Löysin paikan minne voi laittaa kysymyksiä vak kuljetuksista ja ilmeisesti vielä vastaavat niihin:
http://turvallisuusneuvonantajat.fi/foorumi/index.php
VAK/ADR
3
1689
Vastaukset
- foorumi
Näkyypäs olevan ruuhkaa
- -klup-
Toi sama foorumihan oli jo joskus vuosia sitten olemassa, neuvonantajayhdistyksen silloinkin. Ruuhkaa oli yhtä paljon kuin nytkin. Jännä sinällään, että tuo aihe ei kiinnosta. Tosin en minäkään tietäisi foorumin henkiin herättämisestä jollen olisi täältä lukenut...
- -on
ihan kätevä. Kiireellistä vastausta jos itse kaipaan niin soitan turvallisuusneuvon antajalle. Pienemmissä puljuissahan tätä ei visiin tarvita niin silloin on kyllä hyvä kun on joku paikka mistä kysyä. Ei mitään halpoja lappuja mitä noissa ratsioissa jakaa ko aiheesta. Kannatta pitää asiat kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647