Tietäisiköhän kukaan, käykö Tunisiassa Visa Electron, vai pitääkö sinne ottaa käteistä rahaa, kun sen kummempaa korttia ei ole? Valuutta pitää kai vaihtaa vasta Tunisian päässä.
Onkos ketään muuta huomenna lähdössä?
huomenna tunisiaan / raha?
14
2532
Vastaukset
- Ruben-j
Hej!!!
Tulin itse viime pe Soussesta,ja kuulin siellä että nyt alkaa taas Suomi lentämään!(Asun ite stokiksessa)
No jaa,elektron käy,ainaskin rahaa saat ulos automaateista.Oo huolellinen korteista!!!
Rahaa et voi vaihtaa ennenkuin siellä,saat jo vaihdettua vaikka lentokentällä tai hotellissa.Sama kurssi,niin ei niin välii.Mä vaihdoin hotellissa.Koska valuutta on suljettu,niin ett voi myöskään tuoda sitä kotiin.
Toivottavasti sulla tulee kiva matka!!!!- äkkilähtijä
No hyvä. On mulla Mastercard, mutta en viitsisi kauheesti luottoa käyttää. Osaatko muuten sanoa, miten kallista Tunisiassa on? Varasin tänä aamuna matkan, kohde on kai sousse/monastir ja hotellista eikä koko maasta oikeastaan mitään tietoa : )
- mimi12
äkkilähtijä kirjoitti:
No hyvä. On mulla Mastercard, mutta en viitsisi kauheesti luottoa käyttää. Osaatko muuten sanoa, miten kallista Tunisiassa on? Varasin tänä aamuna matkan, kohde on kai sousse/monastir ja hotellista eikä koko maasta oikeastaan mitään tietoa : )
Tunisia on suhteelisen halpa paikka verraten vaikkapa Kreikkaan tai Espanjaan.Viina tosin ei ole kovin edullista, mutta olut ja viini on halvempaa. Suosittelen kokeilemaan paikallisia viinejä joita saa kaupasta(viina) muutamalla dinaarilla. Mukavaa matkaa, perässä tullaan.
- äkkilähtijä
mimi12 kirjoitti:
Tunisia on suhteelisen halpa paikka verraten vaikkapa Kreikkaan tai Espanjaan.Viina tosin ei ole kovin edullista, mutta olut ja viini on halvempaa. Suosittelen kokeilemaan paikallisia viinejä joita saa kaupasta(viina) muutamalla dinaarilla. Mukavaa matkaa, perässä tullaan.
Vinkit on todella tervetulleita. Meistä ei kumpikaan ole koskaan käynyt Euroopan ulkopuolella, joten vähän jänskää ;) löytyykös sellasia pubeja, joissa vois istua iltaa, vai onko pubiolutkin jotain kauhean kallista?
- Ruben-j
äkkilähtijä kirjoitti:
Vinkit on todella tervetulleita. Meistä ei kumpikaan ole koskaan käynyt Euroopan ulkopuolella, joten vähän jänskää ;) löytyykös sellasia pubeja, joissa vois istua iltaa, vai onko pubiolutkin jotain kauhean kallista?
Jepp,onhan siellä paikkoja joissa ilta sujuu....olut maksaa,1.6-2 DIN,discoissa tietty enemmän.Jos haluat autenttista tunnelmaa myöhemmin illalla,hotelli Sousse residence takana on pieni paikka jonka nimi on RAFIA(tai sinnepäin)Paikallinen Diiva laulaa arabian-kielellä,mukava fiilis,halpa vinkku!!!!
Mutta nappaa joku suomalainen/ruots.mukaan,en menis yksin sinne.
Voit mejlata mulle suoraan,kun luulen että en saa näit viestejä perille???
[email protected]
- sousseen
Me ollaan kans lähössä huomenna Tunisiaan, Sousseen! Toivottavasti ilmat on vaan nyt hyvät, netistä just katteltiin ja ainakin joillain sivuilla on meinattu pientä ukonilmaa/sadetta jollekkin päivälle... Mikä hotelli teitillä?
- äkkilähtijä
Hotelli ei siis ole tiedossa, saadaan kai vasta tunisian päässä tietää.. Oletteko Deturin matkalla?
- mennään
äkkilähtijä kirjoitti:
Hotelli ei siis ole tiedossa, saadaan kai vasta tunisian päässä tietää.. Oletteko Deturin matkalla?
Aurinkomatkojen reissulla ollaan menossa... meillä on Le Marabout hotelli jossain ihan rannalla, eikä siellä kai vissiin ihan surkeita hotelleja oo.. ainaskaan mitä ollaan katteltu. Hauskaa lomaa!
- Mekin
Mekin olemme tänään lähdössä äkkilähdöllä (detur) matkaan eikä hotellista ole tietoa. Selviää vasta perillä. Eilen kuulin että muslimeilla alkoi ramadan eli eivät saa syödä, juoda, polttaa eikä mitään muutakaan nautintoa auringon nousun ja laskun välillä. Toivottavasti kuitenkin turisteille on jotain ravintoloita auki, että saa ruokaa.
- mimi12
eipä tuo ramadan turisteihin paljon vaikuta. kauppiaat on vähän väsyneempiä eikä niin aktiivisia kuin muullon. Ihan varmasti saatte ruokaa sitä halutessanne.
- matkustellut
mimi12 kirjoitti:
eipä tuo ramadan turisteihin paljon vaikuta. kauppiaat on vähän väsyneempiä eikä niin aktiivisia kuin muullon. Ihan varmasti saatte ruokaa sitä halutessanne.
On usesti tullut käytyä tunisiassa määrittelemätön majoitus matkalla hotellit on ollut; Sousse Residence, Kaiser tai Sindbad Center
Eihän siellä hotellihuoneessa käysä kuin kääntymässä...hyvää matkaa :) - äkkilähtijä
Koneessapa sitten nähdään : ) Nyt kohta töistä kotiin ja pakkailemaan. Saakohan siellä lennolla muuten ruokaa, kun on vasta eilen varattu matka?
- äkkilähtijä
Koneessapa sitten nähdään : ) Nyt kohtapuoliin kotiin pakkaamaan. Tietääkö muuten kukaan saakohan siellä lennolla syötävää, kun vasta eilen varattu aika? Ja monelta lento on Tunisiassa ja onko siellä sama aika kun täällä?
- matkustellut
äkkilähtijä kirjoitti:
Koneessapa sitten nähdään : ) Nyt kohtapuoliin kotiin pakkaamaan. Tietääkö muuten kukaan saakohan siellä lennolla syötävää, kun vasta eilen varattu aika? Ja monelta lento on Tunisiassa ja onko siellä sama aika kun täällä?
Saa ruokaa koneessa... lento perillä n. klo.00 eli 1 suomen aikaan (aikaero -1 tunti suomen ajasta) Hyvää matkaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576