HONDA CB 600 F HORNET

Hornetin hankkia

Kertokaa 600 hornetista hyviä ja huonoja
pyörän hankkijan kannalta!

4

8396

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • steoz

Jos ajattelet uutta niin huonoja puolia on kallis hinta kuussataseksi joka on verrattain pieni pyörä jos olet vähänkin kookkampi henkilö.
      Itse valitsin kesällä 900 Hornetin joka tuntuu huomattavasti tukevammalta,painavammalta jne. Alavääntökin on aivan toista luokkaa.
      Mikä parasta niin hinta on lähes sama koska maahantuoja myy loput pois todella alennettuun hintaan koska uusi malli pukkaa markkinoille. Jos olet nopea niin pyöriä voi vielä jokunen olla maassa, ainakin Bike Worldissa.

• buzzin

Itsellä 600nen hornetti. Pyörä on helppo ja ketterä käsitellä, pitää mutkista erittäin paljon, moottoriteistä vähemmän. Sopii mielestäni hyvin kaikenlaisille ajajille. Voimaa tuon tyyppiseksi pyöräksi siinä on aivan riittävästi. Tosin voima tulee ulos hiukan kaksijakoisesti, pysyttäessä alle 6000 kierroksen, meno on leppoisaa ja yllätyksetöntä, sen jälkeen voit sanoa hyvästit ajokortillesi.. ;)
      Jarrut ovat hyvät ja tunnokkaat. Luottamusta ja ajovarmuutta kasvattava pyörä. Huonoina puolina voisi ehkä mainita pienehkön tankin (16-17ltr) ja hiukan pintakovan satulan.
      Loppukaneettina sanoisin Hornetin olevan peruspyörä kymmenen hauskuuskertoimella.

• jeejeejeejeee

Minulla on ollut Hornet 600 uudesta asti (2003). Keulan jousitusominaisuudet on kitin vaihtamisesta huolimatta paskat.. Muuten ei ole ollut mitään ongelmia, kun öljyt ja suodattimet olen ajallaan vaihtanut. Kilometrejä on tullut n. 35 000. Ajan samalla Hondalla myös tulevina kesinä. Se on pienillä muutoksilla hyvännäköinen, sillä lähtee kortti, Devilin putkella siinä on mukavat äänet..

suosittelen.

• kimple

Tuli viimekesänä muutaman kerran kokeiltua Hornettia.
      No tietäähän sen miten siinä kävi.
      Kevättä odottaa nyt uusi Hornetti tallissa :-)
      Sanoisin että Hornetti on pyörä josta ei kannata kuunnella paljoakaan muiden mielipiteitä.
      Kannattaa mennä ja kokeilla itse.
      Eikä kannata sitten sanoa etten varoittanut.
      Kuume kun saattaa käydä sietämättömäksi ;-)

Eli musta erittäin kiva kaupunkipyörä. Kevyt ja ketterä. Yllättävän hyvä vääntö 600ksi. Musta kivan näköinen. Hondan 4 vuotta takuuta kertoo jotain valmistajan luottamuksesta tuotteeseensa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3674
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2001
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1333
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1220
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      101
      1084
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1065
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1020
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      975
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35