Meille lyhytkasvuisille ei ole missään omaa keskustelupalstaa (paitsi ulkomailla). Haluaisimme oma palstan missä vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia meitä koskettavista asioista.
Vammaisille on jo oma palsta johon olen toisinaan kirjoitellut, mutta meidän lyhärien viestit "hukkuvat" muiden viestien sekaan, eivätkä näinollen tavoita muita lyhytkasvuisia sillä viestejä on hankala muiden viestien seasta plarata.
Keskusteluryhmä lyhytkasvuisille
4
230
Vastaukset
- lyhytmies24
Kyllä minustakin tälläinen tulisi tarpeeseen, perustelinkin jo tämän palstan tarvetta aiemmassa viestissäni:
"Olisi mukava saada lyhytkasvuisille oma keskustelupalsta. Lyhytkasvuiset / Kortväxta RY:een kuuluu n. 700 jäsentä Suomessa, mutta minkäänlaista anonyymia keskustelupalstaa meillä ei vielä ole. Joudumme näin ollen vaihtamaan ajatuksia vain sääntömääräisissä ja muissa kokouksissa.
Tämän vuoksi arvostaisin todella, jos Suomi24 voisi puuttua asiaan perustamalla meille oman keskustelualueen.
Yhdistyksen sivut: http://www.lyhytkasvuiset.fi/"- kamu76
Olen samaa mieltä asiasta ja toivoisin lyhytkasvuisille omaa keskustelupalstaa. Vertaistuki olisi välillä hyvinkin tarpeellista ja antaisi voimia arkipäivän murheisiin ja tietoa meitä koskevista asioista.
Mikä olisi mukavampi aloittaa päivä kun lukea jonkun voimia tuovan viestin samassa tilanteessa olevalta ihmiseltä.
- Shadow_87
no jos kerran ulkomaillakin jo on oma keskustelupalsta lyhytkasvuisille niin miksi suomessa ei?
ihme juttu.. =) - Margit / TPLs
Lyhytkasvuisuus palsta ei ole hitti, vaikka puolestapuhujat ovat erittäin näkyvästi esillä.
Terveisin,
Margit
TPLs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907