Pysykää poissa - palstalta

muuttohaukka

Mitä kokemuksia voisi olla teillä, jotka ette ole koskaan paluumuuttaneet Suomeen saati sitten koskaan edes muuttaneet pois Suomesta? Uskomatonta "pysykää poissa"-kommentointitarvetta sisäsiittoisilta ja luonnevikaisilta suomalaisilta. Pysykää poissa tältä palstalta!

8

2691

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä osaa,

      juroudestaan ja tuppisuunakin puhua asioista, joista hänellä ei ole aavistustakaan.
      Kun ajatus kulkee näin:"Asiasta en ymmärrä mitää, mutta olen sitä vastaan".
      Uskon kuitenkin etteivät kaikki tuohon suuntaan
      kirjoittelevat ole niin pöljiä kuin antavat
      ymmärtää, vaan joillakin on vain hillitön halu provosoida toisten aloituksia ja mielipiteitä.
      Useat saattavat omasta mielestään jopa olla tavattoman vitsikkäitäkin.
      Juuri Suomesta, kahden viikon lomalta palanneena, voin todeta: On ihmeen hyvä kotiin tulla taas!

      • Suomalaiset mietoja?

        Hyvä oli näkökanta ja pitää paikkansa.
        Paitsi että jotkut muut kansallisuudet ovat vielä parempia puhumaan ja arvostelemaan asioita, joista eivät tiedä yhtikas mitään!
        Antakaapa esimerkkejä!


    • Ikityötön

      Kyllä moni ikänsä Suomessa asunut suomalainen tietää nykyään todellisuuden esimerkiksi tämän maan "työvoimapulasta" ja erinomaisuudesta muihin maihin verrattuna. Se hyvä puoli tässä maassa kyllä on, että netin ja sen laajan levikin ansiosta ei pystytä pimittämään asioita niin kuin joskus ennen. Paitsi Stasi-lista, joka pimitetään.

      • kaukana kotoa

        Minun mielestäni on hyvä, että kaikki halukkaat kirjoittelevat omia mielipiteitään Suomesta. Lukija voi valikoida mitä lukee. Itse luen kaiken, mutta en anna liiallisen negatiivisuuden ärsyttää tai vaikuttaa omaan mielipiteeseeni. Mukava vain tietää mitä ihmisten päässä pyörii.


    • sukua

      kaikkien kanssa on tällä palstalla jos huvittaa.
      Sinä et täällä määräile!!!!!

      • muuttohaukka

        Mutta lukekaa ensin tuolta palstan otsikosta kenelle tämä palsta on tarkoitettu: "Oletko muuttanut tai muuttamassa takaisin Suomeen? Keskustele paluumuuttoon liittyvistä ongelmista, ajatuksista ja kokemuksista". Eli suvulla ei vielä saavuteta syytä kommentoimiseen.


      • Lapatti
        muuttohaukka kirjoitti:

        Mutta lukekaa ensin tuolta palstan otsikosta kenelle tämä palsta on tarkoitettu: "Oletko muuttanut tai muuttamassa takaisin Suomeen? Keskustele paluumuuttoon liittyvistä ongelmista, ajatuksista ja kokemuksista". Eli suvulla ei vielä saavuteta syytä kommentoimiseen.

        Itse olet tuolla ylempänä kertomassa eläkkeistä ja alkoholiongelmaisista. Mitä tekemistä silla on paluumuuton kanssa? Joten älä nyt heittäydy pikkumaiseksi.


      • putkiaivot tuottavat
        muuttohaukka kirjoitti:

        Mutta lukekaa ensin tuolta palstan otsikosta kenelle tämä palsta on tarkoitettu: "Oletko muuttanut tai muuttamassa takaisin Suomeen? Keskustele paluumuuttoon liittyvistä ongelmista, ajatuksista ja kokemuksista". Eli suvulla ei vielä saavuteta syytä kommentoimiseen.

        sulla!!!!!!!!!!!!!!kummaa näkemystä


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe