miten runessa saa helposti rahaa! vastatkaa!!

no kun päätä vaivaa runessa raha huolet ei oo rahaa tai kamaa yhtää vaik on 50 lvl ukko vastatkaa ja lähettäkää semmone sivu mistä sais vaivatta rahaa paljon

67

5339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niklaas

      tappaa

      • nicce_

        myy sun paska ukkos pois


    • hambuugi

      rahaa saa helposti ku kehittää wc 60 ja hakkaa yewii ku hakkaa 1000 nii saa 1.5m se on kato nii helppoo ja mun wc on 99 ja mul on 2bil t james hullu1

      • xmysteriöx

        mee green dragoneille ja kerää je bonessit ja ne hidet yhdestä repusta saa 50k ja tietysti niiltä saa rune daggers ja rannars!


      • dragon slayer
        xmysteriöx kirjoitti:

        mee green dragoneille ja kerää je bonessit ja ne hidet yhdestä repusta saa 50k ja tietysti niiltä saa rune daggers ja rannars!

        no minkä levelisii ne bluedragons on?

        pystynkö tappaa ne ku mul on 78lvl memb sil on:

        dragon spear (p )
        rune plate
        rune legs
        ja ei oo kitee

        ni pystynkö tappaa niit?
        mist niit löytää?


      • n13m1
        dragon slayer kirjoitti:

        no minkä levelisii ne bluedragons on?

        pystynkö tappaa ne ku mul on 78lvl memb sil on:

        dragon spear (p )
        rune plate
        rune legs
        ja ei oo kitee

        ni pystynkö tappaa niit?
        mist niit löytää?

        sä tarttet anti-dragon shieldin muuten ne vetää suhun vaik 60 muhu ne veti 54 vai mä oon 96lvl ja def 70


      • n13m1
        n13m1 kirjoitti:

        sä tarttet anti-dragon shieldin muuten ne vetää suhun vaik 60 muhu ne veti 54 vai mä oon 96lvl ja def 70

        tos viime viestis meni sanat vähä solmuu siin lukee vaik mä oon 96lvl


      • rune ukko

        ei oo ku wc 43 saako willovillakii rahaa hyvin


      • irfkei4g

        Ei ne yewit ihan 1.5k each taida olla...?


      • HAHAHHA

        james sun wc on 81 ja et saa millää 1.5 millii rahaa 1k yewei siit saa 490k huijari paska


      • musta213

      • runescape mestari
        HAHAHHA kirjoitti:

        james sun wc on 81 ja et saa millää 1.5 millii rahaa 1k yewei siit saa 490k huijari paska

        siis 1yew maksaa 500coins ni niit pitää häkätä miljoonii et saa 1,5m


      • hepaaa
        xmysteriöx kirjoitti:

        mee green dragoneille ja kerää je bonessit ja ne hidet yhdestä repusta saa 50k ja tietysti niiltä saa rune daggers ja rannars!

        onks green dragonit membuil?


    • Dr_Sos

      Tapat 10000 kanaa ja myyt höyhenet.

      • jokkkkuuuu

        kiva....menkää polarille kerää polar kebbittejä saatte laukusta n.80k:D menee 15min....:D


      • huh huh

        vaivattahan ei runessa rahaa saa. lul. jos haluaa vaivaa nähä ni f2p gold oren mainaus tienaa reilu 100k tunnissa ja membussa esim abby demons


      • äänest

      • maitooo
        jokkkkuuuu kirjoitti:

        kiva....menkää polarille kerää polar kebbittejä saatte laukusta n.80k:D menee 15min....:D

        mis niit polareit on?


    • Hommaa rahaa pklla. Saa helposti 700k /3 tuntia, jos osaa pkttaa.

      • duki

        voi pliis siis toi viesti on lisätty 2002


    • dr bloodred

      Menkää tappaa hilgiantteja niiltä saa big bonessei ja limpurwoottei sitku reppu täynnä niin G.E. myymään niin saa joku 26-27k freetkin pystyy =) ja mul on 84lvl

      • Liekki978

        Kerron vaan että sitte kannattaa kehittää cockroach soldiereilla, def kannattaa olla 65 ja rune fullit

        Parhaat esineet


        rune sq shield


        rune scimitar


        Mun ukko on level 74 ja tapan niitä


      • Liekki978
        Liekki978 kirjoitti:

        Kerron vaan että sitte kannattaa kehittää cockroach soldiereilla, def kannattaa olla 65 ja rune fullit

        Parhaat esineet


        rune sq shield


        rune scimitar


        Mun ukko on level 74 ja tapan niitä

        Siis cockroach soldiereilta nuo kamat


    • Jos jaksat niin voisit mennä waterbirth islandille keräämään snape grasseja. Ite oon tehnyt pari milliä sillai. Tunnissa saa n. 300-400k. Pitää kuitenkin olla fremennik boots 1 fremennik achivment diareista että voi depositata inventoryn "peer the seerille", muuten tää metodi ei kannata kun tulee liian pitkä bankkausmatka.

      Myös farming on membuille erinomainen keino rahan saamiseen. Itselläni on 72 farming ja sillä saa helposti n 3milliä päivässä. 50 farmingilla saa jo 1-2M päivässä.

      Lobbyjen kalastus on hyvä rahanlähde sekä freelle että membuille.

      • hankielämäääääää!

        hanki str 99 myy ukko saat 20€ osta karkkia 20eurolla ja hanki samal elämä -.-


    • bugs the bunny

      Bugeilla! Minuutis saa jo miljoonia, jos vaa löydät kunnon bugin =)

      • ooooooooo22222222587

        mitä bugit on ja on ko ne freelle ja mis ne on ?????????????????????????????????????????????????????????????


      • jonnetsssss
        ooooooooo22222222587 kirjoitti:

        mitä bugit on ja on ko ne freelle ja mis ne on ?????????????????????????????????????????????????????????????

        hieno trolli hermanni :---D ebin


    • runescapemasta

      Ei toimi freellä(F2P)
      Elikkäs mene Varrokin ja aavikon pohjoisportin välissä olevalle mining sitelle.
      siellä on unicorneja. Niiden lvl on vaan jotain 15, ja ne droppaa unicorn horneja,
      joista saa G.E:ssä n. 2k
      kerää reppu täyteen, ja vie pankille. toista samaa, kunnes olet saanut tarpeeksi.
      esim. saat jo 50 unicornista 100k jne.
      kiitos jos auttoi.

    • Finwcpure

      F2P
      1.Tarvit 60 wc Yewiä ala hakkaan 504 gp ea
      2.Ensin Hakkaa clayta , Sitten Ota bucket (genereal Store) täytä bucket vedellä , Käytä Bucket of water clayhin
      3.Hakkaaa Coalia
      P2P
      1.Hakkaa green dragoneita

      Add mut Finwcpure

      • Hyber

        Tää viestiketju on 8vuotta vanha ja yhet vastailee vieläki, mää ´luulen et toi jaska on jo lopettanu koko RS.. :D


      • runehahahahahhah

        No sano että haluutko tän ukon?
        Toinen tietenkin sanoo, kyllä! No sano että teen testin ootko luotettava.
        Sitte sano että: Anna viitta annan takas sitte annat takas ja sitte, anna amulet annan takas. Annat sen takas mutta sitte. Anna sun rune ase annan takas, mutta et anna ja logaat ulos!
        (Sain tollee millin)
        (kerran bännit)
        (oma vastuu)
        :D


    • runehahahahahhahah

      runehahahahahhah

      Jooh oon kuuullu ton tavan

    • eskooooooooo
    • hakkaa puuta

      äänestäisin tota et hakkais ywee se on hyvää tai jos on puun hakuu 93-99 tai joku niin meehakkaa age threetä saat yhest tonni jotain

    • siinäteillenörtit

      http://adf.ly/2UmYC
      tosta sivusta, sit skip ad ja saatte mun rune ukon jolla on 12m rahaa.
      lopetin runen, kun löysin wowin ;)
      ei tartte ladata!

    • runeeeeeee

      kuka haluu mun rune ukon name:nikke cast pass:hauki

    • viton huijjari!!!

      lol ei oo oikee et oo keksiny noi helppoo salista!! noob!!!!!!!!

    • ottakaa

      nojoo lopetin ton paskan ukon nimi on jummi18 salis hultti90 sen str on 67 ja combat levu on 40 oon kehittäny sen soulwarsissa (botannu) mutta mahtava pk ukko se on =)

    • rahaakqikilelqr
    • rahhaaaaaaaaaaaaaaaa

      yewiä hakkaa nii saa 504gp ite hankin sil rahaa... mun ukko runes on anve0001

    • pera91

      haistappa v*ttu jne. pentu.

    • pera91

      ootko p*ska? pentu.

    • dthkjesgghee
    • OLD-SCH00L

      mene hakkaamaan lehmiä.ota vain cowhidet...Tai emt kannattaako tuokaan enää silloin ennenvanhaan kannatti tehdä tuolla tavalla :/

    • oldschool 2001

      sä et tiiä vanhasta runescapesta mitään.

    • mp

      haista vittu

    • Helppoa rahaa11 :o

      1. Flippaamalla, (F2P/P2P) saa jopa 1-2m 10 minuttiin jos on vain alkupääomaa.
      2. Moleilta (P2P) combat level 230. 150k-200k kahteen kymmeneen minuttiin...
      3. Yewin hakkaus on hyvä tapa ansaita rahaa. (F2P/P2P)
      4. Fletching (P2P) kehitä 55 osta Maple logseja (23gp/ea) tee Maple longbow (u) 76gp profittia yhdestä longbow (u):sta (ite sain 20m tolleen)
      5. Lure, helposti jopa 10m per päivä.
      Onnea rahan keräykseen ! :D

    • Zua
    • nwc
    • Toinen kadunpoika

      2012 rune keräys:D oma oppaani
      F2p) hanki 60 wc vedä yewei säästä vaikka joku pari tonnia sitte mee hankkii mining 60 ja sitten hanki mithril orea ja sit saat ea joku 1.5k hanki niitäkin pari k sitte mene hill gianteille(eikannataenään) sielä keräät kaikki mitä saat mutta siellähän on vieläkin ruuhka:)
      P2p) kehitä def 70 att 70 str 75 mene mature grotwormeille ne droppaa kaikkea rune kamaa tollasia:) 700-1m/30min. hanki fishing 76 vedä fishing 76-99 saat 40k sharkkei 1 ea 500 gp eli 40k 40mil saat tuosta . farming run eli fishaat vaikka catherbyssa sharkkei ja samal laitat toadflaxia kolme seed ja inv full ja ne on 2k ea eli shark reppu 13k 60k = 73k yks lasti :)) ja vaikka meet vetää slayerii tai runecraftingii :)

    • pera91

      haistappa v*ttu jne. pentu.

    • jmoak14

      ketju tehtiin vuonna 2002 ja eka vastaus tuli 2008....

    • S74BB3R 987

      moikka mistä saisin rahaa ukolleni se on 66 lvl ja
      attac: 55
      str:56
      defence:51
      wc:38
      constitution:54
      ja mining:72

    • pera91

      haistappa v*ttu jne. pentu.

    • Epiikki Bottaaja

      Www.RsRaBotPro.Webs.Com

      Siinä on booti jonka kanssa voit saada rahaa

    • WC 75

      Mage puita hakkaamalla. ;')
      Tarvit set wc lvl 75

    • sdabfbadsash
    • lopettakaa runescape

      haluuuteko tietää hyvän tavan saada rahaa runescapessa?? NOH

      BOTTI ON KEKSITTY

      • pöööö

        Botit ovat kehitysvammaisille, jotka eivät itse osaa pelata.


    • pa5ka

      v1tun kakara

    • saatanan runkut

      voi vitun runkun tää on saatana laitettu vuonna 2002, mul on nytte vittu 20b bank ku aloin gamblaa et menkää ny vittuu

    • jaketzz

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe