IF-vakuutusyhtiölle oma palautepalsta vakuutuksen ottajien huijaamisesta

huijattu

Todella hienoa kun saataisiin IF-vakuutusyhtiölle oma palaute palsta niin saataisiin paremmin selville kuinka paljon vakuutuksen ottajia oikein huijataan vahinkojen satuessa.

19

1370

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • happamia

      sanoisinko tuohon...

      Toki, aina löytyy pettyneitä asiakkaita, varmaan jokaisen vakuutusyhtiön ja muunkin yhtiön asiakkaista. Negatiivista palautetta on helppo antaa nimettömänä.. eikös olekin?

      Itse olen ollut ko. vakuutusyhtiön asiakas noin 25 vuotta, eli siis jo ennen kuin nimi vaihtui ja voin sanoa että keskiverto asiakasta varmaan enemmän heidän kanssaan ollut tekemisissä erilaisten korvauksien myötä. Yhtään kertaa en ole joutunut pettymään heidän korvauskäytäntöön (käsittelyajat ja korvauksien määrät).

      Joten asialla on aina kaksi puolta.

      • huijattu

        juupasen juu taitaakin olla oikealla puolueen jäsenkirjalla varustettu ja luotto luokitus A1?huijattu on kyseisen IF-JOS yhtiön kanssa ollut tekemisissä pääosin auto vahinkoissa ja näinollen voin kertoa sinulle että kertaakaan ei ole vahinkoa hoidettu ilman vakuutusoikeutta ,heillä on kaikille vakuutuksen ottajille luokitukset,eli oletko A1 luottoluokituksessa ja oikeaa puoluetta niin toimii mutta jos olet maksava asiakas mutta on esim:luottohäiriö ollut tai on niin eipäs toimi vaikka maksaisit kuinka vakuutusmaksusi ajallaan?muutenkin heillä on tänä päivänä käytäntö kun teet esim: autovakuutuksen katsastus konttorilla jonka katsastus konttorin henkilökunta mieluusti kyllä tekee,kun sinulla sattuu olemaan luottohäiriö niin he eivät anna vakuutusta kuitenkaan tälläisille henkilöille vaikka maksut tulisivat heille ajallaan,eli he valitsevat asiaakkaansa luotto kelpoisuuden perusteella? ei maksukyvyn perusteella,ja kun sattuu sitten vahinko ja et ole luottoluokitukselta heidän mieleinen asiakas niin pitää mennä aina poikeuksetta vakuutusoikeuteen, katsoppas korkeimman oikeuden päätöksiä kyseisistä asioista niin saat selvyyden että IF-JOS yhtiö on ihan ykkös sijalla täälläkin,enkä minä ole nimetön näissä asioissa jopa käyn viikoittain IF-JOS yhtiön lakimiesten kanssa keskustelua heidän kieroilustaan,mutta kun ovat ottaneet tavaksi olla aina korvaamatta niin pitäähän vakuutuksen ottajalla olla muutakin asioiden suhteen kuin vain maksaa vakuutusmaksunsa,ja mielestäni kun auto kaskovakuutus on niin onhan vakuutusyhtiö ehdottamasti velvollinen hoitamaan asiaan kuuluvasti ,vakuutussäännöistä voit lukea lisää mitä velvoitteita on vakuutus yhtiöllä.Totta on että IF-JOS yhtiön tarkoitus on tuottaa tulosta mitä suuremmassa määrin omistajien taskuun ja nyt onkin tullut tavaksi vain ottaa rahat pois tyhmiltä maksajilta ja lakimiesten voimin saattaa korvaustilanteet siihen pisteeseen että tavallisella kansalaisella ei ole varaa lähteä oikeuteen nääs,onneksi on olemassa kuluttajien vakuutustoimisto hesassa jonka kautta pystyy hoitamaan tavallinen B2 luokan kansalainenkin vahinko asiansa IF-JOS yhtiön kanssa, tiedätkö muuten tarkalleen mitä nimi IF tarkoittaa?ja kun olet 25 v ollut asiaakkaana niin mitä mieltä olet omavastuun maksamisesta vahinkon sattuessa?sekä oletko osakkeen omistaja?


      • yhtä monta kuin
        huijattu kirjoitti:

        juupasen juu taitaakin olla oikealla puolueen jäsenkirjalla varustettu ja luotto luokitus A1?huijattu on kyseisen IF-JOS yhtiön kanssa ollut tekemisissä pääosin auto vahinkoissa ja näinollen voin kertoa sinulle että kertaakaan ei ole vahinkoa hoidettu ilman vakuutusoikeutta ,heillä on kaikille vakuutuksen ottajille luokitukset,eli oletko A1 luottoluokituksessa ja oikeaa puoluetta niin toimii mutta jos olet maksava asiakas mutta on esim:luottohäiriö ollut tai on niin eipäs toimi vaikka maksaisit kuinka vakuutusmaksusi ajallaan?muutenkin heillä on tänä päivänä käytäntö kun teet esim: autovakuutuksen katsastus konttorilla jonka katsastus konttorin henkilökunta mieluusti kyllä tekee,kun sinulla sattuu olemaan luottohäiriö niin he eivät anna vakuutusta kuitenkaan tälläisille henkilöille vaikka maksut tulisivat heille ajallaan,eli he valitsevat asiaakkaansa luotto kelpoisuuden perusteella? ei maksukyvyn perusteella,ja kun sattuu sitten vahinko ja et ole luottoluokitukselta heidän mieleinen asiakas niin pitää mennä aina poikeuksetta vakuutusoikeuteen, katsoppas korkeimman oikeuden päätöksiä kyseisistä asioista niin saat selvyyden että IF-JOS yhtiö on ihan ykkös sijalla täälläkin,enkä minä ole nimetön näissä asioissa jopa käyn viikoittain IF-JOS yhtiön lakimiesten kanssa keskustelua heidän kieroilustaan,mutta kun ovat ottaneet tavaksi olla aina korvaamatta niin pitäähän vakuutuksen ottajalla olla muutakin asioiden suhteen kuin vain maksaa vakuutusmaksunsa,ja mielestäni kun auto kaskovakuutus on niin onhan vakuutusyhtiö ehdottamasti velvollinen hoitamaan asiaan kuuluvasti ,vakuutussäännöistä voit lukea lisää mitä velvoitteita on vakuutus yhtiöllä.Totta on että IF-JOS yhtiön tarkoitus on tuottaa tulosta mitä suuremmassa määrin omistajien taskuun ja nyt onkin tullut tavaksi vain ottaa rahat pois tyhmiltä maksajilta ja lakimiesten voimin saattaa korvaustilanteet siihen pisteeseen että tavallisella kansalaisella ei ole varaa lähteä oikeuteen nääs,onneksi on olemassa kuluttajien vakuutustoimisto hesassa jonka kautta pystyy hoitamaan tavallinen B2 luokan kansalainenkin vahinko asiansa IF-JOS yhtiön kanssa, tiedätkö muuten tarkalleen mitä nimi IF tarkoittaa?ja kun olet 25 v ollut asiaakkaana niin mitä mieltä olet omavastuun maksamisesta vahinkon sattuessa?sekä oletko osakkeen omistaja?

        on ihmisiäkin

        ja ihan vaan tiedoksesi... liki 50-vuoden elinvuoteni aikana minulla ei ole ollut minkään puolueen jäsenkirjaa, en omista yhtään osaketta vakuutusyhtiöstä enkä muualtakaan, luottoluokitus hälyttää punaista varmaan hel-etistä asti ja vielä ihan itse olen kaikkien vuosien ajan maksanut vakuutusmaksut

        mutta sulla oma mielipitees, mulla omani


      • huijattu
        yhtä monta kuin kirjoitti:

        on ihmisiäkin

        ja ihan vaan tiedoksesi... liki 50-vuoden elinvuoteni aikana minulla ei ole ollut minkään puolueen jäsenkirjaa, en omista yhtään osaketta vakuutusyhtiöstä enkä muualtakaan, luottoluokitus hälyttää punaista varmaan hel-etistä asti ja vielä ihan itse olen kaikkien vuosien ajan maksanut vakuutusmaksut

        mutta sulla oma mielipitees, mulla omani

        jep jep ja kahta et vaihda vai?


      • myös petetty

        Eiköhän johkaisen nimettömän kirjoituksen takaa löydy pettynyt henkilö, jolla on nimi!


    • Käd3tön

      Kylläpä tämä IF on sitten mahtava asia!
      Työtapaturmassa särkyi käsi, ja nyt on minulle aivan sama onko minulla kättä ollenkaan koska se
      kieltämättä on aika kipeä. Nyt asiaan, Tämä suomalaisten rakastama nopea ja avulias IF, ei nyt voinutkaan korvata senttiäkään, tuli vain palaute että iän aiheuttamia rapeutumia kun JÄNNE KATKEAA!
      Taidankin joutua itse korvaamaan nämä 3000e..
      Eikai siinä mutta kun olen työtön ja tuskin pääsen enää edes roskia keräämään! HUPSIS, ei voi muuta sanoa..

      Ja sitten tälle päivänsankarille, ifille pientä palautetta: KORVATKAA TE VITTU TUO 3 DONAA NII MÄ OSTAN TEILLE KAIKILLE TYÖNTEKIJÖILLE VIIS METRIÄ NARUA PER TYÖNTEKIJÄ. JOS NIILLÄ EI KEKSI MUUTA TEKEMISTÄ NIIN NE VOI SITOA KAULAN YMPÄRILLE JA HYPÄTÄ KAIVOON.

      JA VIELÄ KEHTAATTEKIN MAINOSTAA TELKKARISSANNE TOTA TEIDÄN PASKAANNE!

      Kiitos, ja näkemiin!

      • käd3tön kusettaa

        sen siitä saa ku heiluu raksalla pimeenä.... Monta työtapaturmaa tapahtunut minulle ja aina korvannu


      • Nyt vakuutukseton

        Mikään muu maailmassa ei ole epärehellisempi kuin vakuutusyhtiö (paitsi ehkä nainen).
        Olen laskenut, että on edullisempaa panna vakuutusrahat säästöön,kuin maksaa olemattomasta, sillä, sitten, kun jotain tapahtuu, ei nämä IFit ja muutkan vastaavat kuitenkaan lupauksiaan täytä!
        On 65 vuoden kokemus vakuutuyhtiöitten valheista!


      • lempix1

        mullekki väitettii et vanha vamma ei johdu kolarista täyttä paskaa osanottoni


      • lempi1

        puhut asiaa itsekkin uhri hyvä


      • hieno homma

        Haha! Tuo ikärappeuma on kyllä niin vakiovastaus että lienee vakuutuslääkärin käsikirjan opettama ensimmäinen asia :DD (tutuilla ollut sama syy evätä työ- tai harrastustapaturma). Tämä ei rajoitu Iffiin.


    • kyrvätt

      joku heittäny parkkipaikalla tuulilasiin kiven nii if ei korvaa
      ilkivaltavakuutuksesta

    • viimeiseen saakka

      selätin if vakuutusyhtiön vakuutusoikeudessa ajattelin,että nyt saan vihdoinkin korvaukset ,jotka minulle kuuluvat. vakuutusoikeuden päätöksestä on jo kahdeksan kuukautta mennyt ,eikä rahaa ole näkynyt penniäkään.KUSETUSTA VIIMEISEEN SAAKKA !

      • duunari1

        Jouduin työtapaturman uhriksi alkuvuonna 2013. Työnanajan vakuutusyhtiö valitettavasti IF, joka
        on täydellinen rosvo ja huijari . Kerää pakolliset lakisääteiset tapaturmavakuutusmaksut ja koittaa kaikin mahdollisin keinoin välttyä maksamasta korvauksia. Molemmat polvet loukkaantuivat tapaturmassa siten että olen vieläkin sairaslomalla ja työkyvytön. Hoitavana lääkärinä sairaalan ylilääkäri ortopedian erikoislääkäri. Joka kirjoittanut kaikki todistukset. Tästä huolimatta vakuutusyhtiön lääkäri minua näkemättä toteaa että korvaus lopetetaan muutaman kuukauden jälkeen.
        Kuulemma rappeumaa jota ei missään vaiheessa leikkaavat ja hoitavat lääkärit ole todenneet.
        Aluksi järkytys oli kyllä melkoinen kun IFin korvauskäsittelijät kertoivat . Että mitään ei korvata olisko mitään muuta vakuutusta kuin tää tapaturmavakuutus. Sitten muutaman puhelun jälkeen erinäisille tahoille tuli korvauksia muutama kuukausi , senjälkeen kaikki poikki ei mitään korvauksia ei lääkärin määräämiä kuntoutuksia ei mitään. Asiakkaan uhkailu ja peloittelu ja pompotus on kyllä hallinnassa.Kuten turha valittaa päätöksistä lautakuntiin siellä vain 10 prossaa muuttuu. Valitin kuitenkin muutoksenhakulautakuntaan sieltä tuli päätös että vakuutusyhtiö määrätään korvaamaan .Asia kunnossa turha luulo vakuutusyhtiö ilmoitti että menee vakuutusoikeuteen.Että näin meillä Suomessa oikeusvaltiossa.


    • vakuuttamaton

      if ei suostunut myöntämään minulle enää tapaturmavakuutusta kun minulla on diagnosoitu epilepsia. Turhia riskejä ei ainakaan oteta.

    • skiffari 40

      Mulla kävin taas näin tän paska lafkan kanssa, painivat alkuun tän huijauksen. ifhuijaa.fi

    • Hei,
      tällä palstalla keskustellaan Suomi24:n kehitysideoista. IF-vakuutusyhtiöön ja sen toimiin liittyvissä kehitysehdotuksissa emme voi valitettavasti auttaa.

      Terveisin,
      Piia
      Suomi24

      • nöyrä kumarrus

        Sori. Tämän ilmoituksen pitäisi olla heti alussa näkyvillä. Innostuin itsekin kommentoimaan palstalle kuulumatonta asiaa ja sitten vasta luin tämän.


    • ...............

      Oikeastaan jokainen vakuutusyhtiö huijaa..
      Se on jo pelkästään huijausta kun makselet vaikkapa 500€/vuosi vakuutusyhtiölle, ei tapahdu ikinä mitään vahinkoa ja et koskaan saa niitä rahoja takaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      130
      7671
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      72
      3683
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1077
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    6. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      56
      995
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      823
    8. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      705
    9. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      36
      688
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      663
    Aihe