Keskusteluryhmä lyhytkasvuisille

minä vaan

Meille lyhytkasvuisille ei ole missään omaa keskustelupalstaa (paitsi ulkomailla). Haluaisimme oma palstan missä vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia meitä koskettavista asioista.

Vammaisille on jo oma palsta johon olen toisinaan kirjoitellut, mutta meidän lyhärien viestit "hukkuvat" muiden viestien sekaan, eivätkä näinollen tavoita muita lyhytkasvuisia sillä viestejä on hankala muiden viestien seasta plarata.

4

233

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyhytmies24

Kyllä minustakin tälläinen tulisi tarpeeseen, perustelinkin jo tämän palstan tarvetta aiemmassa viestissäni:

"Olisi mukava saada lyhytkasvuisille oma keskustelupalsta. Lyhytkasvuiset / Kortväxta RY:een kuuluu n. 700 jäsentä Suomessa, mutta minkäänlaista anonyymia keskustelupalstaa meillä ei vielä ole. Joudumme näin ollen vaihtamaan ajatuksia vain sääntömääräisissä ja muissa kokouksissa.

Tämän vuoksi arvostaisin todella, jos Suomi24 voisi puuttua asiaan perustamalla meille oman keskustelualueen.

Yhdistyksen sivut: http://www.lyhytkasvuiset.fi/"

• kamu76

Olen samaa mieltä asiasta ja toivoisin lyhytkasvuisille omaa keskustelupalstaa. Vertaistuki olisi välillä hyvinkin tarpeellista ja antaisi voimia arkipäivän murheisiin ja tietoa meitä koskevista asioista.

Mikä olisi mukavampi aloittaa päivä kun lukea jonkun voimia tuovan viestin samassa tilanteessa olevalta ihmiseltä.

• Shadow_87

no jos kerran ulkomaillakin jo on oma keskustelupalsta lyhytkasvuisille niin miksi suomessa ei?
      ihme juttu.. =)

• Margit / TPLs

Lyhytkasvuisuus palsta ei ole hitti, vaikka puolestapuhujat ovat erittäin näkyvästi esillä.

Terveisin,
      Margit
      TPLs

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4203
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2915
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2828
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2603
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2555
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      324
      2551
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2129
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1875
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe