Britney

a.b.leland

En ole Britneyn fani, mutta minun tekee mieli sanoa muutama asia tästä Britneyn tilanteesta. Hän on vain ihminen kuten mekin, mutta viihdeteollisuus esineellistää ihmisen. Media voi olla hyvästä artistille kun menee hyvin mutta hyvin raadollinen kun menee huonosti. Tästä Britneyn tilanteesta tulee mieleen myös Elvis ja Michael Jackson, suuri tähti halutaan sysätä maahan.

Nähdäkseni Britney on päässyt jo pahimpien ongelmiensa ylitse, mikä on hienoa, mutta selvästikin hän näyttäisi tarvitsevan lepoa ja hyvää hoitoa. Ihmiset vaativat liikaa artisteilta. Britney parka, minä toivon ainakin hänelle kaikkea hyvää- ei sen väliä miten jokin esitys menee. Järkevät ihmiset eivät tuon yhden esityksen perusteella tuomitse toista, ehtii sitä vielä esiintyä kunhan saa itsensä täysin kuntoon. Tsemppiä Britneylle, ja muillekin. Ymmärrystä faneille ja ei-faneille. Olemme kaikki vain ihmisiä.

1

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piate

Minusta on tosi kurjaa,kun Britneytä haukutaan ja mollataan. Britney on median silmätikku. Eihän Britney täysin viaton ole,mutta sääliksi käy. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 75
      1131
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1124
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1014
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      968
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      727
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      53
      634
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      632
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      567
    Aihe