Saakohan eremitaasin luota jostain ostettua tällaisia hienoja matkamuistoja? Eli Faberge-munia, meripihkahelmiä, rintaneuloja jne? Missä olisi hyvä matkamuistomyymälöitä Pietarissa?
http://shop.hermitagemuseum.org/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?catalogId=10051&storeId=10001&categoryId=10163&langId=-1&top=Y&start=0
Faberge-munat, meripihkahelmet-matkamuistot
2
1858
Vastaukset
- lyylisisko
Gribojedova-kanaalin vieressä sijaitsevan Verikirkon lähellä olevalla pikkutorilla on mielestäni juuri tuollaisia matkamuistoja runsaasti myytävänä.
Samoin Pietari-Paavalin linnoituksessa ihan rannassa on ollut vastaavia.
Ermitaasin lähistöltä en muista myyntikojuja, mutta jos olet turistimatkalla, niin varmaan löydät tarpeeksi myyntipaikkoja ja -artikkeleita!
Hotelleissakin on yleensä souvenier -puoti, tosin niiden hinnat ovat pilvissä.
Hauskaa matkaa
ja onnistuneita ostoksia toivottelee täti, jonka viime pietarinmatkasta on kohta kaksi vuotta... nyyh! - Puskin
Edullisesti tuollaisia matkamuistoja saa Hotelli Moskovan alakerrasta, jossa on monia matkamuistomyymälöitä. Hinnat ovat edullisempia kuin Nevski Prospektilla sijaitsevissa matkamuistomyymälöissä. Pieni Faberge-munakoru maksaa 950-1200 ruplaa matkamuistomyymälöissä. Torien hinnoista en tiedä. Eremitaasissa on myös matkamuistomyymälöitä, mutta hinnat ovat hieman kalliimpia kuin muissa matkamuistomyymälöissä, tosin valikoima on hienompi. Taiteiden aukiolla Mussorgskyn vieressä on erittäin suuri ja kallis matkamuistomyymälä, mutta valikoima on myös hyvä. Kaduilla turisteille myydään lähinnä Maatuska-nukkeja, soittorasioita ja karvalakkeja. Tällaisia on esim. Verikirkon vieressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512