Onko kukaan majoittunut esim. Dun Laoghairessa? Onko siellä hintataso halvempaa kun Dublinin keskustassa? Tai onko kellään tietoa jostain muusta paikasta, joka ei sijaitse keskustan alueella ja olisi halvempi? Kiitos!
Vastaukset 1
- Dubhub
Oltiin Rathminesissa, noin pari kilometriä keskustasta etelään. Hotelli oli Rathmines Travellodge ja huoneen hinta (kahdell) oli noin 90 euroa, eli en tiedä onko tämä sinun mielestäsi edullista. Olimme siellä viime viikonloppuna, ja hotellin saaminen oli hankalaa,kun oli Irlanti-Saksa maaottelu. Alue ja kävelyreitti kaupungille oli kiva ja eläväinen, oikeata asuinaluetta, aika vähän hotelleja. Hotellihuone oli tästä eläväisyydestä huolimatta rauhallinen, sillä ikkuna oli sisäpihalle päin. Liikenneyhteydet keskustaan olivat myös hyvät. Ehkäpä alueelta löytyy halvempiakin.
Dun Laghairesta en tiedä, mutta nostaisiko tuo merenrantasijainti vähän hintoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3361325- 1061112
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22787- 70643
- 101643