjen ihan kaikkineen ja mies huitelee omilla teillään? Se on valitettavan yleistä. Vaan menee se niinkin, että vaimo juoksentelee teillään, miehen ottaessa vastuun kodin elämän sujumisesta.

Mikä tekee eronneesta naisesta niin huonon, mutta se kotiaan ja perhettään kaltoin kohdeltu ukko on eron yhteydessä niin säälittävä ja häntä jaksetaan ymmärtää, siinäkun nainen haukutaan aivan alas.

Ja vielä avioliitossa tms.elävien kohdalla, ei heillä ole moraali yhtään sen korkeammalla kuin esim.yksinhuoltajilla, vaikuttaisi olevan jopa päinvastoin, kun muistelee näkemäänsä risteilyillä ja muilla matkoilla-puhumattakaan pian alkavasta pikkujoulukaudesta.

Jos on yksin elävä,siis ei parisuhteessa kenekään kanssa, miksei hänellä ole vapaus ilman haukkumisia suhteeseen, vaikka lyhyempään, vaikka olisi yh. Hänhän ei tällöin petä ketään, tosin kuin tekevät suhteessa elävät.

Satun tietämään,mikä helpotus lapselle on, kun vanhemmat eroaa, jos liitto on ollut riitaisa ja kuviossa mukana väkivalta ja alkoholi.

Siinä vaiheessa kun vanhemmat erosi, oli kyllä helpotus kun ei enää tarvinnut pelätä kotona, eikä hävetä sitä kännistä ukkoa. Uskalsi vihdoin tuoda kavereita kotiin ja koulukin alkoi sujua paremmin, kun ei kukaan känissä rymynnyt yöllä kotiin riitaa haastamaan ja huutamaan.

Jos joku tässä potee pahaa oloa, se olet kyllä sinä juttuines ja yksisilmäisine mielipiteines!! Harvassapa mahtaa olla ne, jotka "huvikseen eroaa", eiköhän jokaisella vanhemmalla ole toive siitä, että kasvattaa lapset yhdessä näiden toisen vanhemman kanssa. Ja että tulevaisuudessa isovanhemmat löytyy samasta paikasta.

"Mutta kaikki YH:t siis varsinaiset, ei lesket tai eronneet, ovat huoria ja kaiken lisäksi tyhmiä huoria" Suomenna tuo tekstis minulle, ketä ovat "varsinaiset yh:t"?

Jos tarkoitat niitä jotka tieten tahtoen laittavat itsensä raskaaksi, vastoin toisen osapuolen tahtoa ja muuten ei välitetä kuin elatusmaksuista muistuttamalla...en halua ketään lähteä nimittelemään, mutta sellaista touhua en mitenkään päin hyväksy, että yksin tehtaillaan lapsi ja laitetaan toiselle elatusvastuut niskaan, vaikka asiaa ei mitenkään oltu suunniteltu, ehkä on jopa valehdeltu, että ehkäisy on täysin kunnossa, vaikka tarkoituksella sitä ei olisikaan...

Mutta kuka meistä on niin erinomainen ja viaton, että on oikeus kuitenkaan ketään nimitellä? Hoidetaan omat asiat, eikä käydä ruotimassa naapurissa!

• ,,,

olen kyllä sitä mieltä että kannattais mennä jo hoitoon. sinulta tulee tosi rankkaa tekstiä. ei kukaan ole tuommosen tekstin arvonen. paitsi tietysti sinä itse

• ,,,
        olla kirjoitti:

niin että tällä huorittelijalla ei ehkä ole ollut kasvattajan isää ja äitiä saman katon alla kun tollasia provoja täytyy heitellä ? Ei se mitään jos pelkäät oman elämäsi puolesta. Rohkeasti vaan vastakkaista sukupuolta lähestymään. Ei se oma äitiskään mikään huora ole ollut.

ongelmana hänellä on juuri se ettei itse tiedä kuka on hänen isä tai äiti.ehkä itse on vanhempien hylkäämä lapsi

• Että tällänen tapaus......

Mitähän normielämällä tarkoitat? Kait mulla on ollut jonkun mielestä tylsääkin tylsempi tasapaksu elämä, työ ja koti on ne jotka on suurinpiirtein elämän sisältö ollut ja on edelleen.

En voi kehua että oisin paljoakaan matkustellut ja kuljeskellut maailmalla, oon keskittynyt tasapainoilemaan kodin ja työn välillä ja sama jatkuu. Niinettä kait se jokin normielämä sit puuttuu, kun kerran oi kaikkitietävä sen noin mua tuntematta osaat sanoa.

Jaolla en ole ehtinyt olla, ehkä sit eläkkeelle jäätyään pitää sekin kokeilla.Asiantujina osaat kai antaa hyviä pokavinkkejä, snhän jo tiedänkin, että ensin pitää erota...

Suo anteeksi, mutta sulla ei taida olla kopassa kaikki ihan hyvässä järjestyksessä.

• No jopas nyt taas
        ,,, kirjoitti:

ongelmana hänellä on juuri se ettei itse tiedä kuka on hänen isä tai äiti.ehkä itse on vanhempien hylkäämä lapsi

Lehmätkin lentelee.

Ei kyllä alkaa teillä YH-äideillä olla todella eväät vähissä.

• Tilastotietoa
        Että tällänen tapaus...... kirjoitti:

Mitähän normielämällä tarkoitat? Kait mulla on ollut jonkun mielestä tylsääkin tylsempi tasapaksu elämä, työ ja koti on ne jotka on suurinpiirtein elämän sisältö ollut ja on edelleen.

En voi kehua että oisin paljoakaan matkustellut ja kuljeskellut maailmalla, oon keskittynyt tasapainoilemaan kodin ja työn välillä ja sama jatkuu. Niinettä kait se jokin normielämä sit puuttuu, kun kerran oi kaikkitietävä sen noin mua tuntematta osaat sanoa.

Jaolla en ole ehtinyt olla, ehkä sit eläkkeelle jäätyään pitää sekin kokeilla.Asiantujina osaat kai antaa hyviä pokavinkkejä, snhän jo tiedänkin, että ensin pitää erota...

Suo anteeksi, mutta sulla ei taida olla kopassa kaikki ihan hyvässä järjestyksessä.

YH-äitien lapsilla enemmän käytöshäiriöitä kuin 2 vanhemman lapsilla

YH-äitien lapsilla suurempi syrjäytymisriski.

Yh-äitien lapsilla suuremmat mielenterveysongelmat kuin muilla.

Nämä kaikki on tilstoitu ja tutkittu, ota itse selvää tai taidatkin ne jo tietää. Mutta kun on niin vaikeeta, niin elelleen kuvitelmissa että hyvinhän tässä YH-äitinä menee ja parisuhteessa se vasta kurjaa onkin.

Ei se että sinä olet tehnyt väärät valinnat ja ollut(?)huonossa parisuhteessa tarkoita sitä, että kaikilla muilla on asiat huonommin kuin sinulla.

Kaikesta sinun vastauksista huomaa, että huonosti menee niin henkisesti kuin taloudellisesti. Olisit miettinyt aikoinaan.

• Että tällänen tapaus.......
        Tilastotietoa kirjoitti:

YH-äitien lapsilla enemmän käytöshäiriöitä kuin 2 vanhemman lapsilla

YH-äitien lapsilla suurempi syrjäytymisriski.

Yh-äitien lapsilla suuremmat mielenterveysongelmat kuin muilla.

Nämä kaikki on tilstoitu ja tutkittu, ota itse selvää tai taidatkin ne jo tietää. Mutta kun on niin vaikeeta, niin elelleen kuvitelmissa että hyvinhän tässä YH-äitinä menee ja parisuhteessa se vasta kurjaa onkin.

Ei se että sinä olet tehnyt väärät valinnat ja ollut(?)huonossa parisuhteessa tarkoita sitä, että kaikilla muilla on asiat huonommin kuin sinulla.

Kaikesta sinun vastauksista huomaa, että huonosti menee niin henkisesti kuin taloudellisesti. Olisit miettinyt aikoinaan.

Oon kyllä ihan tyytyväinen olooni, lapset on jo isoja ja olen saanut kutakuinkin sen mitä olen halunnutkin. Matkustellut en tosiaan ole,vaikka haaveilisin näkeväni muutakin kuin suomen maata.Ehkä sit joskus...mutta on oma talo, jo maksettuna ja lapset isot,omaan elämäänsä astumassa...ja saman ihmisen kanssa elämäni nuoruudesta aina tähän päivään asti elänyt. Riidetykkin ollaan, mutta ei vielä ainakaan eroon asti. Tulevaa ei voi ennustaa.

Mutta olen nähnyt omassa lapsuudessa sen, mitä on jos ihmiset ei kerta kaikkiaan sovi saman katon alle. Se on kaikille helvettiä!

Kyseenalaistan myös nuo iskemäsi tilastotiedot, pitäsi tietää enemmän ko.tietojen otannasta jne.

Oman ulosantisi perusteella sinä siis ole yh:n lapsi,mielenterveys- ja käytöshäiriöineen. Siltä ainakin kuulostat.

• asiaaa
        Että sellanen tapaus kirjoitti:

Ensinnäkin, en ole yh ja lapsilla on sama isä, jonka kanssa on jo yli kaksikymmentä vuotta menty yhtä tietä. Tähän ikään on jo monenlaista kengänkuluttajaa nähty ja sekin, että ihmiset alkaa erota siinä vaiheessa kun jälkikasvu on jo muttanut pois kotoa. Muuttuuko silloin ne hyveelliset perheenäidit huoriksi ja "helpoiksi nakeiksi", että esim.50 lapsenlapsien kanssa hääräävä mummo onkin sit erottuaan horomummo? Sulla on aukko päässä,josta tuulee läpi ja lujaa.

Kun yhteen mennään, ei voi tietää mihin suuntaan ihminen muuttuu, itse tai se puoliso.Voi olla että tietyt merkit, kuten alkoholismi tai muut riippuvuudet,väkivaltaisuus ym. on havaittavissa jo suhteen alussa, mutta hyväuskoisena parempaan huomiseen, jatketaan ehkä hataralla pohjalla olevaa suhdetta, tulee lapsia jne. Vuosien päästä silmät aukeaa tilanteen toivottomuteen ja erotaan-se on monta kertaa ja useimmiten paras ratkaisu lapsia ja omaa jaksamista ajatellen. Eikä tee eroneesta sen huonompaa kuin muistakaan ihmisistä.

Väitätkö että on satuilua,kun puhutaan että vaimo kotona hoitaa arjen ihan kaikkineen ja mies huitelee omilla teillään? Se on valitettavan yleistä. Vaan menee se niinkin, että vaimo juoksentelee teillään, miehen ottaessa vastuun kodin elämän sujumisesta.

Mikä tekee eronneesta naisesta niin huonon, mutta se kotiaan ja perhettään kaltoin kohdeltu ukko on eron yhteydessä niin säälittävä ja häntä jaksetaan ymmärtää, siinäkun nainen haukutaan aivan alas.

Ja vielä avioliitossa tms.elävien kohdalla, ei heillä ole moraali yhtään sen korkeammalla kuin esim.yksinhuoltajilla, vaikuttaisi olevan jopa päinvastoin, kun muistelee näkemäänsä risteilyillä ja muilla matkoilla-puhumattakaan pian alkavasta pikkujoulukaudesta.

Jos on yksin elävä,siis ei parisuhteessa kenekään kanssa, miksei hänellä ole vapaus ilman haukkumisia suhteeseen, vaikka lyhyempään, vaikka olisi yh. Hänhän ei tällöin petä ketään, tosin kuin tekevät suhteessa elävät.

Satun tietämään,mikä helpotus lapselle on, kun vanhemmat eroaa, jos liitto on ollut riitaisa ja kuviossa mukana väkivalta ja alkoholi.

Siinä vaiheessa kun vanhemmat erosi, oli kyllä helpotus kun ei enää tarvinnut pelätä kotona, eikä hävetä sitä kännistä ukkoa. Uskalsi vihdoin tuoda kavereita kotiin ja koulukin alkoi sujua paremmin, kun ei kukaan känissä rymynnyt yöllä kotiin riitaa haastamaan ja huutamaan.

Jos joku tässä potee pahaa oloa, se olet kyllä sinä juttuines ja yksisilmäisine mielipiteines!! Harvassapa mahtaa olla ne, jotka "huvikseen eroaa", eiköhän jokaisella vanhemmalla ole toive siitä, että kasvattaa lapset yhdessä näiden toisen vanhemman kanssa. Ja että tulevaisuudessa isovanhemmat löytyy samasta paikasta.

"Mutta kaikki YH:t siis varsinaiset, ei lesket tai eronneet, ovat huoria ja kaiken lisäksi tyhmiä huoria" Suomenna tuo tekstis minulle, ketä ovat "varsinaiset yh:t"?

Jos tarkoitat niitä jotka tieten tahtoen laittavat itsensä raskaaksi, vastoin toisen osapuolen tahtoa ja muuten ei välitetä kuin elatusmaksuista muistuttamalla...en halua ketään lähteä nimittelemään, mutta sellaista touhua en mitenkään päin hyväksy, että yksin tehtaillaan lapsi ja laitetaan toiselle elatusvastuut niskaan, vaikka asiaa ei mitenkään oltu suunniteltu, ehkä on jopa valehdeltu, että ehkäisy on täysin kunnossa, vaikka tarkoituksella sitä ei olisikaan...

Mutta kuka meistä on niin erinomainen ja viaton, että on oikeus kuitenkaan ketään nimitellä? Hoidetaan omat asiat, eikä käydä ruotimassa naapurissa!

Tämä ketju on sinänsä aivan turha. Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä ja elämäntilanteita on niin monta kuin on ihmistäkin. Siinä olen samaa mieltä,etten hyväksy sitä, että tieten tahtoen hankkiudutaan raskaaksi esimerkiksi sen takia, ettei tarvitsisi lähteä töihin...silti olisi ajateltava lasta ja sen tulevaisuutta!!!

• Hannah77,yh-äippä

Juu,näyttää riittävä kyllä noita nuorempia.Kiitti tsemiksistä,sitä välillä tarttee että taas jaksaa =)

• yksinhuoltaja ja

Huoraan ja nussin niin saatanasti, eikä miuta haittaa jos kateelliset vittuilee, kun ne joutuu runkkaamaan. Sitäpaitsi mie olen mies ja kaikki yksinhuoltajat ovat POIKKEUKSETTA huoria, kuten minäkin.

• Ei niin nuori enää

YH-äidit edelleen ehdotonta pohjasakkaa naistarjonnassa. Mieti ite, kuka täysjärkinen mies huolisi kolmekymppisen jakorasian jolla äpärälapset joiden isästtä ei tietoa. Lisäksi kun on koulut käymättä ja puutteellinen työkokemus ja jutut jäänyt sinne 10 vuoden taakse, niin suunnittele siinä sitten moisen saaliin kanssa yhteiselämää.

Ei helvetti. Tyydy vaan niihin kapakkapanoihin, muita et ikinä tule itsellesi saamaan.

• Sääliäkö haluat
        yksinhuoltaja ja kirjoitti:

Huoraan ja nussin niin saatanasti, eikä miuta haittaa jos kateelliset vittuilee, kun ne joutuu runkkaamaan. Sitäpaitsi mie olen mies ja kaikki yksinhuoltajat ovat POIKKEUKSETTA huoria, kuten minäkin.

No onko ollut meininkiä naismarkkinoilla? Uppoaako tarinasi kenenkään, vai onko liikaa tullut katseltua salaisia elämiä? Mitäs olet niin tyhmän ämmän tiineeksi laittanut että on lapsensa hylännyt?

• yksinhuoltaja ja
        Sääliäkö haluat kirjoitti:

No onko ollut meininkiä naismarkkinoilla? Uppoaako tarinasi kenenkään, vai onko liikaa tullut katseltua salaisia elämiä? Mitäs olet niin tyhmän ämmän tiineeksi laittanut että on lapsensa hylännyt?

Ei silloin tullut kysyttyä koulutusta kun persettä teki mieli, enkä minä yhtään valita.
        Pesää tulee aina kun tarviin eikä tartte elättää jotain vitun huoraa kotona.
        Sossu maksaa lasten vaatteet ja asunnon ja saan siinä itse asua siivellä(verottomasti tietenkin) ja lastenhoitajia riittää tungokseen asti, eikä minua kiinnosta "uppoaako" tarina kun, tämä on minun todellista elämää.

• EI NIIN VIISAS !
        Ei niin nuori enää kirjoitti:

YH-äidit edelleen ehdotonta pohjasakkaa naistarjonnassa. Mieti ite, kuka täysjärkinen mies huolisi kolmekymppisen jakorasian jolla äpärälapset joiden isästtä ei tietoa. Lisäksi kun on koulut käymättä ja puutteellinen työkokemus ja jutut jäänyt sinne 10 vuoden taakse, niin suunnittele siinä sitten moisen saaliin kanssa yhteiselämää.

Ei helvetti. Tyydy vaan niihin kapakkapanoihin, muita et ikinä tule itsellesi saamaan.

POJALLA KÄSIALA KUIN LAPSIPORNOA ! hyi helvetti miten asentteellista provoa heittää lättähattu !

kasva aikuiseksi !

toivoo :tosi mies !
        itse olet ehdotonta pohjasakkaa tosi kuvioissa !

• Anonyymi
        yksinhuoltaja ja kirjoitti:

Oujee jee

• eivoikertoo

...arvostan.Hyvä työkaveri on yh,tosi mukava vie-
      hättävä nainen.

• Että tämmöinen

Nytkö käy sitten flaksi, eikö ole ennen irronnut?

• eivoi kertoo
        Että tämmöinen kirjoitti:

Nytkö käy sitten flaksi, eikö ole ennen irronnut?

..ainahan asiat voi väärin ymmärtää.Kirjoitin ystävä,en sexkumppani.Niillä on selvä ero.

• Että tämmöinen

Arvostushan riippuu monesta asiasta ja siitä miten elämänsä järjestää. Käykö töissä vai onko elätti ja miten on asiansa hommannut toisen vanhemman kanssa ja ne syyt että on yh.

Mutta syitä ja mieti järjestystä.

Leskeksi jääminen

Avioliiton tai pitkän avoliiton kariutuminen yrityksistä huolimatta.

ja siitten ne aika huonot syyt.

Seurusteltiin muutama kk/vuosi ja tulin raskaaksi kun ajttelin että vakiinnuttaisiin(ottamatta selvää mitä toinen osapuoli on asiasta mieltä)

Oltiin seurusteltu jonkin aikaa jätin e-pillerit pois kertomatta kumppanille.

Mies oli juoppo, renttu, työtön ja pummi, mutta ajettelin että kun tehdään lapsi niin kyllä se muuttuu.

Tuli vähän bailattua, oli sellainen kausi, mutta kyllä minä tämän lapsen pidän.

Että näin....

Mieti ite omalle kohdalle. Viitsisitkö seurustella naisen kanssa jolla ei mitään tietoa lapsen isästä tai siitä mitä lapsen isaä tekee tai missä ylipäätään asustelee. Kuvastaa hyvästä arvostelukyvystä ja hienoista valinnoista elämässä.

• Parisuhdetta............

Kyllä niitä on miehiä, jotka hinkuaa ja vinkuu lapsia ja sit huomataankin, että nehän perkule rajoittaa ja sit lähti...ja lapsen kanssa tahtomattaan yksin jäänyt nainen huoritellaan ym.

• ne kyllä
        Parisuhdetta............ kirjoitti:

Kyllä niitä on miehiä, jotka hinkuaa ja vinkuu lapsia ja sit huomataankin, että nehän perkule rajoittaa ja sit lähti...ja lapsen kanssa tahtomattaan yksin jäänyt nainen huoritellaan ym.

yleensä niitä lapsia vinkuu ja tekevät ne jokatapauksessa vaikkei mies tahtoisikaan,että silleen.
        T:nainen itsekin mutta ei yh

• Ei aina nainen
        ne kyllä kirjoitti:

yleensä niitä lapsia vinkuu ja tekevät ne jokatapauksessa vaikkei mies tahtoisikaan,että silleen.
        T:nainen itsekin mutta ei yh

Kyllä niitä on paljon miehiä,jotka haluaa kihloja,naimisiin ja lapsia, vaikka naisella ei siihen mielenkiintoa olisikaan.

On niitäkin miehiä,jotka tekasee lapsen jonkun toisen kanssa, jollei oma muija suostu.

• Ex yh-äiti

Ei ne äijät tajuu mitä yh-äidit saa/joutuu kestämään!!!
      Jos ne tajuis ei ne lentäis vieraissa,eikä hakkais lasten äitiä,eikä lähtis vetämään kun vastuuta joutuu ottamaan!!!
      Onneks TEITÄ hyviäkin miehiä löytyy,mut ikävä kyllä noin 1 miljoonasta!!!!
      Tsemppiä siulle ja nauti siitä lasten tuomasta ilosta!!! Myö äipäthän se osataan!

• Karkea arvio

Missähän Suomen hyvät miehet asustaa. Toisen kun saisi vielä kommentoimaan tai sen puolikkaan.

• mies36..

sun tapaisen naisen haluaisin tavata, mutta ehkä tää on vain unta eli ei mahdollista vai onko?

• Tämmöttis taas ny
        mies36.. kirjoitti:

sun tapaisen naisen haluaisin tavata, mutta ehkä tää on vain unta eli ei mahdollista vai onko?

Onko rahat luuserilla loppu eikä enää venäjälle huoriin pääse. Menee jo helvetin huonosti kun jotain YH-äitiä jonkun palstakirjoituksen perusteella aletaan vonkaamaan.

• tohvelisankarit
        Tämmöttis taas ny kirjoitti:

Onko rahat luuserilla loppu eikä enää venäjälle huoriin pääse. Menee jo helvetin huonosti kun jotain YH-äitiä jonkun palstakirjoituksen perusteella aletaan vonkaamaan.

Äijät,joilla on kova "kotikuri" eli se kotivosu, joka ei suostu antamaan, käyttävät katkeruudessaan yh-äitejä hyväkseen (kuten muitakin naisia, jotka ne huolii hetkelliseksi "iloksi".Jätkät on akan läsnäollessa kuin vauvoja, mutta entäs kun akan auton perävalot häviää, niin vot....

• asustelen
        Karkea arvio kirjoitti:

Missähän Suomen hyvät miehet asustaa. Toisen kun saisi vielä kommentoimaan tai sen puolikkaan.

Imatralla.Olen varmaan kuitenkin se puolikas mutta silti olen näistä kirjoituksista sitä mieltä että ihmisten olisi syytä harkita ja ajatella enstex ennenkuin aloittavat moisen järjettömän ryöpytyksen yh-äitejä kohtaan.On joltain urholta tainnut alunperin jäädä nimenomaan hakemansa asia saamatta kun noin kiukuttaa.Mahdollisuus on myös siihen että urhon miehisyys ei ole riittänyt ns.tilanteen hallintaan.Pitäkää puolenne ja tsemppiä lastenne hoitoon.

• Niinpä niin taas
        asustelen kirjoitti:

Imatralla.Olen varmaan kuitenkin se puolikas mutta silti olen näistä kirjoituksista sitä mieltä että ihmisten olisi syytä harkita ja ajatella enstex ennenkuin aloittavat moisen järjettömän ryöpytyksen yh-äitejä kohtaan.On joltain urholta tainnut alunperin jäädä nimenomaan hakemansa asia saamatta kun noin kiukuttaa.Mahdollisuus on myös siihen että urhon miehisyys ei ole riittänyt ns.tilanteen hallintaan.Pitäkää puolenne ja tsemppiä lastenne hoitoon.

No ainakin sunnuntai yönä klo 04.18 saan nukkua rauhassa. On nääs säännölliset työajat ja viikonloput vapaat. Ja jos mie suunutaina klo 04.18 olen hereillä, niin jotain mielekkäämpää tekisin kun jollekin palstalle avautuisin. (esim kalassa)

Eli, oletko vuorotyöläinen vai onko nukahtamislääkkeet loppu vai onko taas käynyt niin että ryyppyputki loppu ja uni ei tule silmään?

• ja vielä jaksan
        Niinpä niin taas kirjoitti:

No ainakin sunnuntai yönä klo 04.18 saan nukkua rauhassa. On nääs säännölliset työajat ja viikonloput vapaat. Ja jos mie suunutaina klo 04.18 olen hereillä, niin jotain mielekkäämpää tekisin kun jollekin palstalle avautuisin. (esim kalassa)

Eli, oletko vuorotyöläinen vai onko nukahtamislääkkeet loppu vai onko taas käynyt niin että ryyppyputki loppu ja uni ei tule silmään?

Eihän tässä ehdi mitään ryypiskelemään kun työt painaa päälle,vai vielä nukahtamislääkkeitä en ehtisi ottaa kun nukkumatti jo ilmestyy.Olen vaan tälläinen tavallinen miehenpuolikas vuorotyöläinen .

• 1900-luvun alussa

yh-äiti ongelmaan:

Maria Jotuni: Matami Röhelin

- Asuuko tässä matami Röhelin?

- Justikka, käykää sisään, olkaa hyvä.

- Ehkä minulla on kunnia, ehkä se on matami itse?

- Juu, minä olen Röhelin ja minun mieheni on myös Röhelin.

- Onko se matami kun on käynyt siellä ilmoittamassa ottavansa pienen lapsen hoitoon?

- Jassoo, se on neiti, neiti on hyvä ja istuu. Tässä on parempi, toppastooli.

- Kiitos.

- Se olisi neidin oma lapsi kuin olisi ulosannettava?

- Niin.

- Ja vanhako on lapsi, jos saa kysyä?

- Kaksitoista vuorokautta.

- Ai-ai, neiti kulta.

- Se alkaa olla jo haitaksi.

- Tietysti, tietysti.

- Pitää matkustaa, on paikka toisessa kaupungissa.

- Tietysti, tietysti.

- Mutta jos matamin sopii ottaa se.

- Sopii, neiti on huoleti, ihan niinkuin sitä ei olisi ollutkaan.

- Minä ostan kyllä vaatteet ja leningit ja kaikki kauniit ja matami on hyvä ja katsoo vain sen perään, ja kun ulkoilmaan viedään, pitää se myssy stärkätä näin tästä edestä ja piipata - onko matami nähnyt herraslapset?

- Jaa - herraslapset - niitä ne on minulla olleetkin, kaikki hyviä ja kauniita lapsia, oikeiden ihmisten jälkeläisiä. Paljon niitä täällä laitakaupungilla säilytetään, monessa niistä vain eletään, niistä syödään, niistä juodaan ja niistä kaikki vippelkonstit koetaan. - Tietäähän neiti, mitä sakea elämä sisällään pitää.

- Jaa.

- Vaan niinkuin minun mieheni sanoi, että jos sitä peliä pelaat, niin muuta elinkeinoa ei meillä laajemmin harjoiteta. Paitsi että minä nyt joskus jonkin ruumiin pesen, mutta lapset pidetään siistinä siltä, ettei niinkuin monessa paikassa - luvalla sanoen - matoja -

- Osch -

- Niin, näkeekö frööken, ja nälkää. - Vaan minä kun otan ja täytän sen hyvästi ruualla, että veri on lihavaa ja sakeaa, sitten niitä ei haluta huutaa, pitävät ikäänkuin raskaampaa olentoa.

- Jaa, niin, paljonko matami sitten tahtoo?

- Kyllä sovitaan, frööken, kyllä niistä sovitaan. Frööken parhaiten tietää, minkä verran asia on häntä helpottanut.

- Matami hyvä määrää vain ensin.

- Näkeekö frööken, jokunen antaa lapsensa kuukausittain elättää, jokunen antaa sen summissa ulos. Joku hienompi antoi 35 kuussa, ja sitten piti puhtaus olla ja terveyttä hoitaa ja kokonainen maito ja kaikki niin hyvin. - Sitten on vähempi ollut ja summissa ollut ja sitten sattuu, kun ovat pieniä ja puristuksessa kasvatettuja, että kuolevat. Eihän neiti ole puristanut itseänsä?

- En.

- Ei sitten. Vaan mitä minun pitikään sanoa, - niin, että monet pitävät, että on onni, kun viatonna kuolee - että sitä on niin erilaisia elämänymmärryksiä ja monella eri tavalla voi asiata ajatella, pahaa ajattelematta - kukaan ei pahaa siltä tahdo tehdä - ei, tietysti ei. - Vai voisiko äiti, jos suotta niinkin ajattelisimme, oman lapsensa hengiltä ottaa, vaikka haitaksi olisi? Ei moni. Niitä on heikkoja sydämiä, jotka eivät voisi sitä sitten koskaan unohtaa.

- Eihän toki, kuinka matami

- Eihän toki, rakas neiti, eihän toki. Ei sitä voisi. Eikä ole tarviskaan. Asian kuljettaa toista tietä. Joku sata ei merkkiä elämään jätä ja joku lapsi, ei senkään tarvitse merkkiä jättää. Toisella on aikaa ja se hoitaa ja tarvitsee rahaa omaan onneensa taas. Minun mieheni, nähkääs frööken, on sellainen, se vie - tiedättehän te miehet, frööken.

- Jaa, matami.

- Jaa, minä poikkean - niin, kuinkas me nyt asian ajatteleisimme - neiti on nuori ja kaunis ihminen, ihan kuin posliinista nukki. Eihän neidin tarvitse puutetta kärsiä?

- Ei.

- Niin ei. Jaksaako neiti sitten maksaa kerralla 300?

- Ja ei muuta?

- Ei muuta. Nyt. Tahi niin, että neiti kirjoittaa sitten osoitteensa ja nimensä ja minä kirjoitan sitten tarkemmin. Sillä jos lapsi kuolee - niitä ei tiedä pieniä, niin on kirstuvaatteet laitettavat ja kellot ja papit kustannettavat - niin, näkeekö frööken, niihinkin menee pitkälle kolmattakymmentä. Se on minulta aina mennyt. Minä kun puhtaasti ihmisten tapaan kaikki laitan, kaikki, kaikki, ja lapsen hyvästi hoidan, aina ajatuksen kanssa - lapsen parhaan kyllä ymmärrän.

- Minä kaikki maksan. Että vain lapselle - ei mitään - että kaikki on hyvin - kyllä minä maksan ennen - se on niin pieni ja sievä, matami ei usko, se nauraa -

- Ai, neiti kulta, sen matami kyllä uskoo.

’Matami Röhelin’ on julkaistu ensimmäisen kerran vuonna 1907, Maria Jotunin teoksessa ’'Rakkautta’.

• ammattilainen

Kuunnelkaa kaikki asiasta eri mieltä olevat Juisen laulua ja miettikää pienessä mielessänne, kuinka "hyviä" olette. Yh-äidit pärjäävät omillaan, toisin kun kotona elätettävät vosut, jotka vain vaativat miehiltään, ei koskaan anna mitään, muuten kuin rahasta ja elintasosta. Yh-äidit huolehtivat itse itsestään ja lapsestaan / lapsistaan eivätkä tarvitse siihen miestä. On toki luonnollista, että näilläkin naisilla on omat seksuaaliset tarpeensa ja niin tulee ollakin, ollakseen normaali nainen. Kotona persettään levittävät "I-luokan" akat ovat ukolleen vain loiseläimiä, johin ukko ei edes koske ellei ole todella tarve.

• Ei mitään mielenkiintoa jaolle

Mikä ihmeen vouhotus tuo on, että aih ja voih, olenhan seksuaalinen olento ja siksipä haen vaikka yhden illan panoa...siis mitä helvettiä, oonko siis epänormaali,kun en halua mitään yhden illan säätöjä,vaan olen mieluummin ilman!! Jos ei ole tunnetta toista kohtaan, ei tule kyllä mitään asiaa sit täkkipolkkasillekaan!!

Saan elämän varsin kelpoisasti sujumaan, ilman että alkaisin jotai m*nahaukkaa leikkimään, kiitti, muta ei. En ilkeisi silloin edes lapsiani silmiin katsoa, jos alakaisin olemaan jonkun sylkykuppina.Enkä arvostaisi itsekkään itseäni.

• Äläpä ota enää

Lue nyt tuo un vuodatuksesi ihan ite kerran jos toisenkin. Mietippä vähän onko siinä mitään järkeä tai punaista lankaa eli johtoajatusta.
        Varmaankin vuodet YH-äitinä on tehnyt tehtävänsä ja alkoholin ja mielialalääkityksen samanaikainen ottaminen pehmentänyt sen ainoankin aivosolun päässäsi.

Mutta tottakai jokainen ihminen itse pitää itseään tärkeänä ja pakkohan sitä on itseään arvostaa kun muut ei sitä arvostusta anna. Sitten rakennellaan ihmeellisiä ajatuskulkuja pikku mieleen, miten muilla on kurjaa, mutta huorilla ja YH-naisilla on hommat hallussa.

Mutta kyllä se paskakasassa kasvanut ruusu voi olla kauniskin ja omasta mielestään, jos ruusulla sellainen olisi, pitäisi se varmaan sitä paskakasaa vallan mahdottoman hyvänä paikkana.

• naisia!!!!!!!!

yh äidit on tyhmiä,mitäs teki lapsen hullun/juopon kanssa.nyt sit itketää ja valitetaa.tyhmä ku on ni kärsiä saa,idiootit!

• pieni kulkija

Kyllä teillä ihmisillä on taas suuret murheet ja ärsytyksen aiheet. Eikä osata, uskalleta tai edes haluta ajatella yhtään itseään toisen ihmisen asemaan.
        Itse olen parisuhteessa elävä pienen lapsen äiti enkä itse sinänsä ole kiinnostunut pätkääkään siitä mitä joku henkisesti kypsymätön ajattelee minusta, lapsestani tahi lapseni isästä siinä tilanteessa jos vaikka tiemme syystä tai toisesta joskus eroaisivatkin. Itse tiedän kuitenkin rakastavani omaa lastani enemmän kuin mitään maailmassa ja niin tiedän isänkin tekevän, tuo elämä tullessaan mitä tahansa. Ehkä itselleni on helpotus etten tosiaan välitä siitä mitä muut ajattelee, vaan keskityn elämään omaa elämääni siinä tärkeiden ihmisten joukossa, oli siviilisäätyni tai suvunjatkeeni mitä tahansa. Vaikka itse uskonkin että ihminen on lopunperin onnellisempi eläessään edes jossakin elämänsä vaiheessa vakituisessa ja turvallisessa parisuhteessa, jotenkin sitä silti salaa toivoo kaikille näille valmissanaisillle tuomitsijoille että joutuisivatkin elämissään vastaavaan tilanteeseen, jotta oppisivat että elämä harvoin menee suunnitelmien mukaan. Ja tilanteet, tunteet ja ihmiset muuttuvat ajan mukana - luulisi sen nyt olevan jokaiselle selvää. Ja silti sitä löytyy keinot sopeutua ja jatkaa elämää eteenpäin edelleen tuntevana, ajattelevana ja toisia tarvitsevana olentona.Ihmisenä.

• Toinen kulkija
        pieni kulkija kirjoitti:

Kyllä teillä ihmisillä on taas suuret murheet ja ärsytyksen aiheet. Eikä osata, uskalleta tai edes haluta ajatella yhtään itseään toisen ihmisen asemaan.
        Itse olen parisuhteessa elävä pienen lapsen äiti enkä itse sinänsä ole kiinnostunut pätkääkään siitä mitä joku henkisesti kypsymätön ajattelee minusta, lapsestani tahi lapseni isästä siinä tilanteessa jos vaikka tiemme syystä tai toisesta joskus eroaisivatkin. Itse tiedän kuitenkin rakastavani omaa lastani enemmän kuin mitään maailmassa ja niin tiedän isänkin tekevän, tuo elämä tullessaan mitä tahansa. Ehkä itselleni on helpotus etten tosiaan välitä siitä mitä muut ajattelee, vaan keskityn elämään omaa elämääni siinä tärkeiden ihmisten joukossa, oli siviilisäätyni tai suvunjatkeeni mitä tahansa. Vaikka itse uskonkin että ihminen on lopunperin onnellisempi eläessään edes jossakin elämänsä vaiheessa vakituisessa ja turvallisessa parisuhteessa, jotenkin sitä silti salaa toivoo kaikille näille valmissanaisillle tuomitsijoille että joutuisivatkin elämissään vastaavaan tilanteeseen, jotta oppisivat että elämä harvoin menee suunnitelmien mukaan. Ja tilanteet, tunteet ja ihmiset muuttuvat ajan mukana - luulisi sen nyt olevan jokaiselle selvää. Ja silti sitä löytyy keinot sopeutua ja jatkaa elämää eteenpäin edelleen tuntevana, ajattelevana ja toisia tarvitsevana olentona.Ihmisenä.

oli aika vähän. Taas tuota tylsää mussuttamista. Voi nyyh kun sitä nyt ollaan niin avarakatseisia ja humaania että.

Mussutimussuti niisk.

• nettomaksajat

ovat yleensä järkiporukkaa.Maksattavat vuokrat,sähkö,vesi,puhhelin ym.laskunsa sosiaalihuollolla.Värjäävät usein hiuksensa punaisiksi(kertoo vapaudesta ja oikeudesta päättää omista asioistaan.kts.liit.sos.huolto.)Ollakseen seksikkäitä(aira samulin).Asuvat jonkun kanssa yhdessä,paitsi paperilla eivät,koska silloinhan sossun avustukset lakkaisivat.Kyseinen asumismuto täyttää ilmiselvästi petoksen tuntomerkit.Sosiaalihuolto on aivan liian löysin perustein valmis työntämään rahaa mm.yksinhuoltajille ja monille muillekkin.Toki pulassa olevia kuuluu yhteiskunnan auttaa,mutta eihän niitä tarvitse alkaa"paapomaan"jatkuvasti.Poikamiehet ovat tämän yhteiskunnan nettomaksajajia,kun taas yh:t eivät todellakaan sitä ole.Elämä on täynnä valintoja,joista monet ovat vääriä.Jos joku tekee väärän valinnan henkilökohtaisella tasolla,niin miksi me muut joudumme siitä rahalliseen edesvastuuseen?Kyllähän töihin monet ottavat yh:n kin.Sitävastoin yh:n seksielämän ei pitäisi muille kuulua.Se on kahden ihmisen välinen asia.Kyllä tässäkin kaupungissa seksiä saa muiltakin,kuin heiltä.(mutta yh seksi saattaa kiinnostaa joitain tyyppejä enemmän).

• ...

voisin sanoa ettei tuo pidä paikkaansa.kyllä työnantajat palkkaavat myös yh äitejä ja tekevät monta kertaa paremmin työt kun niin sanotut perheelliset naiset.sekään ei pidä paikkansa että sossu maksaa kaiken.itse sairaslomalla ja mistään ei ole avustuksia saanut vaikka tarvetta olisi.en saa edes asumistukea vaikka eletään kelan päivärahoilla

• No jopas oli taas
        ... kirjoitti:

voisin sanoa ettei tuo pidä paikkaansa.kyllä työnantajat palkkaavat myös yh äitejä ja tekevät monta kertaa paremmin työt kun niin sanotut perheelliset naiset.sekään ei pidä paikkansa että sossu maksaa kaiken.itse sairaslomalla ja mistään ei ole avustuksia saanut vaikka tarvetta olisi.en saa edes asumistukea vaikka eletään kelan päivärahoilla

Mihin perustat väitteesee, että TH:t tekee työnsä paremmin kuin perheelliset.

Pitäisi saada jotain perusteluja, pelkkä YH äitin valheellisen suuri ja vääristynyt itsetunto ja oman työn liiallinen arvostus ei riitä moisen argumentoinnin perusteeksi.

Mutta YH YH:ta arvostaa ja huora toista puolustaa niinpä se näköjään vaan on.

• Hannah77,yh-äippä

...ymmärtää viestin alkuperäistä tarkoitusta.On toki mukavaa että asiasta keskustellaan näin paljon,mutta eksyy välillä raiteiltaan tämä juttu,..esim.nämä todella "fiksut" tyypit ketkä huorittelevat ja manaavat yh-äidit maanrakoon.Ei kaikki yh:t kaipaakaan mitään "ylimääräisiä" avustuksia.Eikä kaikki äidit ehkä ole itse yh:ksi halunneet tulla tai tahallaan hankkiutuneet raskaaksi.Tarkoitin alunperin sellaisia äitejä ketkä ovat oikeasti parisuhteessa olleet ja tehneet elämäntilanteessa oikean ratkaisun ja eronneet lapsen ja oman itsensä hyvinvoinnin parhaaksi.Ja sitten vielä,..onhan se helppo nuoren miehen kuka tienaa hyvin eikä ole mitään vastuuta elämässä,sanoa että yh:t on tyhjäpäitä ja huoria,kun ei siitä oikeasta lapsiperheen elämästä tiedä mitään.,on aikaa tehdä ylitöitä mitkä sitten viikonloppuna ryypätään,...Ja kenties silloin tarttuukin koukkuun se ns. yh-äippä,kun on niin helppo.

• Hannah77,yh-äippä

Juu,unohtui sanoa vielä että kiitos teille ketkä ymmärsitte asianytimen myös noista viesteistä mitkä myös antaa voimaa jaksaa ja tietää että ei ole "se ainut yh".Kyllä me yh:t sitä kritiikkiäkin kestetään,mutta rajansa kaikella.Ja nimim.mies36,laita uutta viestiä.Ehkä kahville voisi lähteä.Mutta enhän minä yh-äiti saisi tehdä sitä,koska silloinhan olen sellainen "helppo nakki" =D

• Tässä asiassa

Himot ne on hiirelläkin ja YH on helppo nakki. Miehen kipeys on niin kova, että pitää takertua joka mahdollisuuteen, kuten palstan viestiin. Kolme riviä teksitä ja voi kun sut tapaisin niin jo nappas.

Sama se on baarissa, YH ämmille ei tarvitse juuri muuta sanoa kun että mennäänkö....

• ...
        Tässä asiassa kirjoitti:

Himot ne on hiirelläkin ja YH on helppo nakki. Miehen kipeys on niin kova, että pitää takertua joka mahdollisuuteen, kuten palstan viestiin. Kolme riviä teksitä ja voi kun sut tapaisin niin jo nappas.

Sama se on baarissa, YH ämmille ei tarvitse juuri muuta sanoa kun että mennäänkö....

olen sitä mieltä ettei kuitenkaan kannata yleistää tuota.ei todellekaan kaikki yh:t ole huoria ja muutenkin huonoja naisia.meissä on myös aivan tavallisia tallaajia.ei mekään haukuta kaikkia miehiä juopuiksi ja hulluiksi.myös teissä on kunnollisia miehiä ketkä huolehtivat ja kasvattavat lapsensa.ehkä sinunki kannattais joskus mennä itseesi ja miettiä omaa elämääsi

• Niinpä niin
        ... kirjoitti:

olen sitä mieltä ettei kuitenkaan kannata yleistää tuota.ei todellekaan kaikki yh:t ole huoria ja muutenkin huonoja naisia.meissä on myös aivan tavallisia tallaajia.ei mekään haukuta kaikkia miehiä juopuiksi ja hulluiksi.myös teissä on kunnollisia miehiä ketkä huolehtivat ja kasvattavat lapsensa.ehkä sinunki kannattais joskus mennä itseesi ja miettiä omaa elämääsi

Omaa elämää on tullut mietittyä, mutta miten se liittyy YH-äiteihin?

YH-äidit ovat yhteiskunnan etujärjestelmiä hyväksikäyttäviä loiseläjiä, jotka eivät ota oikeasti vastuuta omasta ja mikä surullista, lastensa asioista. Minkälaisen mallin lapsi saa maailmasta, kun tulot haetaan sosiaaliluukulta? Ja isäehdokkaat vaihtuu ripeään tai äidin mieskaverit. Lapsia tässä käy sääliksi eniten.

• juttuja!
        Niinpä niin kirjoitti:

YH-äidit ovat yhteiskunnan etujärjestelmiä hyväksikäyttäviä loiseläjiä, jotka eivät ota oikeasti vastuuta omasta ja mikä surullista, lastensa asioista. Minkälaisen mallin lapsi saa maailmasta, kun tulot haetaan sosiaaliluukulta? Ja isäehdokkaat vaihtuu ripeään tai äidin mieskaverit. Lapsia tässä käy sääliksi eniten.

Kuka helv..ti lähtee baarista jonkun tuntemattoman mukaan harrastamaan seksiä?! Hyi helv..ti. Tiiä minkälaisia hulluja ja muita sieltä löytää. Ei kyllä itellä tulis mieleenkään viedä kotiin ketään tuntematonta.
        Kyllä mies/nainen pitäisi ensin tuntea ennenkuin mihinkään sänkypuuhiin ruvetaan. Mutta tosi juttu on että meitä on niin moneen lähtöön.....

• ...
        Niinpä niin kirjoitti:

ei tosiaan kaikki hae luukulta rahaa niin kun luulet.eikä kaikilla yh äideillä ole isät hakusessa.sitä tarkoitin että onko se pakko hakeutua niiden yh äitien seuraan jos ne huoria on ja muutenki huonoja.kysynpä vaan

• voetaevas sntään?
        Niinpä niin kirjoitti:

Niinpä tuo Tarjakin on lapsensa hyvin ja kunnialla hoitanyt,yh se Tarjakin oli.

• Ja vitut
        voetaevas sntään? kirjoitti:

Niinpä tuo Tarjakin on lapsensa hyvin ja kunnialla hoitanyt,yh se Tarjakin oli.

Ja mahottoman hyvä pressa onkin. Ei helvetti. Oikeastaan hyvä lopetus YH-keskustelulle. Elinkeinoelämän ja muiden miespamppujen narussavietävä demariämmä joka ei juurikaan ole mitään saanut aikaiseksi.

• Mätämunamies
        ... kirjoitti:

ei tosiaan kaikki hae luukulta rahaa niin kun luulet.eikä kaikilla yh äideillä ole isät hakusessa.sitä tarkoitin että onko se pakko hakeutua niiden yh äitien seuraan jos ne huoria on ja muutenki huonoja.kysynpä vaan

Loppuillan liian kova humalatila, ei enää lähde sinkut mukaan ja jaot on jo suoritettu, panettaa ja pakko saada

YH:t -helppoja

YH:t halvempaa kuin huorissa käynti.

Aamula voi häippäistä ilman tekosyitä, kun lapsi tuodaan yökylästä

Ei tarvitse paljon perään soitella ellei sitten joku viikonloppu taas sama tilanne, että liian kova känni ja panetus.

• mies36..

Kiva kun vastasit, empä vaan tiedä miten suhun sais tarkemmin yhteyttä? Kivahan se olisi vaikka kaffel käydä palataan.

• Hannah777

Kyllä joku rako löydetään. 100€/30 min 15€/tunti, ei anaali eikä sado-juttuja. Suu, hieronta ja normaali yhdyntä ja kondominkayttöpakko.

• Hannah77,yh-äippä
        Hannah777 kirjoitti:

Kyllä joku rako löydetään. 100€/30 min 15€/tunti, ei anaali eikä sado-juttuja. Suu, hieronta ja normaali yhdyntä ja kondominkayttöpakko.

Voihan kiesus... =D Kuka onneton mies siellä tuollaista viestiä laittelee,tai pitäisikö sanoa poika.Koska ei kukaan kypsä aikuinen ihminen tuollaisia kirjottelisi tai sitten on kyllä onneton ihminen kun ei ilman maksua naista saa!Minä oon kyllä ihan kunnollinen perheenäiti vaikkakin yh,mutta en koskaan alentuisi tuollaiseen!Vai menikö tämä sinun kirjoituksesi kenties väärään osastoon,..?Kokeile seuraavan kerran haulla maksulliset naiset!Idiootti!

• Hannah77,yh-äippä

Tietysti jollain keskustelukanavalla tai chatissä voisi jutella enemmän,ettei nuo keskenkasvuiset tai muuten vaan pimahtaneet puuttuisi asiaan...?Suonmi24 chat,tänään klo:21.00????Sama nimim.

• Hannah77,yh-äippä

Tietysti jollain keskustelukanavalla tai chatissä voisi jutella enemmän,ettei nuo keskenkasvuiset tai muuten vaan pimahtaneet puuttuisi asiaan...?Suonmi24 chat,tänään klo:21.00????Sama nimim.

...niin siis jos pääset suomi24 chat,ja imatra??

• Hannah77,yh-äippä

Anteeksi oikeesti Mies36,..en tiennyt ettei siellä ole imatra-chattia,mun moka,..tai itse en ainankaan sitä loytänyt?Mitä nyt???

• Hannah77,yh-äippä

Juu,..nolottaa..kyllähän se imatra-chatti siellä oli,en vaan ekaks löytänyt..

• Neuvoni mun

Juu,..nolottaa..kyllähän se imatra-chatti siellä oli,en vaan ekaks löytänyt..

Nyt lopeta tuo kohkaaminen, ihankuin ois jostain kulta-aarteesta kyse tai vähintään elämästä ja kuolemasta.Miten voit olla vakuuttunut,ettei alunperinkin sen mies36 ilmoitus ollut pila, jolla katottiin sun reagointia? Ja nyt viestaat kuin hengesi hädässä, mahdollista menetettyä tsänssiä.

Nyt lopeta tuo, kohta kuitenkin joku riemumieli alkaa jänkkäämääm epätoivoisesta naisesta tms.miltä tuo jo hivenen verran alkoi vaikuttaakkin.Anteeksi vaan.Muutoin tekstisi on olleet ihan fiksuja.

Hyvää perjantaita jok`tapauksessa.

• mies36..

Hmm Imatra chat tänään klo 18 ja jos ei pääse niin tasatunnein siintä eteenpäin yritetään näin?

• Lukija. .
        mies36.. kirjoitti:

Hmm Imatra chat tänään klo 18 ja jos ei pääse niin tasatunnein siintä eteenpäin yritetään näin?

Täälläkun sopii jotain, niin riski on, että tapaat siellä chatissä aika monta "Hannahia" ja paikalla on useampikin mies36.

Samantien kunnon seurat pidolle, tavatkaa ihmeessä kulmilla jossain tietyssä paikassa klo.xxxx ja tottakai perinteiseen tyyliin neilikka(tai muu kukka) rintapielessä, jotta tunnistus helpottuu.

Jälleen kerran siellä voi sitten olla porukkaa kuin pipoa, vaan ompahan ainakin kukkakauppiaalla kerrankin myyntiä...

• mies36..
        mies36.. kirjoitti:

Tapasimme eilen imatra chatissa ja tais kaatua chat tai jotain mutta en saanut suhun yhteyttä enää missä olet?

• Hannah77,yh-äippä
        mies36.. kirjoitti:

Tapasimme eilen imatra chatissa ja tais kaatua chat tai jotain mutta en saanut suhun yhteyttä enää missä olet?

Niin eli tallessa olen,en mihkään hävinnyt.Juups,jotenkin ristiin kai mentiin.. Haluaisitko tavata tänään?Kenties ihan livenä?Saattaisin päästä..

• mies36..

Niin eli tallessa olen,en mihkään hävinnyt.Juups,jotenkin ristiin kai mentiin.. Haluaisitko tavata tänään?Kenties ihan livenä?Saattaisin päästä..

Nyt jotenkin takkuaa tää viestinkin kirjottelu jos vaikka pääsisit sinne chattiin?

• mies36..
        mies36.. kirjoitti:

Nyt jotenkin takkuaa tää viestinkin kirjottelu jos vaikka pääsisit sinne chattiin?

Muija ei päästä, mutta jos chatissä tavattais

• mies36..
        mies36.. kirjoitti:

Muija ei päästä, mutta jos chatissä tavattais

Tuo ei sitten ollut mun kirjoittama tuo muija ei päästä. Täällä kun on monia sellaisia joilla on jauhot kastuneet yläpäästä.

• mies36..
        mies36.. kirjoitti:

Tuo ei sitten ollut mun kirjoittama tuo muija ei päästä. Täällä kun on monia sellaisia joilla on jauhot kastuneet yläpäästä.

Jos nyt pääsisit vaikka sinne missä eilen tavattiin vaikka klo 22 jos sulle sopis

• Hannah77,yh.äippä
        mies36.. kirjoitti:

Jos nyt pääsisit vaikka sinne missä eilen tavattiin vaikka klo 22 jos sulle sopis

Juu,en päässyt sinne chattiin.Tänään oli mammalla vapaa ilta,ja miten kävikään,...onnelan "poke" suoraan sanottuna veti mua turpaan.Nyt odottelen aamua ja sitä kuinka musta silmä on...??

• Juupa@juupa
        Hannah77,yh.äippä kirjoitti:

Juu,en päässyt sinne chattiin.Tänään oli mammalla vapaa ilta,ja miten kävikään,...onnelan "poke" suoraan sanottuna veti mua turpaan.Nyt odottelen aamua ja sitä kuinka musta silmä on...??

Ainahan ne poket on naisia hakkaamassa. Olisko niin että YH-äidin perikuva se parhaista parhain nainen kun on kerran kylille päässyt veri kunnon lärvit ja alkoi sellaisen sekoilun ja sikailun että Onnelan ovella sitten sattui niin että väkivaltaisesti käyttäytyvä juopunut häirikkö ei suostunut lukuisista kehoituksista poistumaan ja kun jouduttiin poistamaan paikalta onnistui vielä itsensä telomaan.

Kylllä sie nyt olet tehnyt täysin selväksi mitä naisia työ YH-ämmät olette.

• mies36..

No ikävästippä sulle on käynyt kannattas käydä lääkärissä kai ja jotain juttua nostaa odottelin sua aikani illalla siellä chatissa mahtaisitko tänään keretä?

• Ihan vitun utelias
        mies36.. kirjoitti:

No ikävästippä sulle on käynyt kannattas käydä lääkärissä kai ja jotain juttua nostaa odottelin sua aikani illalla siellä chatissa mahtaisitko tänään keretä?

Et sie normaaleille naisille kelpaa, vai mikä ihme kun jonkun palstakirjoittelija YH kapakkatappelupukarijuopon perässä haikailet koko ajan. Mahtaa puute olla mahdottoman suuri.

• mies36..
        Ihan vitun utelias kirjoitti:

Et sie normaaleille naisille kelpaa, vai mikä ihme kun jonkun palstakirjoittelija YH kapakkatappelupukarijuopon perässä haikailet koko ajan. Mahtaa puute olla mahdottoman suuri.

Sillä kukaan ei ole täydellinen ja sattuu vaan näin olemaan, että oman eron jälkeen jo kaipailis seuraa, mutta taidan jättää tän nyt tähän ni ei tarvi sunkaan enää enempiä ihmetellä.

• Hannah77,yh-äippä
        Juupa@juupa kirjoitti:

Ainahan ne poket on naisia hakkaamassa. Olisko niin että YH-äidin perikuva se parhaista parhain nainen kun on kerran kylille päässyt veri kunnon lärvit ja alkoi sellaisen sekoilun ja sikailun että Onnelan ovella sitten sattui niin että väkivaltaisesti käyttäytyvä juopunut häirikkö ei suostunut lukuisista kehoituksista poistumaan ja kun jouduttiin poistamaan paikalta onnistui vielä itsensä telomaan.

Kylllä sie nyt olet tehnyt täysin selväksi mitä naisia työ YH-ämmät olette.

Ei käynyt kyseinen tapahtuma ovella,vaan ihan ravintolan sisätiloissa.Myönnän rehellisenä ihmisenä että olin aikas juovuksissa,joten oli lähellä että sammuisin,poke tuli läiskimään poskille,eikä lopettanut vaikka hänelle sanoin että olen ihan hereillä ja lähden kotiin.Nyt on poski turvoksissa ja pientä punaista jälkeä.Purkautuuko ne pokejen patoutumat asiakkaisiin vai mistä moinen?En kyllä mitään örveltänyt,ja sanoin itse oma-alotteisesti poistuvani,mutta se ei kai riittänyt...???

• Hannah77,yh-äippä
        mies36.. kirjoitti:

Sillä kukaan ei ole täydellinen ja sattuu vaan näin olemaan, että oman eron jälkeen jo kaipailis seuraa, mutta taidan jättää tän nyt tähän ni ei tarvi sunkaan enää enempiä ihmetellä.

Kiva kun vastailit viestii..ei ollut todellakaan mikään mukava vapaailta,harmittaa että noin kävi.Ja totta on myös se että ei kukaan ole täydellinen,jokainen ihminen on erehtyväinen ja joskus tekee jotain mikä kaduttaa.Mutta en pode huonoa omaatuntoa,koska en kenellekään pahasti sanonut tai riitaa haastanut,tairiehunut/tapellut.Täytyy käydä siellä lääkärissä,kun on niin pahannäköinen tuo naama.Yritän taas tasatunnein illemmalla tulla sinne samaan paikkaan,niin voisi jutella lisää.

• Keskity tärkeimpään

Kiva kun vastailit viestii..ei ollut todellakaan mikään mukava vapaailta,harmittaa että noin kävi.Ja totta on myös se että ei kukaan ole täydellinen,jokainen ihminen on erehtyväinen ja joskus tekee jotain mikä kaduttaa.Mutta en pode huonoa omaatuntoa,koska en kenellekään pahasti sanonut tai riitaa haastanut,tairiehunut/tapellut.Täytyy käydä siellä lääkärissä,kun on niin pahannäköinen tuo naama.Yritän taas tasatunnein illemmalla tulla sinne samaan paikkaan,niin voisi jutella lisää.

Anteeksi vaan, mutta jos tosissaan oot ottanut tollaset överikännit, oisko syytä katsoa peiliin ja miettiä oisko tuon viinan lättäämisen kanssa kenties jotain korjattavaa. Jos sulla on taipumus juoda noin tolkuttomasti, jokin kyllä mättää. Vai onko niin, että ilo ilman viinaa on teeskentelyä?! Parempi ois kyllä pistää omat asiat kuntoon, ennekun lähtee hakemaan edes seuralaista, hyvässä lykyssä petyt hakuus ja kenties innostut siitä juomaan lisää. Ja sehän ei ole lapselles eduks lainkaan.Keskity tärkeimpään, elikkä lapsees ja itses hyvinvointiin.

• Hannah77,yh-äippä
        Keskity tärkeimpään kirjoitti:

Anteeksi vaan, mutta jos tosissaan oot ottanut tollaset överikännit, oisko syytä katsoa peiliin ja miettiä oisko tuon viinan lättäämisen kanssa kenties jotain korjattavaa. Jos sulla on taipumus juoda noin tolkuttomasti, jokin kyllä mättää. Vai onko niin, että ilo ilman viinaa on teeskentelyä?! Parempi ois kyllä pistää omat asiat kuntoon, ennekun lähtee hakemaan edes seuralaista, hyvässä lykyssä petyt hakuus ja kenties innostut siitä juomaan lisää. Ja sehän ei ole lapselles eduks lainkaan.Keskity tärkeimpään, elikkä lapsees ja itses hyvinvointiin.

Keskityn lapseeni 100prosenttisesti.Turha tulla laittamaan tollasta viestiä jos ei tiedä mitään asiasta.Aina olen niin elänyt että lapsi ensin.On vain jotenkin outoa ajattelutapaa että ns.lapsettomille kaikki käyttäytyminen on sallittua,ja sitten jos olet vanhempi ja lapsi on hoidossa,mitään ei saisi tehdä tai nauttia vapaasta ja jopa vetää kännit sillointällöin.Oletko itse puhdas pulmunen,etkä koskaan tee mitään väärää,kysynpä vaan??Katsoisitko itse peiliin,..miellyttääkö näkemisesi.Itse olen ylpeä itsestäni äitinä ja kasvattajana,mitään en kadu.

• mies36..

Keskityn lapseeni 100prosenttisesti.Turha tulla laittamaan tollasta viestiä jos ei tiedä mitään asiasta.Aina olen niin elänyt että lapsi ensin.On vain jotenkin outoa ajattelutapaa että ns.lapsettomille kaikki käyttäytyminen on sallittua,ja sitten jos olet vanhempi ja lapsi on hoidossa,mitään ei saisi tehdä tai nauttia vapaasta ja jopa vetää kännit sillointällöin.Oletko itse puhdas pulmunen,etkä koskaan tee mitään väärää,kysynpä vaan??Katsoisitko itse peiliin,..miellyttääkö näkemisesi.Itse olen ylpeä itsestäni äitinä ja kasvattajana,mitään en kadu.

no eipä susta kuulumu mitään siellä missä piti jutella

• Niin?.

Taisi osua, kun noin älähdit.Vaikka alkoholia käyttäisi, ongelmakäyttäjältä vaikuttaa, jos sitä otetaan niin paljon, että tolkku alkaa olla kateissa.

Ja se pätee kaikkiin.Mun puolesta alkot ja ravitsemusliikkeet sais laittaa kokonaan kiinni ja kieltoon.Suomessa, juoppojen luvatussa maassa saisi tosiaan holhota tuon alkoholin takia, sillä siitä isoimmat ongelmat tällä kansalla on tullut.Ja naisten humalahakuinen juominen on lisääntynyt, kuten tässäkin nyt viime viesteissä ollaan huomattu.

• Nimim.tön.
        mies36.. kirjoitti:

Jospa ei vaan kiinnosta kuitenkaan, laittoi asiat arvojärjestykseen, jossa ei jollekkin netityypille ole tilaa.

Sitäpaitsi, varsin epätoivoiselta vaikutat, kun vingut jossain netin palstalla perään.Pääsiskö sinusta eroon sit jos sinut tapais kerran livenä? Enpä ite ottais sitä riskiä.

Minun mielestäni käypä mies saa seuraa muualtakin, kun netistä vonkaamalla.

• mies36..
        Nimim.tön. kirjoitti:

Jospa ei vaan kiinnosta kuitenkaan, laittoi asiat arvojärjestykseen, jossa ei jollekkin netityypille ole tilaa.

Sitäpaitsi, varsin epätoivoiselta vaikutat, kun vingut jossain netin palstalla perään.Pääsiskö sinusta eroon sit jos sinut tapais kerran livenä? Enpä ite ottais sitä riskiä.

Minun mielestäni käypä mies saa seuraa muualtakin, kun netistä vonkaamalla.

Enkä tarkoita tällä sitäkään, että olisin luuseri tai jotain muuta sen tapaista. Joskus vain kokenut elämässä pettymyksiä ihmissuhde rintamalla ja ajattelin näin löytää eläämääni jotain uutta, mutta sinähän hienosti tuomitset jo ihmisen näkemättä tai kokematta. Iloista ja raikasta syksynjatkoa kuitenkin toivotan!

• Nimim.tön.
        mies36.. kirjoitti:

Enkä tarkoita tällä sitäkään, että olisin luuseri tai jotain muuta sen tapaista. Joskus vain kokenut elämässä pettymyksiä ihmissuhde rintamalla ja ajattelin näin löytää eläämääni jotain uutta, mutta sinähän hienosti tuomitset jo ihmisen näkemättä tai kokematta. Iloista ja raikasta syksynjatkoa kuitenkin toivotan!

Aattele mitä aattelet ja lakkaa vetämästä noin liioiteltuja diagnooseja yhdelle mielipiteelle.

Jos sanon että nää nettisutinat on ihan yhtä tyhjän kanssa ja säälittävän oloista touhua, en meinaa, että oon tuominut sut!! Tämä nyt on ns.yleistämistä, ei vittuilua, eikä tuomintaa!!

Oot jo sen verran aikuinen, että etköhän silmilläs/tunteella/järjellä osaa livejoukostakin ruotia juvät akanoista jos niikseen.Vaikka onhan netti helppo paikka "pokailla", voi istua vaikka kuinka lärvän näköisenä ja kirjoitella nättiä tekstiä....

Joops, kyllä mä kannatan ihan livenä ihmisten kanssa kommunikointia,yleensä.

Mutta-onnea valitsemallas tiellä, äläkä väännä kaikkea vittuiluksi tai muunlaiseksi tölväisyksi.

Ja älä laahaa ihmissuhdepettymyksiä mukanasi ja rankaise sillä mahdollisesti uutta suhdetta.Ite oon saanut tuntea nahoissani senkun aiempiin suhteisiin pettynyt ihminen alkaa luulotella ja epäillä uutta kumppania samoista asioisat, joita exät oli tehneet.

• Kirsikankukka-75
        mies36.. kirjoitti:

Miten sinut voisi tavata. Itsekkin kyllästynyt yksinoloon eikä oikein nuo baarit vedä puoleensa.

• Hannah77,yh-äippä
        mies36.. kirjoitti:

Pääsisin samaan paikkaan..mihinkä aikaan?

• mukaan............

Annappa tuolle toisellekkin naiselle mahdollisuus, tehkää nettitreffit kolmistaan.

• A.Siantuntija

Muista vetää pullo kossua pohjiksi.

Missäs sun muksut muuten?

• mies36..
        A.Siantuntija kirjoitti:

Muista vetää pullo kossua pohjiksi.

Missäs sun muksut muuten?

Työt painoi päälle ja vaativat osanottoni. Mutta näin alussa sinä tuntematon kirjoittaja pidin sua jonkin asteisena provoajana, mutta tuossa viimeisimmässä tekstissäsi oli asiaa paljonkin.
        ja sitten muut tärkeysjärjestystä mukaillen aikani odotin eilenkin siellä chatissa ja tyhjän saa pyytämättäkin olihan siellä toki muitankin miehiä tarjolla.ja vielä siihen sosiaalisten suhteiden luomiseen pystyn myös siihenkin ja päivittäin joudun työssänikin tilanteisiin, joissa saan mukaviakin hymyjä hymyilevätkö tyhmyydelleni vaiko muulle.Kirsikka tuo vähäinen baarittomuus ei tuo sulle krapulaa eikä morkkista ja hyvässä seurassahan sitä voi vaikka ottaa kainalossakin kotona eikös juu( :

• Nimim.tön
        mies36.. kirjoitti:

Työt painoi päälle ja vaativat osanottoni. Mutta näin alussa sinä tuntematon kirjoittaja pidin sua jonkin asteisena provoajana, mutta tuossa viimeisimmässä tekstissäsi oli asiaa paljonkin.
        ja sitten muut tärkeysjärjestystä mukaillen aikani odotin eilenkin siellä chatissa ja tyhjän saa pyytämättäkin olihan siellä toki muitankin miehiä tarjolla.ja vielä siihen sosiaalisten suhteiden luomiseen pystyn myös siihenkin ja päivittäin joudun työssänikin tilanteisiin, joissa saan mukaviakin hymyjä hymyilevätkö tyhmyydelleni vaiko muulle.Kirsikka tuo vähäinen baarittomuus ei tuo sulle krapulaa eikä morkkista ja hyvässä seurassahan sitä voi vaikka ottaa kainalossakin kotona eikös juu( :

No kyllähän viestini oli ehkä tarpeettoman tylyn kuuloinenkin.

Onnea nyt kuitenkin olemiselles, mitä teetkin.

• mies36..
        Nimim.tön kirjoitti:

No kyllähän viestini oli ehkä tarpeettoman tylyn kuuloinenkin.

Onnea nyt kuitenkin olemiselles, mitä teetkin.

Pyytää anteeksi jokainenhan meistä joskus sanoo jotain ajattelematonta ja silti jokainen on laulun arvoinen..En kuitenkaan usko sun olevan mies, koska vaivauduit kirjoittelemaan noinkin pohtivasti tai onhan meitä miehiäkin jotka ajattelevat yläpäällä ja säästävät sen alapään ihan muuhun kuin ajattelemiseen. taisin nyt poiketa aiheesta.

• Hannah77,yh-äippä
        mies36.. kirjoitti:

Pyytää anteeksi jokainenhan meistä joskus sanoo jotain ajattelematonta ja silti jokainen on laulun arvoinen..En kuitenkaan usko sun olevan mies, koska vaivauduit kirjoittelemaan noinkin pohtivasti tai onhan meitä miehiäkin jotka ajattelevat yläpäällä ja säästävät sen alapään ihan muuhun kuin ajattelemiseen. taisin nyt poiketa aiheesta.

Niin,halusitko vielä mun kanssa jutella?Tuntuu vaan siltä että menee aina överiksi,..haluaisin kyllä kovasti sinuun tutustua..???

• mies 36:lle
        Kirsikankukka-75 kirjoitti:

Miten sinut voisi tavata. Itsekkin kyllästynyt yksinoloon eikä oikein nuo baarit vedä puoleensa.

En ole yh, mutta kiinnostunut vaikka treffaamaan? Miten ois?

• mies36..
        mies 36:lle kirjoitti:

En ole yh, mutta kiinnostunut vaikka treffaamaan? Miten ois?

Eihän siinäkään siis noissa sokkotreffeissä mitään vikaa ole, mutta ei kuitenkaan minun tyylilajini.Kyllä ensin haluan jutella ja tutustua ihmiseen ennen kuin treffeille lähtisin, sillä eihän sitä tiedä mikä tätimiesd siellä olis vastassa.syy siihen miksi olen jotenkin kuuluttanut yh-äideistä täällä ja luonnehtinut sen minulle sopivaksi on se, että itsellänikin lapsia. En etsi suinkaan heille äitiä, sillä se jo on ja hyvä sellainen onkin.Kai tässä on vain se kyseessä, että sielu kaipais seuraa parempaa.joten sulla ei yh on ihan samat saumat löytää jotain, kuin esim yh-äideilläkin. saatan pyörähtää siellä vaikka tän chatissa tuossa 21 mainingeissa.

• mies36..

Päässyt tutustumaan yhteenkään kiinnostuneeseen ja hyppäshän tää viestiketjukin vanhalle sivulle. No aina ei saa mitä haluaa.

• Anonyymi

YH äideille kova arvostus ja valkoinen ruusu. Kunnioitan suuresti teidän tekemisiä ja tekoja lastenne eteen. .

• Anonyymi

Omaa napaansa vain tuijottavat eivätkä ajattele LAPSENSA parasta.

Uutta ukkoa toisensa perään ja joka kerta sama laulu kuinka se uusi on niin ihana ja rakas ja sitten pienen hetken päästä se olikin elämää suurempi kusipää. Sama ralli jatkuu läpi elämän ja vielä vanhainkodissa mietitään oisko se naapurin kiikkutuoli pappa minuun kiinnostunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omaa napaansa vain tuijottavat eivätkä ajattele LAPSENSA parasta.

Uutta ukkoa toisensa perään ja joka kerta sama laulu kuinka se uusi on niin ihana ja rakas ja sitten pienen hetken päästä se olikin elämää suurempi kusipää. Sama ralli jatkuu läpi elämän ja vielä vanhainkodissa mietitään oisko se naapurin kiikkutuoli pappa minuun kiinnostunut.

Siinä sitä on lapselle/lapsille oikein unelma elämää, kun isäpuolet vaihtuvat lennosta ja uutta miestä on ihan jonoksi asti. Mitähän lapset tuumaavat aikuisina saamastaan kohtelusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä sitä on lapselle/lapsille oikein unelma elämää, kun isäpuolet vaihtuvat lennosta ja uutta miestä on ihan jonoksi asti. Mitähän lapset tuumaavat aikuisina saamastaan kohtelusta?

Näinkö ne pikku Persut saa sitten alkunsa ? Tässä siis selitys Persujen umpi tyhmään käytökseen ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinkö ne pikku Persut saa sitten alkunsa ? Tässä siis selitys Persujen umpi tyhmään käytökseen ?

Ei kai ne lapset äidinmaidosta ime puolue kantaa tai mistä minä tiedän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syyttömiä ovat lapset äitiensä hölmöilyistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä se keltainen neste näitten Persniekkojen päähän sitten on päätynyt ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä se keltainen neste näitten Persniekkojen päähän sitten on päätynyt ?

Eikö tisseistä tule valkoista maitoa?

Vai ostatko sinä sinistä ja punaista maitoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tisseistä tule valkoista maitoa?

Vai ostatko sinä sinistä ja punaista maitoa?

Ai niinhän se olikin . Elikkä se keltainen neste on lirahtanu siinä tekovaiheessa mukaan
        aivan ?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niinhän se olikin . Elikkä se keltainen neste on lirahtanu siinä tekovaiheessa mukaan
        aivan ?!

Hedelmöittyminen tapahtuu nopeasti, sillä siittiöt säilyvät hedelmöityskykyisinä vain noin 1-2 vuorokautta – jos ovulaatio tapahtuu yhdynnän kanssa samaan aikaan, pääsevät terveet siittiöt munanjohtimeen jo muutamassa minuutissa.

Keltainen neste ei pääse perille ikävä kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hedelmöittyminen tapahtuu nopeasti, sillä siittiöt säilyvät hedelmöityskykyisinä vain noin 1-2 vuorokautta – jos ovulaatio tapahtuu yhdynnän kanssa samaan aikaan, pääsevät terveet siittiöt munanjohtimeen jo muutamassa minuutissa.

Keltainen neste ei pääse perille ikävä kyllä.

Elikkä sitten se vaan on geeneistä kiinni miten se keltainen neste kellekkin sinne ohjaamon kertyy. Persniekoilla siis geeni "virhe" aivan...ja tupla virhe jos siellä ui mukana vielä sitä tuhkaluukun tavaraa ?

• Anonyymi

Parhaita naisia? Lapsia useiden erimiesten kanssa siinä sitä on joulun ja juhlapyhien aikaan miettimistä kun tulee ex;n ex;ää ex-mummoa puolimummoa jne. Miettikää jos kaikki tulisivat samalla oven avauksella tuomaan niitä pienokaisia yhdessä siinä sitä ois naurun aihetta kun mietitään kuka on ex:ä ja kuka nyksä ja kuka nykyisen eksä jne.

• Anonyymi

Ihan sama panen joka mummoo.

• Anonyymi

Oot asian ytimessä tuo on asia mihin nämä yh-äipät eivät pysty keskustelemaan ku se menee ihonalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot asian ytimessä tuo on asia mihin nämä yh-äipät eivät pysty keskustelemaan ku se menee ihonalle.

Ihmettelen sitä miksi ei voi myöntää virheitään ottaako se luonnon päälle vai mikä siinä on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelen sitä miksi ei voi myöntää virheitään ottaako se luonnon päälle vai mikä siinä on?

No juttuhan on siinä et silloin joutuisi myöntämään olleensa väärässä ja sehän ei käy.

• Anonyymi

Mikä auttaa krapulajökötykseen?
      T;penan kökötys

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      197
      1739
    2. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      1611
    3. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1111
    4. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      1067
    5. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      1060
    6. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      1010
    7. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      86
      1001
    8. Martina makkarankuori päällä

Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      905
    9. Hindujen rukous ei auta

Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin
      Hindulaisuus
      353
      876
    10. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      58
      871
    Aihe