moi. Joo eli olisin tässä kokeilunhalukas koittamaan sitä, että jos vetää jotain 3-4 kofeiinitablettii et minkälaiseks ''muuttuu''.
no anyway, voisko joku kertoo saaks niitä ihan kofeiinitabletti-nimellä apteekista (kaupastahan näitä ei saa, näin oon ymmärtänyt) ja saaks ihan ketkä vaan ostaa niitä? et kai niitä myydään jos tällänen 15-16 vuotiaan näkönen menee pyytämään niitä. Ja mitähän yks purkki maksaa?
Ja sit et kui kauan vaikkuttaa enintään jos vetää peräkkäin ne 3/4 tabuu, ja otetaaks ne nesteen kanssa ? ja sit viel et minkähän ajan kuluttuu ku on ottanut ne niin alkaa vaikuttaa ?
ja lisää saa toki kertoo, kokemuksia ja infoa muuten kitoos jos joku nyt tietäisi näistä jotain :D
kofeiinitabletit
7
455
Vastaukset
- TAJUNTA RÄJÄHTÄÄ
Juo puolentoista litran pullo colaa tai pari isoa kuppia vahvaa kahvia, siltä se tuntuu. Tai kofeiinipillerit itse asiassa paljon vähemmän. Voihan sen jälkeen hyvät teinihihitykset tulla kun on tommoset energiapommit suonissa.
- ..............................
pari kuppia vahvaa kahvia tai 1,5l kokis kaan ei ainakaan muhu vaikuta sen kummemmin.
parhaimmillaan oon vetäny 19kuppia kahvia putkeen ja sen jälkeen ei oo oikeen hyvä harrastaa liikuntaan.
Väsyy heti ja tulee saakelin kuuma melkein heti ja on jo kuuma ku on vetny 19kuppii kahvii.
Kofeiini vaan nopeuttaa aineen vaihduntaa mitä enemmän kofeiinii nii sitä nopeempi aineenvaihdunta.
Kannattaa juoda kahvii nii on pienempi riski saada aikuisiän diapeettes, kahvissa on joku aine joka auttaa estämään sen ettei tule sokeritautia.
- coffeetabu
joo noh en ihan odottanut varsinkaan tuota ensimmäisen vastausta, joku pahassa murros iässä oleva teinihän varmasti kirjoitti sen, siltä ainakin näyttää.
ja toiselle vastaajalle, niin tuleeks kofeiinitableteis helposti joku diapeettes?
ku ajattelin vaan et eiks kahvi, ja kahvitabletit kuitenkin sisällä aika paljon samaa kamaa :D
ja ps. oon kyllä kuullut et menee vähän sekopäiseks jos tabui vetää 3-->
niin että en tiedä, mutta itse en ainakaan usko, että on sama asia juoda coca colaa 1,5l ..
mut huomenna selviää.
tänne voi vielä vastata ihan noihin kysymyksiin joita esitin ja joihin kaipasin vastausta.Itselle tuttui on noi "cofi-tabs" nimellä kulkevat pallerot. 100mg kofeiinia per nappi. (PILLEREITÄPILLEREITÄ :OOOO diudiudiu) Niitä ei myydä alle 15 tai 18 vuotiaille mutta ei ne niin tarkasti katso, ne myi mullekkin ja oon 14 : O
Vaikutuksesta sen verra että riippuu iha henkilöstä. Joku joka ei koskaan ole paljoa kofeiiniin koskenut oireilee vähemmän kuin muut. Näin itse kofeiinin aktiivisena käyttäjänä kahdesta napista kädet tärisee ja kolmesta alkaa hikoilemaan.
...Ja taas kaveri kokeile 4 ja tuli jotaki ihme sydämen tykytyksiä.
...Jaaaa toisaalta toinen kaveri kokeili 6 eikä tullut edes käsien tärinää.
Ainii ja ne maksaa jonkun pari euroa ettei kauhiasti.
- coffeetabu
kiiitooos MauCer! :)))
En saanukkaa ostettuu niit eilen, mut ens viikonloppuna sitten :D
ei muuten hei tota... eei taida auttaaa liikuntaan et jaksais paremmi juosta ku sitä energiaa tulee lisää xD? ajattelin vaan kysästä, vai oonko kenties omasta päästäni keksinyt tälläsen mielikuvan :'D- oravalla puussa
On sitä tutkittu että kofeiini nostaisi hetkellisesti liikunnallista suorituskykyä, muttei varmaan paljoa. Tutkimusten tulokset ristiriitaisia.
Tuollaista oli mainittu biologian kirjassa kun olin viime vuonna ysillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773184
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291721Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91556Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51280Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61244