Rantasaunalla

kesällä....

Olen vähän yli 4-kymppinen nainen. Eläkkeellä olevilla vanhemmillani on yleinen rantasauna, joka on kuntalaisten käytössä arkisin 17-21.
Kunta tukee pienellä summalla tätä toimintaa ja järjestää keväisin polttopuut saunalla.
Yleensä saunojia on heti viiden jälkeen pari kolme, mutta puoli yhdeksän maissa ei koskaan ketään.
Vanhempien talo sijaitsee puolisen kilometriä saunalta. Olin vanhempien luona käymässä, tai pikemminkin talovahtina kun olivat eläkeläisretkellä pari päivää.
Kello oli jo 20.40 ja ajattelin käydä laittamassa saunan ovet lukkoon. Usein otin illan päätteeksi itsekin nopeat löylyt.
Ajoin saunalle ja kello oli varttia vaille yhdeksän. En ottanut uimapukua mukaan ollenkaan, koska näin myöhään tuskin kukaan tulisi saunomaan. Jätin vaatteet naisten pukuhuoneeseen ja astuin saunaan.
Yllätys oli suuri, kun lauteilla istuikin joku. Tunsin miehen. 45-vuotias maanviljelijä Onni naapurikylästä oli löylyissä uimahousut jalassa.
-Kauhee kun säikähdin, luulin et tääl ei oo ketää, kun ei ollu autokaan....
Sekunnin sadasosan mielessä oli, hakisinko pyyhkeen ylleni , mutta samantien nousin portaat ylälauteelle Onnin viereen.
- Kesärenki heitti autolla minut tänne, kyyti on kyllä kotiokin, Onni kertoi.
Onnilla oli puolen litran tölkki olutta kädessä ja hän vaikutti ottaneen pari olutta aiemminkin.
Löylyt olivat kuumat ja meninkin uimaan nopasti.
Vesi on lämmintä, varmasti lähes 25 astetta. Pitkä hellejakso oli lämmittänyt veden.
Laiturin päässä oli vettä melkein rinnoilleni.
Onnikin tuli uimaan. Olin jo astumassa ensimmäiselle rapulle, kun Onni sanoi: Älä vielä mee. Tunsin kuinka Onni vei oikean kätensä pepulleni ja alkoi saman tien sormettaa peppureikääni. Vasemmalla kädellä Onni alkoi hieroa pilluani. Olin hetkessä kiihoittunut. Koitin kädellä Onnin jalkoväliin ja huomasin hänen ottaneen uimahousut pois. Otin oikealla kädellä Onnin kalusta kiinni ja runkkasin sitä voimakkaasti. Kalu oli hetkessä aivan kova. Jos joku katsoisi kauempaa, hän ei välttämättä huomaisi mitään, koska tämä tapahtui veden alla.
Onni otti niskastani kiinni ja taivutti rappusia päin. Pyllistin itseni kunnolla Onnille ja tunsin kovan kalun työntyvän pilluuni. Tunne oli ihana, aloin olla todella kiimassa.
Sain ihanan orgasmin ja Onni laukesi pian sisääni.

1

24905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paavo53

      Kiitos kirjoituksestasi nimimerkki "kesällä.... "

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1649
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1421
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1119
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1081
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      981
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 5
      955
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe