Kertokaa 600 hornetista hyviä ja huonoja
pyörän hankkijan kannalta!
HONDA CB 600 F HORNET
4
8396
Vastaukset
- steoz
Jos ajattelet uutta niin huonoja puolia on kallis hinta kuussataseksi joka on verrattain pieni pyörä jos olet vähänkin kookkampi henkilö.
Itse valitsin kesällä 900 Hornetin joka tuntuu huomattavasti tukevammalta,painavammalta jne. Alavääntökin on aivan toista luokkaa.
Mikä parasta niin hinta on lähes sama koska maahantuoja myy loput pois todella alennettuun hintaan koska uusi malli pukkaa markkinoille. Jos olet nopea niin pyöriä voi vielä jokunen olla maassa, ainakin Bike Worldissa. - buzzin
Itsellä 600nen hornetti. Pyörä on helppo ja ketterä käsitellä, pitää mutkista erittäin paljon, moottoriteistä vähemmän. Sopii mielestäni hyvin kaikenlaisille ajajille. Voimaa tuon tyyppiseksi pyöräksi siinä on aivan riittävästi. Tosin voima tulee ulos hiukan kaksijakoisesti, pysyttäessä alle 6000 kierroksen, meno on leppoisaa ja yllätyksetöntä, sen jälkeen voit sanoa hyvästit ajokortillesi.. ;)
Jarrut ovat hyvät ja tunnokkaat. Luottamusta ja ajovarmuutta kasvattava pyörä. Huonoina puolina voisi ehkä mainita pienehkön tankin (16-17ltr) ja hiukan pintakovan satulan.
Loppukaneettina sanoisin Hornetin olevan peruspyörä kymmenen hauskuuskertoimella.- jeejeejeejeee
Minulla on ollut Hornet 600 uudesta asti (2003). Keulan jousitusominaisuudet on kitin vaihtamisesta huolimatta paskat.. Muuten ei ole ollut mitään ongelmia, kun öljyt ja suodattimet olen ajallaan vaihtanut. Kilometrejä on tullut n. 35 000. Ajan samalla Hondalla myös tulevina kesinä. Se on pienillä muutoksilla hyvännäköinen, sillä lähtee kortti, Devilin putkella siinä on mukavat äänet..
suosittelen.
- kimple
Tuli viimekesänä muutaman kerran kokeiltua Hornettia.
No tietäähän sen miten siinä kävi.
Kevättä odottaa nyt uusi Hornetti tallissa :-)
Sanoisin että Hornetti on pyörä josta ei kannata kuunnella paljoakaan muiden mielipiteitä.
Kannattaa mennä ja kokeilla itse.
Eikä kannata sitten sanoa etten varoittanut.
Kuume kun saattaa käydä sietämättömäksi ;-)
Eli musta erittäin kiva kaupunkipyörä. Kevyt ja ketterä. Yllättävän hyvä vääntö 600ksi. Musta kivan näköinen. Hondan 4 vuotta takuuta kertoo jotain valmistajan luottamuksesta tuotteeseensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733674Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92001Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1341220
- 1011084
- 1091065
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886