kirjoittelun tällä palstalla toistaiseksi. Toteutan Wiljami W:n toiveen. Saatan palata, kun Lada on suomen toptenissä myyntiluvuissa.
Ladamiesten pyynnöstä lopetan
19
1359
Vastaukset
- Topi Toijalasta
Kauanko tuo lupaus pitää tällä kertaa?
- kiitoksia
Jos vielä kaikki muutkin nikkisi lopettaisivat olisimme hyvin onnellisia. Ehkä meitä alettaisiin pikku hiljaa pitää ihan normaaleina.
Toivottavasti lupaukseesi voi luottaa ja se pitää. Lada ei koskaan tule kymmenen myydyimmän joukkoon, joten se takaportti ei avaudu. Oh hienoa, jos todellakin päästään yhdestä pahimmasta häiriköstä eroon ja vielä hienompaa, jos se pitää paikkansa myös kaikkien sivupersooniesi osalta.
Tuhannet kiitokset lopettamisesta, maailmassa ehkä sittenkin on vielä oikeudenmukaisuutta. - ***
*** kirjoitti:
Toivottavasti lupaukseesi voi luottaa ja se pitää. Lada ei koskaan tule kymmenen myydyimmän joukkoon, joten se takaportti ei avaudu. Oh hienoa, jos todellakin päästään yhdestä pahimmasta häiriköstä eroon ja vielä hienompaa, jos se pitää paikkansa myös kaikkien sivupersooniesi osalta.
Tuhannet kiitokset lopettamisesta, maailmassa ehkä sittenkin on vielä oikeudenmukaisuutta.Ilahduin Reiskan ilmoituksesta niin paljon, että kirjoitin väärälle tasolle. Teksti on tarkoitettu viestiketjun aloittajalle ei nimimerkille "kiitoksia". Jaan hänen mielipiteensä. Pahoittelen erehdystäni.
*** kirjoitti:
Tuhannet kiitokset lopettamisesta, maailmassa ehkä sittenkin on vielä oikeudenmukaisuutta.Yksi syy minun kypsymiseen on ollut tuo saatanan paskanjauhanta sivupersoonista ja sivunikeistä. Omalla nimimerkillä olen kirjoitellut, mutta mitä vitun iloa siitä on ollut. Kaikki saatanan kahjot vääntää monia muiden kirjoituksia minun sivunikeiksi.
- taas jatkat,
ReiskaS kirjoitti:
Yksi syy minun kypsymiseen on ollut tuo saatanan paskanjauhanta sivupersoonista ja sivunikeistä. Omalla nimimerkillä olen kirjoitellut, mutta mitä vitun iloa siitä on ollut. Kaikki saatanan kahjot vääntää monia muiden kirjoituksia minun sivunikeiksi.
perkele! Kauan tauko kestikin...
- hävytöntä
ReiskaS kirjoitti:
Yksi syy minun kypsymiseen on ollut tuo saatanan paskanjauhanta sivupersoonista ja sivunikeistä. Omalla nimimerkillä olen kirjoitellut, mutta mitä vitun iloa siitä on ollut. Kaikki saatanan kahjot vääntää monia muiden kirjoituksia minun sivunikeiksi.
kieltä, hyi Reino!
- lopullisest haudattu
ReiskaS kirjoitti:
Hui olkoon minkälaista kielenkäyttöä. Reiska on todella nyt suuttunut ja ärsyyntynyt jostakin? Ilmeisesti anoppi sai sittenkin tahtonsa läpi ja Riepu-Reiska on luopunut Ladukastaan. Ilmeisesti Reiska ei myöskään enää ole tyytyväinen Ladan "uuteen" myyntimallistoon?
Pelkäämpä pahoin että Reiska on nyt kääntänyt takkinsa, ja alkaa jatkossa herjata täällä teitä vielä jäljellä olevia Ladailijoita kiihkeämpänä kuin kukaan koskaan. Voi tietysti olla rekisteröityä ReiskaS nimimerkkiä emme enäävähään aikaan täällä näe. - anopilta
lopullisest haudattu kirjoitti:
Hui olkoon minkälaista kielenkäyttöä. Reiska on todella nyt suuttunut ja ärsyyntynyt jostakin? Ilmeisesti anoppi sai sittenkin tahtonsa läpi ja Riepu-Reiska on luopunut Ladukastaan. Ilmeisesti Reiska ei myöskään enää ole tyytyväinen Ladan "uuteen" myyntimallistoon?
Pelkäämpä pahoin että Reiska on nyt kääntänyt takkinsa, ja alkaa jatkossa herjata täällä teitä vielä jäljellä olevia Ladailijoita kiihkeämpänä kuin kukaan koskaan. Voi tietysti olla rekisteröityä ReiskaS nimimerkkiä emme enäävähään aikaan täällä näe.Kylillä huhutaan Reiskan saaneen ennakkoperintöä anopilta oikean auton ostoon. Anoppi kun ei kehdannut köyhän vävypojan "Volgaan" astua. Saa nähdä siirtyykö askelittain oikeisiin autoihin ja aloittaa Renaultista, sitten Fiat, Skoda, Volkkari jne. vai räväyttääkö ja ostaa heti kerralla Toyotan tai Hondan.
- Tehtaankadun tarkkailija
lukea viime päivinä, että väsähtäminen on lähellä. Teksteistäsi saattoi nähdä ärtyneisyyden.
Joka tapauksessa kirjoituksesi vetivät lukijoita puoleensa. - yksi pyyntö vielä
ennenkuin vaikenet lopullisesti ennen topteniä.
Kertoisisitko ihan rehellisesti, minkämerkkinen auto sinulla on allasi. Kiitos muuten ReiskaS jutuistasi. - kärsii koko ruumis
Olisit ensin miettinyt ja sitten vasta kirjoittanut, niin sinulle ei olisi esitetty niin hankalia kysymyksiä.
- Topi Toijalasta
Reiska joutui pahaan rakoon huomattuaan, että hänen kirjoituksensa muistetaan ja ne nostetaan uudelleen esiin ajan mittaan.
Näin hän välttyy vastaamasta vaikeisiin kysymyksiin joita hänelle ensi keväänä ladan 'myyntimenestyksen' myötä tultaisiin esittämään.
- siitä ajasta
kun jaksoit kirjoitella. Kirjoitit välillä vailla todellisuuden tajua. Joka tapauksessa ihailin tapaasi lähestyä lukijoita.
- vieroitusoireita
kun noin monta päivää on kirjoittamatta sontaa.
Totuus on siis se, että meiltä katkaistiin kotoa nettiyhteys eikä Reiska pääse enää kirjoittamaan juttujaan paitsi satunnaisesti kirjastosta tms.
Reiska myös päätti viime viikolla luopua ladasta, mutta rahat ei riittäneet kun ei vaihdossa saanut ladasta paitsi naurut. Ukko varasti sitten ladansa peräluukkuun yhdestä kolariautosta Audin logot ja luulee kaikkien uskovan että hänelläkin on Audi.
Ennen siinä ladassa kehtasi sentään olla kyydissä hämärällä, mutta nyt tässä lada-Audissa vaan pimeällä ja silloinkin pussi päässä.- paha Taistolta
Reiska varmaan vetää herneen nenäänsä ja palaa palstalle tuota pikaa.
- Kuinka käy
Pojat koittavat saavatko provoiltua reiskan takaisin.
- Ja pian sittenkin
Kirjoittakaa nyt joku Wiljami W:n nimissä tunnustus jossa hän paljastaakin olevansa tojo-pelle eikä lada-mies.
Saa reiska sitten kunniallisen syyn paluulleen, ettei tarvitse muilla nimimerkeillä kirjoitella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510223
- 525010
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422181Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131581Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31971Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24953