HYIII!
Mä kyllä huolehdin puhtaudestani, mutta silti jalat lemuavat pitkän koulupäivän jälkeen..
What should I do ?
JALKAHIKI!!!!!!
5
1734
Vastaukset
- gggggggg
otat välillä kengät pois jalasta
Tässä olis tämmäme takuuvarma niksi joka toimii.
Ensiks ota pari sukkahousuja, kääri ne rullalle ja työnnä nenääs. Ei varmana haise enään.
- Sukkakeiju :D
1. Ota selvää, haisevatko kenkäsi.
2. Pese kenkäsi, jos mahdollista.
3. Jos ei, pistä yön ajaksi kenkäsi tuulettumaan, tai pistä niihin paperipussissa perunajauhoa yön ajaksi (kuulemma raikastaa).
4. Vaihda puhtaat sukat jalkaan ennen kouluunmenoa.
5. Ota varasukat mukaan.
6. Huolehdi jalkojesi hygieniasta, hiki ei haise, vaan bakteerit hiessäsi. Pese jalat iltaisin saippualla. Älä kuitenkaan liikaa jynssää, koska iholla kuuluukin elää bakteereja.
7. Käytä useampia kenkiä, älä aina samoja. Hanki mahdollisimman ilmavat ja mukavat kengät.
8. Älä stressaa.
9. Kävele kouluajan ulkopuolella mahdollisimman paljon ilman kenkiä ja mielellään ilman sukkia. Mielellään myös ulkona.
10. Älä murehdi turhia, kyllä ne muillakin haisee :) - Anonyymi
Lähetä Sun käytettyjä sukkia mulle ostan
- Anonyymi
Mulla on tosi kova jalkahienhaju aina futistreenien jälkeen ja mun sukat ja futistossut haisevat sitten ihan sikana. Välillä aina äiskä laittaa mun futistossut parvekkeelle tuulettumaan kun eteisessä ne haisevat niin mielettömästi. Vähän väliä sukat menee pyykkikoriin ja sitten taas puhtaat sukat voi laittaa jalkaan . Äiskä sanoo välillä että mulla on "mehevä jalkajuusto ". Taitaa pitää paikkansa muuten. Mun iskällä on kans ihan mieletön jalkahienhaju ja välillä senkin lenkkarit on partsilla tuulettumassa. Oisko muilla jotain sanottavaa tai kokemuksia jalkahienhajusta ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 524528
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1494187- 673832
- 1253790
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans433615Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe773453- 983021
- 542875
- 252696
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142394